Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-alustaisen e39 tontitus..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeeMWeee
    Bimmer Rookie
    • Feb 2006
    • 125
    • Kurikka

    #31
    Hups... En huomannut tuota edit tekstiä... ei mitään enää

    Comment

    • Piplis
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 292
      • Kerava

      #32
      Kyllä se pari maagista lisäsenttiä madalluksessa tekee paljon ulkonäköön. Tossa on parit kuvat, joissa kummassakin samat 8.5x19" ja 9.5x19 ASA:n vanteet lähes samalla rengastuksella, mutta kaksi senttiä eroa madalluksessa.

      30mm H&R (hiukan hämää silmää, että takaa on vielä vakiokorkuinen)

      50/20 Weitecin jouset

      Jälkimmäisessä ja matalammassa kiesissä samat vanteet näyttää paljon isommille, kuin omassa korkeassa horokissa. Varsinkin takaosan vakiokorkuinen alusta pienentää vanteiden ulkonäköä merkittävästi.
      *-06 e46 330CiA Cabriolet*

      Comment

      • Stone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 4074
        • Helsinki

        #33
        Originally posted by juu-das View Post
        onkos tämä asia edennyt vielä kenenkään osalta?
        Onhan se edennyt. KW variante 2 on hyllyssä ja ensi keskiviikkona alla.
        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
        VW Pornstarter (työjuhta)
        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
        Finnmaster T8







        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

        Comment

        • Juza
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2003
          • 275
          • Washington D.C.

          #34
          Itsellä oli E39 540i:ssä alkuperäinen EDC-alusta ja Eibachin -30mm jouset. Edessä 235/35 ZR 19, takana 275/30 ZR 19. Takaa raapas pari kertaa kiinni kun oli enemmän porukkaa kyydissä. Alustan toimintaan olin suht tyytyväinen kyllä
          2024 X7 xDrive40i M Sport
          2011 E93 335i M Sport
          1998 E39 528i
          2003 Boxster

          Comment

          • hoikkas
            BTCF Member
            • Oct 2005
            • 1579
            • TURKU

            #35
            Itellä tässä lähiaikoina tulee M-sport korvattua Bilstein vaimentimilla ja Intrax jousilla (oisko ollu madallus 40/30). Laitetaan fotoja ennen ja jälkeen. Mielestäni juuri tuo ainakin takapään liian iso väli kaarien ja renkaan välissä saa vanteet näyttämään paljon pienemmiltä mitä ovat. Itsellä 18" BBS, kumit 235/45/18 ja 265/35/18.
            BMW i4M50

            Comment

            • harossi
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2004
              • 619
              • Haukipudas

              #36
              Tässä vielä vertailun vuoksi kuva vakio M-alustalla. Sentin kaksi voisi mielestäni olla matalampi, mutta ei enempää



              e39 M5

              Comment

              • veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6325
                • P-Pohjanmaa

                #37
                Tuossa mun katiskan kuva ja madallusta about 50\25

                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

                Comment

                • jarkkil
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2006
                  • 264

                  #38
                  Originally posted by harossi View Post
                  Tässä vielä vertailun vuoksi kuva vakio M-alustalla. Sentin kaksi voisi mielestäni olla matalampi, mutta ei enempää



                  Juu sentti pari niin avot Ja sit kun hommaat viel mustat munuaiset niin sit on helmi...

                  Comment

                  • hoikkas
                    BTCF Member
                    • Oct 2005
                    • 1579
                    • TURKU

                    #39
                    Originally posted by jarkkil View Post
                    Juu sentti pari niin avot Ja sit kun hommaat viel mustat munuaiset niin sit on helmi...
                    Just tuon tyylistä korkeutta haen... Katsotaan kesäkuussa (toivottavasti!) miltä näyttää...
                    BMW i4M50

                    Comment

                    • Moonshine
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 1018
                      • Järvenpää

                      #40
                      Hyväksikäytän tätä threadia: Onko kukaan tunkenut e39:n alle H&R:n cup kit 50/40 sarjaa? Mikä lienee todellinen madallus tuolla sarjalla? Pystyykö tuon sarjan kanssa vielä puhumaan mukavuudesta, vai menikö ajotuntuma siinä?
                      "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

                      Comment

                      • veku
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6325
                        • P-Pohjanmaa

                        #41
                        Originally posted by Moonshine View Post
                        Hyväksikäytän tätä threadia: Onko kukaan tunkenut e39:n alle H&R:n cup kit 50/40 sarjaa? Mikä lienee todellinen madallus tuolla sarjalla? Pystyykö tuon sarjan kanssa vielä puhumaan mukavuudesta, vai menikö ajotuntuma siinä?
                        Mistä tuollaisia saa,kyllä varmaan on mukavakin on jos kavereina on säädettävät pumput.
                        F11 M550D
                        E39 M5
                        F26 3.0 Da M-Sport
                        E61 535D M-Sport

                        Comment

                        • Stone
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 4074
                          • Helsinki

                          #42
                          Nyt on sitten KW 2:nen alla ja mitat kaareen tällä hetkellä, etu 330mm ja takana 335mm. Takana ei ole varaa laskea juurikaan, koska ilmapalkeiden säätötapit on lähes loppuun ruuvattu, mutta se näyttää nyt hyvinkin sopivalta. Takakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä. M-setin iskarit ehti mennä oikeastaan jo vähän liiankin huonoksi kun meni niin paljon aikaa tuohon pohdiskeluun, mutta täkeintä, että nyt alusta tuntuu aivan mahtavalta!! Etupää on ehkä sen viisi milliä liian alhaalla, mutta pitää nyt ajella jonkin aikaa ennen kuin menen säätelemään lisää.. Ensi tuntumalta tuntuu aavistuksen pintakovalta, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Tämä johtuu kaiketi siitä, että etupäässä olisi varaa laskea vielä varmaan 30mm ja jousien pitää toimia vielä noikin matalalla.:think Etupumput on löysimmälläkin asennolla melkoisen jämäkät, mutta tuosta ei kyllä ole nyt hyvää vertailu pohjaa, koska edelliset oli tosiaan AIVAN loppu.
                          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                          VW Pornstarter (työjuhta)
                          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                          Finnmaster T8







                          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                          Comment

                          • veku
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6325
                            • P-Pohjanmaa

                            #43
                            Originally posted by Stone View Post
                            Nyt on sitten KW 2:nen alla ja mitat kaareen tällä hetkellä, etu 330mm ja takana 335mm. Takana ei ole varaa laskea juurikaan, koska ilmapalkeiden säätötapit on lähes loppuun ruuvattu, mutta se näyttää nyt hyvinkin sopivalta. Takakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä. M-setin iskarit ehti mennä oikeastaan jo vähän liiankin huonoksi kun meni niin paljon aikaa tuohon pohdiskeluun, mutta täkeintä, että nyt alusta tuntuu aivan mahtavalta!! Etupää on ehkä sen viisi milliä liian alhaalla, mutta pitää nyt ajella jonkin aikaa ennen kuin menen säätelemään lisää.. Ensi tuntumalta tuntuu aavistuksen pintakovalta, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Tämä johtuu kaiketi siitä, että etupäässä olisi varaa laskea vielä varmaan 30mm ja jousien pitää toimia vielä noikin matalalla.:think Etupumput on löysimmälläkin asennolla melkoisen jämäkät, mutta tuosta ei kyllä ole nyt hyvää vertailu pohjaa, koska edelliset oli tosiaan AIVAN loppu.

                            Paljonko toi KW setti maksoi ?
                            Sullahan on keula just oikealla korkeudella..mikä toi 20mm rengasjuttu on ja laitahan kuvaa näkyville
                            F11 M550D
                            E39 M5
                            F26 3.0 Da M-Sport
                            E61 535D M-Sport

                            Comment

                            • Petri.Kekkonen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 7434
                              • Oulu

                              #44
                              Originally posted by Stone View Post
                              Takakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä.
                              Nyt ei tajuu yhtään, eli jos mittaat pyörän navasta kaaseen niin ei kai renkaan halkaisija siihen mittaan vaikuta mitään?
                              E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                              E39 523i M Sport '00, Titansilber

                              Comment

                              • Stone
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 4074
                                • Helsinki

                                #45
                                Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                                Nyt ei tajuu yhtään, eli jos mittaat pyörän navasta kaaseen niin ei kai renkaan halkaisija siihen mittaan vaikuta mitään?

                                Ei vai.. No ainakin sen vaikuttaa maavaraan ja siksi pitää laskea alemmas, että saa kiesin balanssiin..
                                E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                                VW Pornstarter (työjuhta)
                                Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                                Finnmaster T8







                                Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎