No niin, kolmas mittaus tehty. Nyt Ctek oli Supply-tilassa.
Eli jännite nousi pikkuhiljaa yön ajan. Tämähän voisi joissakin tilanteissa olla se fiksumpi vaihtoehto, vaikkakin tähän alkuperäiseen ongelmaan se ei tuo vastausta.
Tässä Webaston käyntiajasta zoomaus:
Ennen näitä mittauksia yritin saada akun jännitteen alle 11,4 V, joka on hälytysrajana GSM-modulissani. Onnistuin ja totesin ettei se hälytys toiminut, pitänee kysellä taas vastuuta modulin valmistajalta, joka ei viimeksi samaa asiaa kysellessäni palannut asiaan vaikka lupasi.. Firmassa tuhoutui muutamalla tonnilla tietotekniikkaa, kun samanlainen laite jätti hälyttämättä lämpötilan noususta. "Koskaan aiemmin ei kenelläkään.." Tuttua lööperiä sain taas kuunnella.. Samalla akkua kuivattaessani huomasin että Webaston päällelähtiessä sisäpuhallin lähtee melko pian mukaan, mutta puhallusnopeus nousee lämmityksen edetessä. Alku on siis pienimmällä teholla.
Pitää nyt siis saada BMW:n jännitevahdin rajaa tiputettua puolisen astetta tai ulkolämpötila-anturia huijattua vastuksella. Muuten ei kovilla pakkasilla ole toivoakaan Webaston käytöstä ilman akkulaturia.
Eli jännite nousi pikkuhiljaa yön ajan. Tämähän voisi joissakin tilanteissa olla se fiksumpi vaihtoehto, vaikkakin tähän alkuperäiseen ongelmaan se ei tuo vastausta.
Tässä Webaston käyntiajasta zoomaus:
Ennen näitä mittauksia yritin saada akun jännitteen alle 11,4 V, joka on hälytysrajana GSM-modulissani. Onnistuin ja totesin ettei se hälytys toiminut, pitänee kysellä taas vastuuta modulin valmistajalta, joka ei viimeksi samaa asiaa kysellessäni palannut asiaan vaikka lupasi.. Firmassa tuhoutui muutamalla tonnilla tietotekniikkaa, kun samanlainen laite jätti hälyttämättä lämpötilan noususta. "Koskaan aiemmin ei kenelläkään.." Tuttua lööperiä sain taas kuunnella.. Samalla akkua kuivattaessani huomasin että Webaston päällelähtiessä sisäpuhallin lähtee melko pian mukaan, mutta puhallusnopeus nousee lämmityksen edetessä. Alku on siis pienimmällä teholla.
Pitää nyt siis saada BMW:n jännitevahdin rajaa tiputettua puolisen astetta tai ulkolämpötila-anturia huijattua vastuksella. Muuten ei kovilla pakkasilla ole toivoakaan Webaston käytöstä ilman akkulaturia.
Comment