Tervehdys vaan kaikille tasapuolisesti..... tässä hieman historiaa kyseisestä kulkineesta näin aluksi.
Auto 530DA touring -00 ajettu ~220 tkm
vaihdettu 2 x PA pumput (kork.paine ja siirtopumppu)
vaihdettu PA suodin
tarkastettu hehkut .....OK
ja nyt itse asiaan
Auto lähtee kylmänä käyntiin kuin palmun alta .... mutta kylmä ei kunnolla,
pientä nykimistä tuntuuu ajaessa vakionopuedensäätimellä 80-120 km/h.
autolla ajoin viime viikolla espoo-kemi-kolari-kemi-trondheim-kemi yht.~3500km ...... retki meni muuten hyvin ettei meinannut käynnystyä moottorin ollessa "lämmin" mutta kylmänä ei tarvinnut kuin startata 5sek ja johan heräsi elämään.
eilen oli tarkoitus ajaa kyseisellä kulkineella kemstä espooseen mutta ei lähtenyt millään käyntiin (vaikka kone oli "kylmä") starttailin niin kauan kun akussa riitti poweria, mutta mitään ei tapahtunut...... joten auto on nyt palalla korjattavana.
joten nyt ovat hyvät neuvot tarpeen ja onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia ja mikä olisi ratkaisu ongelmiin
ps. auto on saksantuliaisia ja kaikilla varusteilla
pps. olen kokeillut search komentoa mutta niistä en löytänyt itselleni mitään apua ... joten niistä on turha whinetä
Auto 530DA touring -00 ajettu ~220 tkm
vaihdettu 2 x PA pumput (kork.paine ja siirtopumppu)
vaihdettu PA suodin
tarkastettu hehkut .....OK
ja nyt itse asiaan
Auto lähtee kylmänä käyntiin kuin palmun alta .... mutta kylmä ei kunnolla,
pientä nykimistä tuntuuu ajaessa vakionopuedensäätimellä 80-120 km/h.
autolla ajoin viime viikolla espoo-kemi-kolari-kemi-trondheim-kemi yht.~3500km ...... retki meni muuten hyvin ettei meinannut käynnystyä moottorin ollessa "lämmin" mutta kylmänä ei tarvinnut kuin startata 5sek ja johan heräsi elämään.
eilen oli tarkoitus ajaa kyseisellä kulkineella kemstä espooseen mutta ei lähtenyt millään käyntiin (vaikka kone oli "kylmä") starttailin niin kauan kun akussa riitti poweria, mutta mitään ei tapahtunut...... joten auto on nyt palalla korjattavana.
joten nyt ovat hyvät neuvot tarpeen ja onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia ja mikä olisi ratkaisu ongelmiin
ps. auto on saksantuliaisia ja kaikilla varusteilla
pps. olen kokeillut search komentoa mutta niistä en löytänyt itselleni mitään apua ... joten niistä on turha whinetä
Comment