Vaihdoin eilen -01 E39:n oikeanpuolen alatukivarren ja sen seurauksena ratti osoittaa nyt hieman vasemmalle. En vääntänyt raidetankoa mihinkään ja muutenkin voimankäyttö oli (muualla kuin pallonivelen kartion irrotuksessa) vähäistä. Loppukiristyksen pulteille tein nostamalla navan suunnilleen normaalikorkeudelle ja tein kiristyksen momenttiavaimella. Kartion irrotuksessa käytin lämpöä ja holkki navan sisältä irtosikin kartion mukana. Naputtelin sen takaisin vasaralla.
Muistelen että joillakin muillakin oli samantyyppistä ongelmaa? Löytyikö vika asennuksesta, osasta vaiko muualta?
Vaihdan tänään saman osan vasemmallekin puolelle ja yritän saada huomiselle ajan suuntaukselle eli homma on hoidossa. Mutta olisi mukava tietää onko ATP Autoteilen osissa heittoa mitoissa vai onko ratin suoruus vaan väkisinkin säätökohde tukivarsien vaihdon myötä.
Muistelen että joillakin muillakin oli samantyyppistä ongelmaa? Löytyikö vika asennuksesta, osasta vaiko muualta?
Vaihdan tänään saman osan vasemmallekin puolelle ja yritän saada huomiselle ajan suuntaukselle eli homma on hoidossa. Mutta olisi mukava tietää onko ATP Autoteilen osissa heittoa mitoissa vai onko ratin suoruus vaan väkisinkin säätökohde tukivarsien vaihdon myötä.
Comment