lähin sit hakemaan myyjän myymää SNR laakeria mut en sit tiiä misä kohtaa SNR astuu kuvioihi ku koko paketis lukee pelkkää SKF:think ja mitä töissä SKF laakereita käyttäny ni ollu tyytyväine kyse sit mistä vaan. mut enää se motivaatio vaihtamiseen...
E39 Pyöränlaakeriko?
Collapse
X
-
-
Jep.Joskus ne toimii,joskus ei.Joten itse en ainakaan alkaisi "riskeeraamaan" muutaman euron säästöllä sittä,ettei hommaa tarvisi kohta tehdä uudelleen.Sama on noissa Motonetin antureissakin.Joillain toimii hyvin.Joillain päivän tai viikon.Ja joillain ei toimi ollenkaan.Originally posted by naikou View Postmullakin oli ostaessa oikee etulaakeri sökö, vaihdoin sille sen motonetin halvemman(89€) laakerin eikä mitää ongelmia oo vieläkään ollu. Toivotaan nyt että ei ainakaan ennen leimaa tule ongelmaa sen abs kehän kanssa.
Comment
-
Itellä ollu käytössä kiinalainen kiintoavain, jota piti vähä ohentaa, että mahtui pultinkannan ja iskarin välistä paikalleen, yks pultti siis ahdas. 2 pulttia saa ihan 1/2" hylsylläkin auki. Ja 2 sitte kiintoavaimella. Tämä ahdas syytä jättää viimiseksi, että voi vetää laakeri/napa pakettia ulospäin sitämukaa kun aukeaa, että mahtuu avaimen siirtämään aina uuteen kohtaan.Originally posted by Vegas View PostItse irroituksessa ei tarvi ottaa koko tolppaa pois vain pari senttiä ylöspäin. Itsellä sopiva kiintoavain muodoltaan jolla saa ilman tolpan löysäämistä. Ps. Varokaa abs anturia kun pajotatte.
Avain siis oltava tän mallinen:
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Agreed. Itellä kesti motonetin etulaakeri (GSP) 7tkm ja toinen GSP laakeri taas oli aivan kiero. Toimi hyvin muutama tkm kunnes alkoi jarruttaessa täristämään kun jarrulevykin meni kieroksi. Hölmönä tietysti luulin että jarrulevyt on vaihtokunnossa ja vaihdoin ne, meni taas muutama tkm ja alkoi sama tärinä.Originally posted by Heguli 31 View PostJep.Joskus ne toimii,joskus ei.Joten itse en ainakaan alkaisi "riskeeraamaan" muutaman euron säästöllä sittä,ettei hommaa tarvisi kohta tehdä uudelleen.Sama on noissa Motonetin antureissakin.Joillain toimii hyvin.Joillain päivän tai viikon.Ja joillain ei toimi ollenkaan.
Comment
-
Kahalta henkilökunta-alennuksineen olis 150€ saanu laakerin eikä just silloin ollu semmosta rahaa laittaa laakeriin kun autossa oli paljon muutakin laitettavaa, täytyy vaihtaa parempilaatunen sit ku taas leviää.Originally posted by Heguli 31 View PostJep.Joskus ne toimii,joskus ei.Joten itse en ainakaan alkaisi "riskeeraamaan" muutaman euron säästöllä sittä,ettei hommaa tarvisi kohta tehdä uudelleen.Sama on noissa Motonetin antureissakin.Joillain toimii hyvin.Joillain päivän tai viikon.Ja joillain ei toimi ollenkaan.
Antureiden suhteen olen kyl niin nuuka et oli automerkki mikä tahansa niin vain alkuperäistä osaa kehtaa laittaa. Motonetistä oli se OE-laatuinen laakeri loppu niin siks päädyin kiinanpaskaan.
E39 523i Turbo
Comment
-
Mulla taas GSP ollu alla jo vissiin yli 40tkm, ja luulinkin sen jo antautuneen, ja vaihdoin tilalle FAG:n, mutta eipä ollukkaan, vaan toisen puolen orkkis, laitoin GSP:n sitte sinne, että nyt pyörii toiseen suuntaan, saas nähä kuoleeko kuin nopeasti, mutta "yllättävän hyvä" ollu kyllä siihen nähden mitä odotin kys. laakerilta...Originally posted by 0se View PostAgreed. Itellä kesti motonetin etulaakeri (GSP) 7tkm ja toinen GSP laakeri taas oli aivan kiero. Toimi hyvin muutama tkm kunnes alkoi jarruttaessa täristämään kun jarrulevykin meni kieroksi. Hölmönä tietysti luulin että jarrulevyt on vaihtokunnossa ja vaihdoin ne, meni taas muutama tkm ja alkoi sama tärinä.
Mut niinkun sanottua, laatu vaihtelee halpismerkeissä, mulle sattunu ilmeisesti poikkeuksellisen hyvä yksilö...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
Comment