Hienoa että vastauksia tullut näinkin paljon lyhyessä ajassa
Auton vian etsimisstoori on niin monimutkainen että teistä ei varmasti kovinkaan moni uskoisi.
Ensimmäisen kerran vika ilmeni jossain vaiheessa viime kesää ja olen siitä asti yrittänyt tuota vikaa etsiä
Paikallisella pajalla olen autoa testauttanut ennen kun vein sen nyt merkkiliikkeeseen. Ensimmäisen kerran vikaa luultiin, että se on lamdoissa, sitten ilmamäärämittarissa, sitten moottorinohjausboksissa ja nyt paikallisessa merkkihuoltamossa se vika sitten on kuulemma kateissa. Kaiken huipuksi joka osan noista vaihtanut paitsi ilmamäärämittarin ja tietenkin noi katit joista nyt puhutaan.
Viime kesänä lueskeltuani tätä palstaa katit tulivat itselleni heti mieleen ja vein auton sitten paikalliselle pajalle testaukseen. Pakoputkesta tuli kuulemma pakokaasut normaalisti ulos ja päästöt olivat hyvät, joten vika ei kuulemma silloin kateissa ollut ja vikaa ruettiin etsimään muualta.
Vikakoodit luetttiin ja toisella puolella lohkoa oli sytytyskatkoksia ja sulkuja, voiko hajonneet katit aiheuttaa tämän, koska huollon mukaan vikakoodit eivät tähän viittaa.
Tälläkin kertaa viikaa etsiessä merkkihuoltamolla jouduin olemaan 10 päivää ilman autoa ja todellakin lasku oli pyörryttävä, pitääpä käydä valitus reissulla joku päivä.
Tarvikekatit kuulostaa hyvältä kyllä hintansa puolesta. Takavaimennin autoon on vaihdettu noin puolitoista vuotta sitten supersprintin vaimentimeen, alkuperäinenkin löytyy kotoa. En tiedä sitten onko tuossa vaimentimessa jotain vikaa koska uutta vaativat tilalle.
Auton vian etsimisstoori on niin monimutkainen että teistä ei varmasti kovinkaan moni uskoisi.
Ensimmäisen kerran vika ilmeni jossain vaiheessa viime kesää ja olen siitä asti yrittänyt tuota vikaa etsiä
Paikallisella pajalla olen autoa testauttanut ennen kun vein sen nyt merkkiliikkeeseen. Ensimmäisen kerran vikaa luultiin, että se on lamdoissa, sitten ilmamäärämittarissa, sitten moottorinohjausboksissa ja nyt paikallisessa merkkihuoltamossa se vika sitten on kuulemma kateissa. Kaiken huipuksi joka osan noista vaihtanut paitsi ilmamäärämittarin ja tietenkin noi katit joista nyt puhutaan.
Viime kesänä lueskeltuani tätä palstaa katit tulivat itselleni heti mieleen ja vein auton sitten paikalliselle pajalle testaukseen. Pakoputkesta tuli kuulemma pakokaasut normaalisti ulos ja päästöt olivat hyvät, joten vika ei kuulemma silloin kateissa ollut ja vikaa ruettiin etsimään muualta.
Vikakoodit luetttiin ja toisella puolella lohkoa oli sytytyskatkoksia ja sulkuja, voiko hajonneet katit aiheuttaa tämän, koska huollon mukaan vikakoodit eivät tähän viittaa.
Tälläkin kertaa viikaa etsiessä merkkihuoltamolla jouduin olemaan 10 päivää ilman autoa ja todellakin lasku oli pyörryttävä, pitääpä käydä valitus reissulla joku päivä.
Tarvikekatit kuulostaa hyvältä kyllä hintansa puolesta. Takavaimennin autoon on vaihdettu noin puolitoista vuotta sitten supersprintin vaimentimeen, alkuperäinenkin löytyy kotoa. En tiedä sitten onko tuossa vaimentimessa jotain vikaa koska uutta vaativat tilalle.
Comment