Tarkastappa niinkin yksinkertainen asia kun onko tulpat kunnolla kiinni... Minulla oli samallaiset oireet ja käytin jopa yhden korjaamon asentajalla kuunteluttamassa, mutta eivät osanneet sanoa vikaa! sittenpä päätin vaihtaa tulpat ja avot!? Kuudesta tulpasta ainakin kolme oli löystynyt?? Uudet tulpat kiinni ja naputus hävisi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ylimääräinen "naksutus" konehuoneessa, apuva!
Collapse
X
-
Olisiko tuollaista vikaa: http://jackassofalltrades.com/ticker.htmlE70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by 523ii View PostOsaatko yhtään sanoa että minkä hintaluokan remontista puhutaan jos ne nostajat joutuu vaihtamaan??-95 e36 323i coupe
ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
-91 e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Tepi83 View Postno ne nostajat maksaa tosiaan sen 15-21 kpl riippuen mistä ostat ja kuka myy eli ne olis sen vajaa 500 + työt ja tietysti jos itse laittaa niin säästää paljon itse päädyin siihen tulokseen että vaihdan itse. mutta ikinä ei voi olla 100% varma onko nostajat ns. sököt,kokeile vielä kunnon öljyillä naksutteleeko ja jos siltä tuntuu nii mahdollisesti se forte käsittely jos ei auta niin nostajat on elinkaarensa päässä.. näin testasin myös omani!
Öljyjen vaihto ei auttanut asiaa, fortekäsittelyyn on aika alkuviikosta, samoin kun merkkiliikkeeseen pikaista diagnoosia varten..
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostOlisiko tuollaista vikaa: http://jackassofalltrades.com/ticker.html
Comment
-
-
kiristin rulla
mulla kuulu rahiseva/naksutttava ääni vassemmalta puolelta edestä katsottuna, ilmastoinnin kun laitto pois päältä niin ääni loppui. Kaikki veikkaili ilmastoinnin kompuraa mutta vika häipyi kun vaihdoin uuden rullan ja kiristimen, hintaa tuli 95 euroa ja 20 min meni kun itse vaihdoin. Ja vaikka vanha rikkinäinen kiristinrulla systeemi oli mulla kädessä ja sitä pyörittelin, niin en havainnut siinä mitään vikaa, eli aika vaikea diagnosoida vikaa niistä rullista, ainakin mun mielestä.
Comment
-
-
Originally posted by _koukku_ View Postmulla kuulu rahiseva/naksutttava ääni vassemmalta puolelta edestä katsottuna, ilmastoinnin kun laitto pois päältä niin ääni loppui. Kaikki veikkaili ilmastoinnin kompuraa mutta vika häipyi kun vaihdoin uuden rullan ja kiristimen, hintaa tuli 95 euroa ja 20 min meni kun itse vaihdoin. Ja vaikka vanha rikkinäinen kiristinrulla systeemi oli mulla kädessä ja sitä pyörittelin, niin en havainnut siinä mitään vikaa, eli aika vaikea diagnosoida vikaa niistä rullista, ainakin mun mielestä.
Comment
-
-
Originally posted by 523ii View Postilmastoinnin kompura se ei ainakaan ole.. sieltä vasemmalta puolelta kyllä ääni kuuluu selkeämmin. Tyhjäkäynnillä se äänen taajuus on ehkä muutama kerta sekunnissa, jos olisi rullasta ääni niin luulisi että alkaa kuulua heti kun koneen käynnistää eikä muutaman sekunnin viiveellä?
Comment
-
-
Originally posted by 523ii View PostEi mun lontoon taidoilla ihan kokonaan auennu toi juttu..
Mut ei se silti taida olla tossa sun asiassa syynä, sillä ton äänen ei pitäis muuttua kierrosten mukaan, mut aina kannattaa tsekata, ei siinä mitään häviäE70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
voisko olla et tollanen vähän terävämpi kuin dieselin koneen naputtava ääni ni vois tulla vuotavista suuttimista?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Paikallisessa autosalvassa kävin, merkkiliikkeen diagnoosi oli että venttiilinnostaja jumissa tai kulunut. Ihan korvakuulolla asentaja sanoi että venttiilinnostajasta ääni tulee..
Sanoi että kone tuntuu aika tukkoselle, kehotti kierrättelemään reippaasti kun pikkuvaihteella ajaa, ja 10w 60 öljyjä suositteli..
Huomenna sit Forte käsittely, katsotaa vaikuttaako se mitenkään..
Comment
-
-
Originally posted by 523ii View PostPaikallisessa autosalvassa kävin, merkkiliikkeen diagnoosi oli että venttiilinnostaja jumissa tai kulunut. Ihan korvakuulolla asentaja sanoi että venttiilinnostajasta ääni tulee..
Sanoi että kone tuntuu aika tukkoselle, kehotti kierrättelemään reippaasti kun pikkuvaihteella ajaa, ja 10w 60 öljyjä suositteli..
Huomenna sit Forte käsittely, katsotaa vaikuttaako se mitenkään..
Mulla oli kanssa naputusta koneessa ja se kuului nostajista, eilen sitten Fortet sisään n. 40 min tyhjäkäyntiä (lopussa muutama minuutti n 1700 r/min), uudet öljyt ja suodatin sisään ja ´voila kone kehrää taas kuin kissa. Kyllä nyt hampaita naurattaa. Samalla rapsin kivet pois jarrukilpien välistä. Voi että on taas kiva ajella. Oikein joutui ajelemaan helteillä ikkunat auki kun oli niin hiljaista menoa. Toivottavasti auttaa sinullakin.Nykyinen: W204 220 CDI T
Ex:
Octavia RS
E39 523
E30 324
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Nonii View PostMoro
Mulla oli kanssa naputusta koneessa ja se kuului nostajista, eilen sitten Fortet sisään n. 40 min tyhjäkäyntiä (lopussa muutama minuutti n 1700 r/min), uudet öljyt ja suodatin sisään ja ´voila kone kehrää taas kuin kissa. Kyllä nyt hampaita naurattaa. Samalla rapsin kivet pois jarrukilpien välistä. Voi että on taas kiva ajella. Oikein joutui ajelemaan helteillä ikkunat auki kun oli niin hiljaista menoa. Toivottavasti auttaa sinullakin.
Comment
-
Comment