Kannatta nyt tutkia kunnolla se imupuolen paksu haitariputki, ihan kunnolla sormilla ja valolla katselet ne uomat.
e39 528 99-> Kattiongelma
Collapse
X
-
Omassa autossa HC:t oli 200 ppm ilman katteja ja kattien kans 5 ppm. En usko, että katit voi olla sököt, koska HC:t on noin hyvät. Ehkä muut voi vahvistaa onko näin?Originally posted by temppu928 View PostKiitos jeesistä. Menee maanantaina testeriin. Eli hyvä HC-arvo puoltaa katin eheyttä?
Testeri varmaan kertonee lisää ongelmasta. Ilmamäärämittaria veikkaisin?---
X6 -09
Ex:
X5 -08
9 x Mercedes
740i -98
Comment
-
Aika vaikee tuota on kiveenkään ajaa kun on tossa pakosarjassa koneen kyljessä kiinni suunnilleen noi katit.Originally posted by WSE1 View PostKatalysaattori ei muuten vaurioidu juuri muuten kuin mekaanisesti,eli on lähes ikuinen jos ei kiveen aja sitä...
Ei taida kuitenkaan olla tyypillistä näissä M52TU ja M54 -koneisissa...?Originally posted by 740i View PostNo ei ihan näin, materiaali irtoaa vanhemmittaan (yli 100tkm) ja voi tukkiintua taikka tyhjentyä koko katti. Ainakin V8 bemareissa tyypillistä.
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Kiitos taas ehdotuksista. Kylmänä tosiaan ei tykkää käydä tasaisesti vaihde päällä vaan nytkyttää. Kun antaa paikallaan kaasua, niin kierrosten pudotessa meinaa sammua, eli kiekat "sukeltaa". Onko tyypillistä?
Täytyy tutkia tuo imuletku MAFin jälkeen(onhan näissä lanka-MAF?), jos sieltä saa ylimääräistä ilmaa.B528iaT
P928S
P928GT6
Comment
Comment