Originally posted by toperi
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Olisiko ongelmaa nokka-akselin anturin johtdotuksesta, tai sitten anturin vaihdolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa (sattumaa). Dieselissä moottorin käydessä nokkatunnistin ei vaikuta käyntiin. Jos pyörimisestä kertovaa kanttiaaltoa ei tule, estää kyllä 100% varmuudella käynnistymisen. Jos käynnistäminen takkuaa edelleen, pyydä kaveria liikuttelemaan anturin liitintä ja johdotusta (huono kontakti).
Edellä mainittu rail-paineanturi on myös varteenotettava vaihtoehto. Yleensä se oireilee kuitenkin myös ajossa nytkäyksinä. Imusarjan alta, tulipellin puoleisesta päästä niitä johtoja voi rukata.


 
							
						 
							
						 
							
						
Comment