Originally posted by Showman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kallis kilaus 530d -03 e39
Collapse
X
-
Originally posted by Showman View PostLuulisi, ettei BMW:n insinöörit turhaan ole moisia koneen tuhoajia imusarjaan laittanut...
Comment
-
-
Originally posted by Showman View PostMiten läppien poisto näkyi/tuntui käytännössä?
Ajotuntuma moottorin osalta, moottorijarrutus, kulutus, ...?
Kulutusta en ole seurannut, mutta moottorin luonteesta päätellen isoja eroja ei voi olla.
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostTämä tuli itsellekin heti mieleen eli miksi helvetissä siellä tuollaisia läppiä edes on?
Comment
-
-
Originally posted by Mr. Z View PostNäkeekö jostakin että onko läpät poistettu (ts. mitä tarvitsee irrottaa nähdäkseen ko. asian)?E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
Originally posted by Niki View PostEikö sullakin ole automaatti tuo auto? Mun käsittääkseni manuaalissa ei ole "swirflaps:a" ollenkaan... Harmittaa kuulla noita murheita BMW:stä, mutta olen varmasti kuullut 10x murheita johtuen ahtimista...
Toivottavasti selviät siitä mahdollisimman halvalla, tuollainen 1200€ on todella vaikea raapaista tyhjästä :(
Comment
-
-
Originally posted by AKSU View PostOnko 101%:n varmaa tietoa?? (Ettei tartis aukoa ja katsoa) :thinkBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Tuos paikallises bemu huollos oli just saman kohtalon saanut da ja läpät oli kilahtaneet turbolle saakka..sanoivat et uus turbo, parit venttiilit, mäntä tai pari ja kansi koneistukseen..ei kovin halpaa lystiä.. Itsel meni yöunet ja pakko yrittää selvittää et onko tos omas noi läpät jo vatsahaavan takiakin..
eli luin et läpät tulevat 4/2000-> da malleis eli onko toi tosi? Oma on 4/99..kait se on huomen alettava etsimään noita stressin aiheuttajia ku tähän ei meinaa varmaa tietoa saada mistään..E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Originally posted by Mr. Z View PostNäkeekö?
Aloitin homman klo 21.00 ja 03.00 oli auto taas nipussa ja toiminnassa.
Liottelin imusarjaa 2-3 h, mutta ei se paska meinannut sieltä silti minnekkään lähteä. Jynssäilin pulloharjalla yms.
Läpät liikkuivat herkästi ja akselit katkesivat vähintään yhtä herkästi. Aika heppoinen viritys.
Mitenkäs tuo EGR, voiko siitä vaan ottaa sen alipaineletkun irti (eli ohittaa sen sillä tavoin)?
Jos sen jättää toimintaan, niin siitähän ei ole muuta haittaa kuin että se likaa imusarjan, eiks jeh?E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
Comment