Elikkäs toissapäivänä kiesin käynti hyytyi ja eikun auto tohtorille jossa tänään paljastui imusarjan läpän irtoaminen eli ne jotka olin meinannut poistaa mutta en ollut saanut aikaiseksi jos nyt joku lukee kenellä ne vielä on koneessa,suosittelen hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä korjauskustannusarvio minimissään kun venttiilit on solmussa kuten tässä tapauksessa on luokkaa 1200e mutta tätä vitutuksen määrää joka on omasta tyhmyydestä johtuvaa ei kyllä voi hinnoitella mitenkään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kallis kilaus 530d -03 e39
Collapse
X
-
Paljonko oli mittarissa?
nimim. kylmä rinki...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Eikö sullakin ole automaatti tuo auto? Mun käsittääkseni manuaalissa ei ole "swirflaps:a" ollenkaan... Harmittaa kuulla noita murheita BMW:stä, mutta olen varmasti kuullut 10x murheita johtuen ahtimista...
Toivottavasti selviät siitä mahdollisimman halvalla, tuollainen 1200€ on todella vaikea raapaista tyhjästä :(--| E60 530DA |--
Comment
-
-
No voi prkl, otan osaa.
Onneksi olen jo itse varmistanut että noin ei pääse käymään ja muutamasta muustakin autosta nuo poistanut varmuuden varmistamiseksi, ja kannattanee muidenkin se varmistaa.Last edited by Rahu; 03-09-2007, 21:54.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Niki View PostEikö sullakin ole automaatti tuo auto? Mun käsittääkseni manuaalissa ei ole "swirflaps:a" ollenkaan... Harmittaa kuulla noita murheita BMW:stä, mutta olen varmasti kuullut 10x murheita johtuen ahtimista...
Toivottavasti selviät siitä mahdollisimman halvalla, tuollainen 1200€ on todella vaikea raapaista tyhjästä :(
Comment
-
-
Onkos siitä nyt varmaa tietoa, että jos pistää uuden imusarjan (kustannus about 600 eukkaa), niettä läppien akselit olis jotenkin kestävämpää sorttia?
Yritys on kuitenkin pitää auto _täysin_ orkkiksena, ja läpät on osa konseptia...
Itsellä olis aikaa marraskuun loppuun, ennenkuin Europlus-takuu menee umpeenPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Niki View PostEikö sullakin ole automaatti tuo auto? Mun käsittääkseni manuaalissa ei ole "swirflaps:a" ollenkaan... Harmittaa kuulla noita murheita BMW:stä, mutta olen varmasti kuullut 10x murheita johtuen ahtimista...
Toivottavasti selviät siitä mahdollisimman halvalla, tuollainen 1200€ on todella vaikea raapaista tyhjästä :(
Comment
-
-
Tästäkin asiasta on varoiteltu ziljoona kertaa, mutta porukka ei usko. Irrottakaa läpät samantien jos ostatte dA:n. Aikaa ja vaivaa ei hommaan tuhraannu. Imusarjan voi irrottaa vaikka parkkipaikalla, läpät lähtee rautasahalla ja reiät tukitaan 5mm ruuvilla. Imusarja kannattaa samalla kiikuttaa johonkin koneistamoon/korjaamoon pesuriin, ei tarvitse itse liotella. Ja takaisinkierrätyksen alipaineletku irti ja tukkoon.
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostTästäkin asiasta on varoiteltu ziljoona kertaa, mutta porukka ei usko. Irrottakaa läpät samantien jos ostatte dA:n. Aikaa ja vaivaa ei hommaan tuhraannu. Imusarjan voi irrottaa vaikka parkkipaikalla, läpät lähtee rautasahalla ja reiät tukitaan 5mm ruuvilla. Imusarja kannattaa samalla kiikuttaa johonkin koneistamoon/korjaamoon pesuriin, ei tarvitse itse liotella. Ja takaisinkierrätyksen alipaineletku irti ja tukkoon.
Comment
-
-
Originally posted by ranex View PostEi naurata ei X_x mitä sun remontti kustanti vai teitkö itse?
Tuolla pientä jutun tynkää. Ja hyviä ohjeita operaatioon löytyy täältä foorumiltakin... Omalla pirssillä on rullattu jo 250tkm.
Originally posted by MakeH View PostTästäkin asiasta on varoiteltu ziljoona kertaa, mutta porukka ei usko. Irrottakaa läpät samantien jos ostatte dA:n. Aikaa ja vaivaa ei hommaan tuhraannu. Imusarjan voi irrottaa vaikka parkkipaikalla, läpät lähtee rautasahalla ja reiät tukitaan 5mm ruuvilla. Imusarja kannattaa samalla kiikuttaa johonkin koneistamoon/korjaamoon pesuriin, ei tarvitse itse liotella. Ja takaisinkierrätyksen alipaineletku irti ja tukkoon.
Comment
-
-
Näkeekö jostakin että onko läpät poistettu (ts. mitä tarvitsee irrottaa nähdäkseen ko. asian)?E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
Comment