kallis kilaus 530d -03 e39

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Väiski
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 412
    • Pirkanmaa

    #106
    Otatin ainakin ite läpät suosiolla heti pois niin eipä tarvi niistä enää murehtia.
    "horsepower sells cars, torque wins races"
    F10 M550dx 470/900

    Comment

    • Thuppu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2007
      • 3626
      • Seinäjoki

      #107
      Originally posted by VolvoTDi View Post
      Karalan kanssa oli juttua noista läpistä ja oli sitä mieltä, että ei ne siellä turhaan ole vaan auttaa väännöissä, no mene ja tiedä, täällä porukka ei huomaa eroa, mutta huomaako penkissä jotain mullistaa tapahtuneen kun on läpätön???
      Juu, voihan se olla, että tyhjäkäynnin väännöt hiukan heikkenee..? Hyvin silti tomaatti jaksaa lähteä liikkeelle painamatta kaasua.
      BMW 740iA "ALPINA"
      BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
      Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
      Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

      Comment

      • opeli
        Newbiemmer
        • Dec 2007
        • 11

        #108
        löytyihän tuolta opelin pellin alta juuri tuollainen imusarja läppineen.voi herranjumala tuota moskan määrää imusarjassa.läpät on poistettu,mutta imusarjan putsaaminen jatkuu tänään.

        Comment

        • opeli
          Newbiemmer
          • Dec 2007
          • 11

          #109
          voi p...a.tipahti imusarjan alemman kiinityspultin kumi/metalli prikka imusarjaan.eikä tule magneetilla eikä millään muullakaan pois sieltä.onko siellä niin paljon tilaa että voisi kolahtaa läpi ja menna pakosarjaan?

          Comment

          • Will_E39
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 920
            • Seinäjoki

            #110
            Originally posted by opeli View Post
            voi p...a.tipahti imusarjan alemman kiinityspultin kumi/metalli prikka imusarjaan.eikä tule magneetilla eikä millään muullakaan pois sieltä.onko siellä niin paljon tilaa että voisi kolahtaa läpi ja menna pakosarjaan?
            epäilen ettei oo:think
            e39 520ia-96

            Comment

            • hengari
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2005
              • 208
              • Jyväskylä

              #111
              Juu ei käyntiin. Ennemmin vaikka kansi irti. Jos se mokkula on venan päällä voisi ehkä konetta pyörittää käsin että saisi sen pyttyyn josta sitten esim. suuttimen reiästä pois?

              Tuli vaan mieleen, ei välttämättä toimi.
              Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...

              Nyt:
              -E61 530dA M-sport 2006
              -Mustang fastback 1965

              Ex.
              -e39 530dA M-sport 2002
              -e91 320dA M-sport 2008

              Comment

              • Clavurion
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 9159
                • Oulu

                #112
                Taipuisalla "noukkijalla" yrittää sokkona metsästää tai hankkii jostain fiberoskoopin lainaan. Tuon prikan metalli saattaa olla jotain seostettua, ei magneettista.
                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                Comment

                • Thuppu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2007
                  • 3626
                  • Seinäjoki

                  #113
                  Originally posted by opeli View Post
                  voi p...a.tipahti imusarjan alemman kiinityspultin kumi/metalli prikka imusarjaan.eikä tule magneetilla eikä millään muullakaan pois sieltä.onko siellä niin paljon tilaa että voisi kolahtaa läpi ja menna pakosarjaan?
                  Oops, häjy säkä. Itselläni kävi melkein samalla lailla. Nostin imusarjan vege ja huomasin että yksi tuollainen kumi/metalli tötsä oli tipahtanut... onneksi löytyi sitten konetilasta pienen etsimisen jälkeen.

                  Ei kyllä kannata riskeerata mitään, toivomalla että tulisi läpi. Ja onhan siellä turbo vielä vastassa. Kokeile vielä kalastella taitetulla rautalangan pätkällä tms, josko se sieltä tulis.
                  BMW 740iA "ALPINA"
                  BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                  Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                  Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                  Comment

                  • Rahu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 6464
                    • Tuusula

                    #114
                    Teippaa imuriin joku letkun pätkä suulakkeeksi ja yritä sillä metsästellä sitä.
                    BMW Service
                    P.o4oo925441
                    [email protected]
                    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

                    Comment

                    • ongelmalapsi
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2006
                      • 1062
                      • Hämeenlinna

                      #115
                      Noukkijalla yrittämään. näin ite oon ainakin tehnyt jos jotakin on tipahtanut imukanavaan. ja hyvä lamppu että edes näkee mitä tekee.
                      -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
                      -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
                      -Voimaa.com Ohjelmoinnit
                      -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
                      -Ilmastointi huolto alkaen 69€
                      Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
                      GMC Topkick C6500 rollback -95
                      Ford F-350 4X4 Wrecker -97
                      E46 330xiA -02
                      Chrysler neon -99

                      Comment

                      • opeli
                        Newbiemmer
                        • Dec 2007
                        • 11

                        #116
                        mites tuo suutin otetaan pois?näyttää olevan u-muotoinen latta,jonka molemmin puolin 8 mm mutterit.riittäkö noiden irrotus ja suutin pois,vai täytyykö koskea suuttimen keskellä olevaan isoon mutterikantaan?imurilla yritin ja rautalangalla,ei tulosta.täytyy vissiin lainata asiakkaalta tuollaista


                        jos mahtuu imukanavasta sisään.kyllä harmittaa.....
                        poimijalla en vielä ole yrittänyt,semmoisen saa vasta torstaina hankittua.

                        Comment

                        • Clavurion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2005
                          • 9159
                          • Oulu

                          #117
                          Originally posted by opeli View Post
                          mites tuo suutin otetaan pois?näyttää olevan u-muotoinen latta,jonka molemmin puolin 8 mm mutterit.riittäkö noiden irrotus ja suutin pois,vai täytyykö koskea suuttimen keskellä olevaan isoon mutterikantaan?imurilla yritin ja rautalangalla,ei tulosta.täytyy vissiin lainata asiakkaalta tuollaista


                          jos mahtuu imukanavasta sisään.kyllä harmittaa.....
                          poimijalla en vielä ole yrittänyt,semmoisen saa vasta torstaina hankittua.
                          Suuttimen ja hehkun reiät palotilassa on niin pienet, että niiden kautta tuota prikkaa on turha yrittää metsästää. Rahun mainitsemaa kikkaa kokeilisin, kun ei se mitään maksakaan. Eli ohuempi letku teipaten imurin jatkoksi.
                          E39 530dA -02 M-Sport
                          E53 X5 3.0dA -06 Sport
                          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                          Comment

                          • opeli
                            Newbiemmer
                            • Dec 2007
                            • 11

                            #118
                            koitettu on.huomenna jatkuu yritys.jotenkin semmonen fiilis,kun ei ole tullut pois,että olisiko sittenkin voinut mennä läpi pakosarjan puolelle....

                            Comment

                            • -Tapi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 3121
                              • Välisuomi

                              #119
                              Originally posted by opeli View Post
                              olisiko sittenkin voinut mennä läpi pakosarjan puolelle....
                              No ei tasan mitenkään mahdollista, ajattele nyt itsekin..

                              Tuossa koneessa venttiilinnousu juuri ja juuri mahdollistaisi tuon kumiosan läpipääsyn jos se osuu rakoon juuri kun venttiili on eniten auki ja kumi oikeassa asennossa. Tällöin ainoa keino metsästää osa olisi kannen irrotus. Luulen kuitenkin että kumisi löytyy lattialta, konehuoneesta tai imukanavasta.
                              ---

                              Comment

                              • opeli
                                Newbiemmer
                                • Dec 2007
                                • 11

                                #120
                                löytyihän se prikka viimein...tapi oli oikeassa,sieltähän se löytyi konehuoneesta,lohkon ja startin välistä.

                                Comment

                                Working...
                                X