Tottakai voi, JOS se on aito Bosch. Boschin numero ei takaa osan aitoutta.
Tero
No aito bosch, boschin teksteillä, boschin laatikossa, boschin logoilla mulle myytiin, ja olipa vielä identtinen kaikin puolin vanhaan maffiin. Pitääpä käyttää huomenna auki, niin pystyy sitte ees loppuviikon nukkua rauhassa
No aito bosch, boschin teksteillä, boschin laatikossa, boschin logoilla mulle myytiin, ja olipa vielä identtinen kaikin puolin vanhaan maffiin. Pitääpä käyttää huomenna auki, niin pystyy sitte ees loppuviikon nukkua rauhassa
On se sillon varmaan ihan ehtaa tavaraa. Kas kun näistä sähköosista on tosiaan liikkeellä Kiinan kopioita, joissa saattaa olla kovinkin autenttisen näköiset leimat ja osanumerot.
Eli käykö E39 540 sama maffi kuin M5:een...? Ja mistähän toi löytyis ja mihin hintaan? Vois vaikka vaihtaakkin jos ei maksa mitää 600e.
www.realoem.com antaa tarkan vastauksen. Edellisten postausten perusteella sanoisin ettei käy, koska 540:ssä on isompi MAF kuin 530:ssä jossa ilmeisesti on sama MAF kuin M5:ssä ..
220€ pari sain tosta kotkan fixus liikkeestä pari viikkoa sitten. Ja ihan boschin omat
Juu eli samaan hintaan sait kuin minä, taitaapi tuo n.110€ olla käypä hinta millä vielä saa aidon boschilaisen. Jos siis kyseessä 535 tai M5. Mikäköhän siinä 540:n maffissa sitten maksaa?
Comment