E39 pyyhkijänsulat
Collapse
X
-
Orkkikset toimii ja pari kertaa vuodessa vaihdossa pärjää!! Kaikkia muita merkkejä olen kokeillut, mutta niitä menee tupla määrä orkkiksiin verrattuna! Lasipesunesteenä käytän ainoastaan Lasolia. Myös turvaurien laitto edesauttoi sulkien kestävyyttä!!
-
-
Olen Motonetista laittanut Championin sulat vanhaan runkoon. Laadusta en mene sanomaan onko paremmat kuin Boschit, mutta ainakin halvemmaksi tulee.
Kiinnostaisi kyllä tuollaset rungottomat, onko kukaan viritellyt E39:iin sellaisia?
Leave a comment:
-
-
Tänks!
Vaikuttaa siltä, että VALEO olisi paremmintoimiva merkki. Joku kertoi ostaneensa tollaset Prismasta. Onkohan se samaa tavaraa sitten kuin mitä motonet myy... anyone?
Kiinnostaisi myöskin tietää, miten tuo BMW orkkissulka pärjää Valeoita vastaan. Varmaan pitää ostaa tommoset Valeot ekaks. Enpä tiiä.
Boschit on paskaa, se on saletti. Mulla on reilun vuoden vanha tuulilasi, ei mitään virheitä, joten siitä ei ainakaan ole kiinni.
edit: motonetissä lukee näin: Champion/SWF=Valeo - hinta / 1kpl. Onko siis Champion ja SWF sama kuin Valeo, wtf?
Tero
Leave a comment:
-
-
-
Katos vaan... tuota en ole tullut ajatelleeksi. Mulla on aina näitä peruslitkuja nesteiltä ja essoilta.
Tero
Leave a comment:
-
-
Kuulin jostain, että myös tuulilasinpesunesteellä on merkitystä. Väittävät, että halvemmat nesteet kovettaa sulkia nopeasti. Tiedä häntä, mikä ainesosa tuon tekee.
Leave a comment:
-
-
E39 pyyhkijänsulat
Moi,
Olen päättänyt, että Boscheja en enää autoon osta. Niitä kuluu 2 paria vuodessa, ja aina vaihdon tullessa ajankohtaiseksi 6kk välein, sulat on aivan lopussa... kauheita rantuja tulee, eikä mikään tökötti eikä "hoito" näytä enää palauttavan sulkaa täyteen loistoonsa...
Eli. Oletteko löytäneet jotain korvaavaa sulkaa E39:iin, joka olisi kohtuuhintainen? Biltema? Ilmeisesti sulan käyttöiällä ei ole niinkään merkitystä vaan nimenomaan hinnalla. Koska paskinkin sulka varmasti pyyhkii hyvin muutaman kuukauden, niin silloin se hinta on ratkaseva. Boschithan on aivan jumalattoman kalliita, ettei siinä ole enää mitään järkeä.
TeroTags: None
-
Leave a comment: