Elikkäs pilikka on E39 523 1997 automaatti-ilmastoinnilla ja auomaati lootalla. Noin satasen nopeudessa alkaa kuulumaan suhinaa jostain tuulilasin suunnalta. Sivustolta katoin et vika voi olla tuulilasin kehyksestä, joten teippasin koko helahoidon ulkoa ja sisältä. Ei vaikutusta kyseiseen suhinaan! Kattoluukkukin tuntuu olevan tiivis. Vaimoke väittää et suhisee kojelaudan alta, tiedä siitä. Nyt on tipsit lopussa, joten hyviä vinkkejä otetaan vastaan, koska hermo menee!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 suhisee
Collapse
X
-
Originally posted by Messer View PostJoo voihan se olla, mut miten sen voisi todentaa. Toisaalta suhina tuntuu tulevan etulasilta tai ainakin siltä suunnalta.
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostTarkasta nyt ensin ne ovien ja ovenkarmien tiivisteet, että ovatko repaleiset... Vaikeahan noita on paikallistaa juu kun pitää olla vauhtia se 100km/h että alkaa suhina, ja tuossa nopeudessa kaikki muukin "möly" kuuluu jo :think
Comment
-
-
Originally posted by Azimon View PostJostain muistaisin lukeneeni että kuvantunlaista suhinaa voi aiheuttaa tunkinpaikkojen muovien puuttuminen. Eli ne muoviset neliskanttiset palat auton pohjassa joihin tunkki asetetaan.
Comment
-
-
Onhan täällä ollut juttua että BMW:n omien tuulilasin asennusohjeiden mukaan liian koholle asennettu tuulilasi aiheuttaa suhinaa tuulilasin yläreunan tiivisteessä, koska se ei painu riittävän hyvin kattopeltiä vasten.
Onko sulla orggislasi autossa?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOnhan täällä ollut juttua että BMW:n omien tuulilasin asennusohjeiden mukaan liian koholle asennettu tuulilasi aiheuttaa suhinaa tuulilasin yläreunan tiivisteessä, koska se ei painu riittävän hyvin kattopeltiä vasten.
Onko sulla orggislasi autossa?
Comment
-
-
Originally posted by Messer View PostKuka vois kattoo pääkaupunkiseudulla onko lasi liian koholla?
Mutta ei tuo ylhäällä oleva lasi välttämättä suhise noin selvästi vaan aiheuttaa kokonaissuhinan lisääntymistä, irti oleva liimaus ennemmin on suhinan aiheuttaja. Onko etupyörien edessä olevat sisälokasuojan jatkeet kunnossa? Entä etuhelman alla oleva "kumihuuli"? Onko konepelti oikealla korkeudella lokasuojiin nähden, siis hiukan alempana?
Comment
-
-
Tuli tässä mieleen tätä threadiä lukiessa, että minulla on tuosta etupuskurin kumista leikattu 2-3 senttiä pois joka kohdasta. En huomannut mitään suhinan lisääntymistä. Toisaalta jälkiasennetut replica M5 -peilit suhisevat tietyissä tuuliolosuhteissa.
Onko sinulla alkuperäiset peilit?__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostVoithan sen itsekin katsoa, apuvälineenä pahvinpala: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=99756
Mutta ei tuo ylhäällä oleva lasi välttämättä suhise noin selvästi vaan aiheuttaa kokonaissuhinan lisääntymistä, irti oleva liimaus ennemmin on suhinan aiheuttaja. Onko etupyörien edessä olevat sisälokasuojan jatkeet kunnossa? Entä etuhelman alla oleva "kumihuuli"? Onko konepelti oikealla korkeudella lokasuojiin nähden, siis hiukan alempana?
Comment
-
-
Originally posted by Moonshine View PostTätä kysymystä voisi laajentaa koskemaan kaikkia korin ulkoisia osia, eli löytyykö sieltä jäkiasennettuja puskureita, lippoja, jne?
Comment
-
Comment