Eli onko mahdollista muuttaa 540 bemu M5 jos tilaa saksasta kolaroidun M5:sen ja vaihtaa tekniikan 540:seen. vaihtas vaihdelaatikon,motin ja perän vai pitääkö tehdä isompia muutoksia autoon:think. vuosimallia -96
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5:ksi
Collapse
X
-
Originally posted by djwaga79 View PostEli onko mahdollista muuttaa 540 bemu M5 jos tilaa saksasta kolaroidun M5:sen ja vaihtaa tekniikan 540:seen. vaihtas vaihdelaatikon,motin ja perän vai pitääkö tehdä isompia muutoksia autoon:think. vuosimallia -96vehkeet levällään...
Comment
-
-
Originally posted by zaci View PostEdit: Jaa, onkohan kuvat hävinny em. threadista :|
Jos vaihtaa motin/vaihteiston/perän lisäksi kaiken elektroniikan (mittaristo, DSC, jne.) kuten tuolla kerrottiin tehtävän niin ei kai siinä sitten suurempaa ongelmaa luulis olevan. Jarrut sun muut tietysti joutuu laittamaan ja pakoputkisto ei mahdu peräkontin alle ilman muutoksia. Montakohan kymmentä muuta eroavaisuutta olen nyt unohtanut??
Huomatuksena pitänee sanoa että minähän en sitten tiedä tästä aiheesta mitään.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostNäkyhän nuo kuvat tuolla ihan OK.
Jos vaihtaa motin/vaihteiston/perän lisäksi kaiken elektroniikan (mittaristo, DSC, jne.) kuten tuolla kerrottiin tehtävän niin ei kai siinä sitten suurempaa ongelmaa luulis olevan. Jarrut sun muut tietysti joutuu laittamaan ja pakoputkisto ei mahdu peräkontin alle ilman muutoksia. Montakohan kymmentä muuta eroavaisuutta olen nyt unohtanut??
Huomatuksena pitänee sanoa että minähän en sitten tiedä tästä aiheesta mitään.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Ei onnistu jos halutaan/joudutaan tekemään täydellinen M5 muutos.
Vaihdettavaa osaa on niin paljon että vain korikehikko+koripinnat(luukut) jää kanta-autoon ja lähes kaikki muu menee vaihtoon ja 50%:n veroraja rikkuu aivan väkisin. Tosin tuo korikehikkokin on muutettava takapään rakenteiden osalta. mm.Kaikki elektroniikka+sähköt+jokainen muukin kuin moottoriin liittyvä sähköihin liittyvä nippeli on vaihdettava, mikäli luovuttaja on uudempi kuin 3/99.Last edited by Hemi; 20-10-2007, 09:25.
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostLisäksi kannattaa muistaa että mitä suurimmalla todennäköisyydellä se kolaroitu M5 on tuoreempi kuin 3/99 ja silloin menee koko airbagjärjestelmä uusiksi. Siihen sitten bonuksena rattiputki ja kaksivaiheinen bägiratti. A-pilareissa tuskin on -96 mallisessa turvatyynyverhoja joten sellaiset pitäisi laittaa sinne, verhottomassa vaan on erimalliset A-pilarit kuin verhollisessa mallissa joten A-pilarit voi joutua vaihtamaan ja siinä ohessa koko katon. Eli periaatteessa käyttöön jää -96 kori johon vaihtuu katto, kone, laatikko, sähköt, bägit, akselistot, perä, kontin lattia, putkisto, jarrut jne..lista on loputon ja varmasti mielekkäämpää ostaa vaikka Nettiauton halvin e39 M5 ja myydä se 540 orkkiksena pois...veikkaanpa että tulee huomattavasti halvemmaksi eikä pauku muutosprosentit yli sallitun 49%
edit: se myytiin 23k'lleLast edited by EPDM; 21-10-2007, 11:45.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNiin JOS toi auto on alkuperäinen m5...jotenkin ne takaputkiston röörit vaikuttaa pienemmältä...
edit: se myytiin 23k'lleAMG
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostE39 540i 6v ja M5 manuaalilaatikot on on mun käsityksen mukaan 1:1 samat. Eli yksi osa vähemmän vaihdettavaa mutta ei siltikään mitään järkeä alkaa tekemään.
Tätä vanhemmissa(kuten topikin avaajalla) on käytännössä eri(mm.pituus ja ulostulot eri) laatikko kuin M5:ssa. Ihan täysin sama se ei ole kaiketi missään.Last edited by Hemi; 25-10-2007, 00:30.
Comment
-
Comment