Mitäs jos on toinen auto joka on 540 ja kaikki tarpeellinen kiinni. Joku ainakin sano ettei noita avaimia ainakaan tarvii vaihtaa jos ottaa ajoneston pois käytöstä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 koneenvaihto 535 -> 540
Collapse
X
-
Kuulostipa helpolta "jos ottais pois käytöstä"
Tuollaisen vaihdon tuloksena on arvoton prosenttipommi johon tulee taatusti ilmaantumaan mitä kummallisimpia vikoja.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
No kun suunnitelmat on luokkaa "valloitetaan kuu".
Ihan totta, tuollaista projektia varten saat vaihtaa kaiken muun paitsi korin peltiosat ja sisustan. Akselistot, jarrut, kaikki johdot mitä autoista löytyy menee vaihtoon, mittaristo, mahdollisesti lämppäri, ratti, rattiakseli, kaikki kytkimet ja katkaisijat, voimansiirto, kone jne. Sellaista hommaa ei kukaan tee, etenkään kun sitten rupeaa olemaan jo hilkulla prosenttien ylimeno (vai meneekö jopa yli?) ja kaksi TÄYSIN ARVOTONTA autoa käsissä.
Hiekkalaatikkoleikkejä taas...
edit: niin joo ja luultavasti saa hitsailla kiinnikkeitä eli osittainen maalausprojekti ainakin pellin alle tulee eteen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
ihmetyttää vain kun jos sinulla on kokonainen auto josta voit ottaa kaiken tarvittavan niin miksi pitäisi alkaa virittämään ajonestoa pois?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View Post, mittaristo, mahdollisesti lämppäri, ratti, rattiakseli, kaikki kytkimet ja katkaisijat
Projekti on kuitenkin sen verran suuri että voi venyä kohtuuttomaksi jos ei tunne kyseisiä automalleja täsmälleen teknisesti ja sähköisesti.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostNoita edellämainittuja ei sentään ole tarvetta vaihtaa.
Projekti on kuitenkin sen verran suuri että voi venyä kohtuuttomaksi jos ei tunne kyseisiä automalleja täsmälleen teknisesti ja sähköisesti.
Comment
-
-
Miten suuri työ olisi asentaa esim. 540 tai 535:sen etujarrut tuollaiseen 520:seen? Lähinnä mielenkiinnosta vain kysyn mutta sopiiko satulat samaan olka-akseliin vai pitäisikö sekin vaihtaa toiseen?Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostNoita edellämainittuja ei sentään ole tarvetta vaihtaa.
Projekti on kuitenkin sen verran suuri että voi venyä kohtuuttomaksi jos ei tunne kyseisiä automalleja täsmälleen teknisesti ja sähköisesti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by RikuBMW View PostMiten suuri työ olisi asentaa esim. 540 tai 535:sen etujarrut tuollaiseen 520:seen? Lähinnä mielenkiinnosta vain kysyn mutta sopiiko satulat samaan olka-akseliin vai pitäisikö sekin vaihtaa toiseen?Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Comment