Siis eikös siinä kuskin ovessa nyt ole sitä lukkopesää ja mekaanista avausmekanismia? Jos se kontin lukko ei ole yhteistyöhaluinen niin helpoin vaihtoehto kai olis sieltä konehuoneen kautta antaa virtaa ja aukoa ovet ja kontti..
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Ei sitä apuvirtaa ihan fakiirihommina tarvitse tehdä.. Sitä tilannetta varten auton alla on avoin +, johon voi antaa apuvirtaa ilman konepellin avausta. Se löytyy kuskin jalkatilan etuosasta, kun pelti lähtee kaareutumaan kohti konetilaa. Punaisen muovisuojan keskellä on vahva pultti joka on +. Sinne päästäkseen kannattanee autoa vähän tunkata. Tosin jo ovet saa auki, niin aukeaahan se konepeltikin sitten..
Kuulostaa ihan heprealta... yleensä autoissa on lukko pesät joista ovet saa auki tai lukkoon. Omasta E39 tuulettimen kanssa ongelmia ja joutuu pitämään akun kenkää irti ettei vie kaikkia virtoja. mut kyllä ovet auki avaimella lähtee :think ja toki kannattaa kostean syksyn jälkeen varata lukko sulaa taskuun pikku pakkasten yllätettyä...
Sutii ja ruopii hiekalla, pyörät laahaa katua ja menee eteen ja taakse... mikä se on ?
Kuulostaa ihan heprealta... yleensä autoissa on lukko pesät joista ovet saa auki tai lukkoon. Omasta E39 tuulettimen kanssa ongelmia ja joutuu pitämään akun kenkää irti ettei vie kaikkia virtoja. mut kyllä ovet auki avaimella lähtee :think ja toki kannattaa kostean syksyn jälkeen varata lukko sulaa taskuun pikku pakkasten yllätettyä...
Sama täällä. Siili kun leikkas kiinni niin tuli todettua että niin kontti kun kuskin ovikin aukenee avaimella normaalisti. Kiinnostaa kyllä miksi tässä on niin paljon eroavaisuuksia...
Sä luulet et toi auto on sulla käsissä, mut se ei todellakaan oo! -totesi poliisi allekirjoittaneelle...
Eikö siinä ole just toi systeemi, että apparin oven kahva ylös ja avainta oikealle oikeen reilusti.
Mulla ei ainakaan ole lukkopesää vänkärin puolella.
Ja ihan pitäis juu sekä ovi että takaluukku avaimella aueta eikä mitään h-vetin "rälläkällä peräkonttiin ja apuvirtaa " -patenteilla. Kaikki asia on jo edellisissä viesteissä kerrottu.
Tässä yksi konsti
Ite jouduin turvautumaan tähän ratkaisuun viime talvena.
Voi helvetti,mistä näitä sikiää Ei muuta ku ripa ylös ja runkkaamaan sitä lukkoa.. E34:ssa sai ainakin hetken sitä avainta käännellä että lukko napsahti auki..
Koita nostaa autoa etukulmasta, pääsetkö laturin johtoihin käsiksi?? Jos pääset niin sinne saat kans akkulaturin plussan kiinni ja miinus johonkin runkoon...
530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Voi helvetti,mistä näitä sikiää Ei muuta ku ripa ylös ja runkkaamaan sitä lukkoa.. E34:ssa sai ainakin hetken sitä avainta käännellä että lukko napsahti auki..
Siinä e31sessä onkin sähköllä tuo aukasia Ja avain hukassa
Koita nostaa autoa etukulmasta, pääsetkö laturin johtoihin käsiksi?? Jos pääset niin sinne saat kans akkulaturin plussan kiinni ja miinus johonkin runkoon...
Olet varmaan nähnyt E39.n ainakin kerran liikenteessä. Kaukaa ilmeisesti silloinkin
Kukin tyylillään,mutta itse olisin koittanut ensin murtaa sen lukon tai jos ei se onnistu niin lasi paskaksi
Turhaan sitä lasia hajottaa jos ei pääse takakonttiin. Ja lukon murtaminen turhaa kun aukaisia on sähköllä. Nyt kuitenkin tuli hommattua oikea avain niin ei tartte enään sahailla/hitsailla.
Comment