Announcement

Collapse
No announcement yet.

Akku loppu ja ovet lukossa E39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AN.
    Newbiemmer
    • Jun 2007
    • 25

    #31
    akku vaan kiinni.. tosin kun mulla kävi näin, oli onneks konepelti auki. imusarjan plussaan ja iskarin yläpäästä miinus
    tarvii auton

    ex. E39 520i
    ex. E30 325i kylärassi
    ex. E36 320i
    ex E30 318is

    Comment

    • gransbi
      Newbiemmer
      • Jun 2007
      • 8

      #32
      E39 Kuskin oven sähköt ei toimi

      Kuskin ovesta lakkasivat sähköpeilit, sähköikkunat ja keskuslukitus toimimasta. Mikä vikana?
      E39 523 -97

      Comment

      • gransbi
        Newbiemmer
        • Jun 2007
        • 8

        #33
        ohops

        meni väärään

        Comment

        • Jussi78
          BTCF Member
          • Dec 2005
          • 916
          • Ruukki

          #34
          Originally posted by gransbi View Post
          Kuskin ovesta lakkasivat sähköpeilit, sähköikkunat ja keskuslukitus toimimasta. Mikä vikana?
          E39 523 -97

          Oliskohan sulake palanut.
          Käyttis 530d


          Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl

          Comment

          • Havis
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 1838
            • Kotona/Poissa

            #35
            Originally posted by gransbi View Post
            Kuskin ovesta lakkasivat sähköpeilit, sähköikkunat ja keskuslukitus toimimasta. Mikä vikana?
            E39 523 -97
            Oven johtosarjasta piuhoja poikki?
            "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

            E60 523iA -08

            Comment

            • makeclick
              BTCF Member
              • Mar 2005
              • 268
              • Turku

              #36
              Originally posted by Jussi78 View Post
              Tässä yksi konsti
              Ite jouduin turvautumaan tähän ratkaisuun viime talvena.
              nyt on kaikki tullu nähtyy. Olisin vaikka räjäyttäny mieluummin auton. Kamalaa katsottavaa. Aina olis ollu joku parempi vaihtoehto ku peltiä alkaa leikkaamaan.
              Harrastepaholainen 335d:
              Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
              Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h

              Comment

              • BemmiGummi85
                Newbiemmer
                • Jul 2009
                • 8
                • Vantaa

                #37
                Meikäläiselle kävi tänään äsken sama. Olin lähdössä töistä ja ihmettelin kun ei auto reagoi mitenkään ja avaimessa kuitenkin valo palaa että siinä patteria on. Kuskin ovi ei suostunut aukeamaan, mutta takakontin lukkopesästä kun käänsi vasemmalle, aukeni keskuslukitus ja hälytys lähti rallattamaan.

                Koitin käynnistää autoa, mutta ei jaksanut lähteä rullaamaan. Kaivettiin akku takaa esille ja kaverin autosta piuhat siihen ja annettiin olla pari minuuttia ja koitettiin useampaan otteeseen käynnistellä. Kyllä selkeästi piristyi ja yritti kovasti lähteä käyntiin, mutta ei vain jaksanut.

                Olisikohan pitänyt antaa olla "latauksessa" kauemmin vai onko akku vaan finito? Tai liikaa pakkasta tai..

                Jotain vinkkiä tilanteeseen? Kyseessä siis 520i -96

                Comment

                • turbopuusti
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2005
                  • 826
                  • Helsinki

                  #38
                  Originally posted by BemmiGummi85 View Post
                  Meikäläiselle kävi tänään äsken sama. Olin lähdössä töistä ja ihmettelin kun ei auto reagoi mitenkään ja avaimessa kuitenkin valo palaa että siinä patteria on. Kuskin ovi ei suostunut aukeamaan, mutta takakontin lukkopesästä kun käänsi vasemmalle, aukeni keskuslukitus ja hälytys lähti rallattamaan.

                  Koitin käynnistää autoa, mutta ei jaksanut lähteä rullaamaan. Kaivettiin akku takaa esille ja kaverin autosta piuhat siihen ja annettiin olla pari minuuttia ja koitettiin useampaan otteeseen käynnistellä. Kyllä selkeästi piristyi ja yritti kovasti lähteä käyntiin, mutta ei vain jaksanut.

                  Olisikohan pitänyt antaa olla "latauksessa" kauemmin vai onko akku vaan finito? Tai liikaa pakkasta tai..

                  Jotain vinkkiä tilanteeseen? Kyseessä siis 520i -96
                  Mutu mutu, mutta melko todennäköstä että akku LOPPU. Saattaa tosiaan pyörittää, mutta nää nykyvehkeet tarttee sitä virtaa muutenki ku että pelkästää kone pyörii. Näin pakkasella huomaa auton akun todellisen kunnon kyllä. Voithan sä koittaa ladata sitä ja se saattaa toimia taas hetken...
                  e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz

                  Comment

                  • Renholt
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2008
                    • 77
                    • Etelä-Savo

                    #39
                    530dA touring -03

                    Vaihdekepillä oleva valo välkkyy tiheeseen, oranssi tai keltanen valo. Ovet ei aukea kaukosäädöllä, en siis pääse autoon. Akku tyhjänä?
                    Kuskin oven avaimenpesä oli tiukassa ja lähti pyörimään, nyt pyörii ilmeisesti tyhjää.
                    Vänkärin ovessa ei ole lukkopesää.
                    Mites touringin takakontti aukee ? En löytänyt avaimenreikää vaikka melko tarkasti tutkailin.

                    Kiire oli töihin lähtee, enkä kovin tarkasti asiaan ehtinyt perehtyä. Päivännäöllä lisää.
                    540i -98
                    -------------
                    ex: e28 518i -87, e39 520i -97, e39 530dA -03, e21 315 -83, e39 523i -96, e34 520i -91

                    Comment

                    • Renholt
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2008
                      • 77
                      • Etelä-Savo

                      #40
                      Originally posted by -Tapi View Post
                      Ei sitä apuvirtaa ihan fakiirihommina tarvitse tehdä.. Sitä tilannetta varten auton alla on avoin +, johon voi antaa apuvirtaa ilman konepellin avausta. Se löytyy kuskin jalkatilan etuosasta, kun pelti lähtee kaareutumaan kohti konetilaa. Punaisen muovisuojan keskellä on vahva pultti joka on +. Sinne päästäkseen kannattanee autoa vähän tunkata. Tosin jo ovet saa auki, niin aukeaahan se konepeltikin sitten..
                      Tarviaakos muovikatteita irrotella että löytyy tuo sanottu avoin +.
                      Jotain tarttis nyt keksiä että sais autoon virtaa ja pääsis sinne sisään. :think Auttakaahan viisaammat!

                      EDIT: sain oven auki nyt ja pääsen akulle. CRC:llä tuo lähti lukkopesä kulkemaan ja aikansa kun rassaili edestakaisin avainta, niin lopulta nousi nuppi ylös
                      Nyt vaan sähköä akkuun ettimään.
                      Last edited by Renholt; 27-01-2010, 15:40.
                      540i -98
                      -------------
                      ex: e28 518i -87, e39 520i -97, e39 530dA -03, e21 315 -83, e39 523i -96, e34 520i -91

                      Comment

                      • Guest's Avatar

                        #41
                        mulla hyyty akku kans tos joku aika sitte. eikä keskuslukkitus jaksanu aueta, sain sit pelkääjän puolen oven auki, et pääs avaa ton nokkapellin ja siihen plussaan toisesta autosta + ja - nus runkoon ni sai akuun virtaa
                        .. ja sit ajelee et latautuu, joo ei takakontti auennu. mut ketä anto mulle virtaa sano et ei toi ees oo alkuperänen avain tohon autoon

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎