Originally posted by roska-auto
View Post
Tiedän paikan kamalan, matalamäen autopajan..., vai miten se laulu menee?
Joskus pakon edestä tullut käytyä (lomalla, ei ole voinut koulun hallia käyttää)
Jäähdytysnesteen vaihdon yhteydessä rikottiin termarikotelo vääntämällä hampaat irvessä siirtoleukapihdeillä ilmausruuvia kiinni.
Ja oikeen BOSCH CERTIFIED CAR SERVICE.
Paskanmarjat, väittivät, ettei 1.3 Motronicista saa Boschin vehkeillä koodeja ulos.
Kyllä ammattikoululla ainakin itse sain Boschilaisella koodit luettua, vaikkei mitään vikaa ollutkaan....
Tämän takia (ja myös siksi, että olen itse alalla) teen mahdollisuuksien mukaan kaiken itse.
Tuo 7000€ on aivan täyttä paskanjauhantaa, jotain siellä on ryssitty ja kunnolla.
Ja eipä oo toisella puolella tietäkään ruoho vihreämpää, terveiset AD Autokorjaamolle ystävällisestä palvelusta.
Koodeja lukemaan ---> sanoi että "ei me noin vanhoista paskoista mitään koodeja saada, mut voin mä yrittää".
Käännyin autolle takasin ja sanoin että "Tolla sun asenteella ei kannata ees yrittää."
Eipä kovin monella opiskelijalla ole varaa ajaa millään uudella M5:sella.
Siis ei jumalauta. Jos mä olisin kesätöissä Toyota-merkkihuollossa sanonut jonkun asiakkaan Corollaa vanhaks paskaks, niin potkut olisi tullut perseelle saman tien.
Comment