Murheen kohteena on vm. 2003 e39 525D farkku.
Tänään ajoon lähtiessäni käänsin puhalluksen suuntaa määrittelvää
namiskaa ja tunsin hienoisen "naps" -kynnyksen jonka lopputuloksena:
- puhallus toimii enää vain kohti naamaa
- muissa asennoissa puhallus "tukkeutuu" eli puhallin puhkuu, mutta ilma
ei pääse ulos mistään
- säädin pyörii kevyemmin 2/3 alueesta ja jäykemin 1/3 alueella, kun se
normaalisti on suunnilleen tasaisen jäykkä ympäri akselin
- säädin ei kuitenkaan tunnu siltä, että vaijeri olisi katkennut tai itse namisko murtunut, tmv.
Mikä hajosi? Miten kerpeleen iso operaatio on edessä? Vinkkejä? Onko
pakko purkaa koko kojelauta tmv. mahti-ikävää?
Tänään ajoon lähtiessäni käänsin puhalluksen suuntaa määrittelvää
namiskaa ja tunsin hienoisen "naps" -kynnyksen jonka lopputuloksena:
- puhallus toimii enää vain kohti naamaa
- muissa asennoissa puhallus "tukkeutuu" eli puhallin puhkuu, mutta ilma
ei pääse ulos mistään
- säädin pyörii kevyemmin 2/3 alueesta ja jäykemin 1/3 alueella, kun se
normaalisti on suunnilleen tasaisen jäykkä ympäri akselin
- säädin ei kuitenkaan tunnu siltä, että vaijeri olisi katkennut tai itse namisko murtunut, tmv.
Mikä hajosi? Miten kerpeleen iso operaatio on edessä? Vinkkejä? Onko
pakko purkaa koko kojelauta tmv. mahti-ikävää?
Comment