Tossa tod.näk. saattaa käydä niin, että koodaus-avaimet (ZCS jne) ei täsmää autosta löytyvien osien kanssa puhelimen poiston jälkeen ja se aiheuttaa ensimmäisenä sen että Car&key memoryyn pääsy estyy koska ohjelmat herjaa tuota eroa ja eikä päästä sinne ollenkaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 puhelin keskikonsolin kannen vaihto tavarakonsoliksi
Collapse
X
-
Originally posted by jartsa02 View PostTossa tod.näk. saattaa käydä niin, että koodaus-avaimet (ZCS jne) ei täsmää autosta löytyvien osien kanssa puhelimen poiston jälkeen ja se aiheuttaa ensimmäisenä sen että Car&key memoryyn pääsy estyy koska ohjelmat herjaa tuota eroa ja eikä päästä sinne ollenkaan.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostVoihan puhelinosan muunkin elektroniikan kytkeä irti jolloin se ei kummittele väylässä. MID/navi sitä ilmeisesti yhä senkin jälkeen kyselee, mutta se ei mitään haittaa.
Pitäisi kai tutkia kyseleekö se puhelinta enää jonkin ajan kuluttua vai vasta sen jälkeen kun virrat sammutetaan ja kytketään uudestaan päälle. Joissain laitteissa se tekee noin. Jos auton muut ibus:ia käyttävät laitteet toimii, ja auto menee 16 minuutin kuluttua sammuttamisesta lepotilaan, niin ei tuolla taida olla mitään merkitystä.
Mitä uudempi auto sitä tarkempi se on juuri tuosta VO:sta!
Sen verran on tullut pelattua näitten kanssa et tiedän jotain mistä puhun.
VO järjestykseen!Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tuota tuota... Koitin WDS:ää kahlata puhelimen osalta ja variaatioita oli miljoona erilaista.
Puhelimen keskusyksikköhän sijaitsee takakontissa, eikä siihen ollut tarkoitus koskea tässä kyynärnojan modauksessa. Kyynärnojan eject box:lle tulee ainoastaan Siemensin omia piuhoja, jännite/maa ja valomodulilta valaistuksen kirkkauden säätö. Eli ymmärtäisin, että nuo kyynärnojan hilppeet voi poistaa ilman koodauksia, jos takakontin puhelinyksikkö jää paikalleen. :thinkE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTuota tuota... Koitin WDS:ää kahlata puhelimen osalta ja variaatioita oli miljoona erilaista.
Puhelimen keskusyksikköhän sijaitsee takakontissa, eikä siihen ollut tarkoitus koskea tässä kyynärnojan modauksessa. Kyynärnojan eject box:lle tulee ainoastaan Siemensin omia piuhoja, jännite/maa ja valomodulilta valaistuksen kirkkauden säätö. Eli ymmärtäisin, että nuo kyynärnojan hilppeet voi poistaa ilman koodauksia, jos takakontin puhelinyksikkö jää paikalleen. :thinkVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Olisi ajankohtainen tuo puhelimen heivaus ja tavaralokeron asennus tuonne kannen alle. Hinta näyttää hapokkaalta noille osille, onko muuta keinoa? Saako tuota puhelin kantta mitenkään rassattua nousevaksi, alle laittaisi sitten sen lokeron? Samalla laittaisi luurin tilalle lokeron niin saisi kaksi säilytys tilaa.
Comment
-
Comment