Originally posted by jpeltoma
View Post
E39 523i muutamia kysymyksiä
Collapse
X
-
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Pystyykö tuota huoltoilmaisinta itse jotenkin nollaamaan kun missään merkkiliikkeissä en autoa käytä vaan teen itse esim. öljynvaihdot sun muut. Nytten mittaristossa palaa käynnistyksessä 1 vihreä ledi eli sen mukaan olisi huolto kohta ajankohtainen, mutta autoa on kyllä huollettu muuten ja öljytkin juuri vaihdettu niin voisi tuon jotenkin kuitata vaikka noista ledeistä tietenkään mitään tarvitse välittää...Tuolla yhessä pikkupuljussa missä oon käyttäny niin siellä koittivat jonkun ohjeiden mukaan nollata huoltoilmaisinta yhdistämällä siitä pistokkeesta jotkin navat ja painella ohjeen mukaan sitä ajotietokoneen nappia mutta ei onnistunnu...
Osaiskohan joku sanoa tuohon asiaan jotain, auto siis E39 523i 2/98 eli koneena M52B25 singlevanos
Comment
-
-
Originally posted by LowFlyer View PostPystyykö tuota huoltoilmaisinta itse jotenkin nollaamaan kun missään merkkiliikkeissä en autoa käytä vaan teen itse esim. öljynvaihdot sun muut. Nytten mittaristossa palaa käynnistyksessä 1 vihreä ledi eli sen mukaan olisi huolto kohta ajankohtainen, mutta autoa on kyllä huollettu muuten ja öljytkin juuri vaihdettu niin voisi tuon jotenkin kuitata vaikka noista ledeistä tietenkään mitään tarvitse välittää...Tuolla yhessä pikkupuljussa missä oon käyttäny niin siellä koittivat jonkun ohjeiden mukaan nollata huoltoilmaisinta yhdistämällä siitä pistokkeesta jotkin navat ja painella ohjeen mukaan sitä ajotietokoneen nappia mutta ei onnistunnu...
Osaiskohan joku sanoa tuohon asiaan jotain, auto siis E39 523i 2/98 eli koneena M52B25 singlevanos-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKelaat tämän http://www.sixtek.fi/koodiesitt.php sivun loppuun ja tilaat autoosi sopivan laitteen
Tuolta voi lukea lisää:
FAQE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment