E39 523i muutamia kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7468
    • Oulu

Originally posted by jpeltoma View Post
    Verratkaa alkuperäiseen!!!
    Kun on joskus lukenut muutaman TM:n öljynsuodatintestin niin eipä ole tullut muita kun alkuperäisiä ostettua. Eikä nuo maksa todellakaan paljoa.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• Vanquish
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 1960
      • Hki

Mikähän näissä tulpissa maksaa kun normaalipakettihinta 6-sylinteriseen on 184€. Ja taas motonetistä näitä saa 5e kpl?

Comment

• LowFlyer
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 95
        • Lappeenranta

Pystyykö tuota huoltoilmaisinta itse jotenkin nollaamaan kun missään merkkiliikkeissä en autoa käytä vaan teen itse esim. öljynvaihdot sun muut. Nytten mittaristossa palaa käynnistyksessä 1 vihreä ledi eli sen mukaan olisi huolto kohta ajankohtainen, mutta autoa on kyllä huollettu muuten ja öljytkin juuri vaihdettu niin voisi tuon jotenkin kuitata vaikka noista ledeistä tietenkään mitään tarvitse välittää...Tuolla yhessä pikkupuljussa missä oon käyttäny niin siellä koittivat jonkun ohjeiden mukaan nollata huoltoilmaisinta yhdistämällä siitä pistokkeesta jotkin navat ja painella ohjeen mukaan sitä ajotietokoneen nappia mutta ei onnistunnu...

Osaiskohan joku sanoa tuohon asiaan jotain, auto siis E39 523i 2/98 eli koneena M52B25 singlevanos

Comment

• Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7576
          • Kotona

Originally posted by LowFlyer View Post
          Pystyykö tuota huoltoilmaisinta itse jotenkin nollaamaan kun missään merkkiliikkeissä en autoa käytä vaan teen itse esim. öljynvaihdot sun muut. Nytten mittaristossa palaa käynnistyksessä 1 vihreä ledi eli sen mukaan olisi huolto kohta ajankohtainen, mutta autoa on kyllä huollettu muuten ja öljytkin juuri vaihdettu niin voisi tuon jotenkin kuitata vaikka noista ledeistä tietenkään mitään tarvitse välittää...Tuolla yhessä pikkupuljussa missä oon käyttäny niin siellä koittivat jonkun ohjeiden mukaan nollata huoltoilmaisinta yhdistämällä siitä pistokkeesta jotkin navat ja painella ohjeen mukaan sitä ajotietokoneen nappia mutta ei onnistunnu...

Osaiskohan joku sanoa tuohon asiaan jotain, auto siis E39 523i 2/98 eli koneena M52B25 singlevanos
          Kelaat tämän http://www.sixtek.fi/koodiesitt.php sivun loppuun ja tilaat autoosi sopivan laitteen
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
          Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
          -

Comment

• _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8974
            • Kellokoski

Originally posted by Zeta View Post
            Kelaat tämän http://www.sixtek.fi/koodiesitt.php sivun loppuun ja tilaat autoosi sopivan laitteen
            Tai sitten laitat sen seiskapinnin siitä huoltopistokkeesta maihin ja virrat päälle 5 sekunniksi. Ihan tavan johto kelpaa tähän tarkoitukseen.

Tuolta voi lukea lisää:
            FAQ
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

Working...
            X