Originally posted by buksin-1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 valo ja parkkitutka ongelma
Collapse
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Matula View PostSaa säädettyä manuaalisestikin, Havis aiemmin jo kertoikin mistä. Toinen asia on kuitenkin se, että automaattisen korkeudensäädön tulisi toimia xenonumpioissa. Vikakoodeista saattaisi olla apua tässäkin.Originally posted by buksin-1 View PostKetä se palvelisi? Tämän logiikan mukaan voisi umpiotkin kiilata osoittamaan ylöspäin...
Originally posted by buksin-1 View PostTuo on tehtävä, jos laitteet ja anturit toimii. Ko. tapauksessa molemmat osoittaa alas eli jompi kumpi antureista on sökö, niin silloin ei ole mitään järkeä säätää ruuveja tappiin, jolloin ne pahemmassa tapauksessa katkeaa ja saa hakea anturin lisäksi myös uuden umpion tai parin
Comment
-
-
Originally posted by Matula View Postkoska luulit ettei valoja saa säädettyä käsin alkuunkaan.
Originally posted by Matula View PostJos ne säätötapit katkeaa ne voi vaihtaa ja maksaa muistaakseni 13€/umpio merkkiliikkeen varaosatiskillä, koko umpiota ei tarvitse vaihtaa.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostJos on automaattinen eli silloin on xenonit eikä saa manuaalisestiOriginally posted by Matula View PostSaa säädettyä manuaalisestikin
Originally posted by buksin-1 View Post
Originally posted by buksin-1 View PostJotkut ehkä omistaa faceliftin valoja:think
Comment
-
-
Eli mulla ainakin itellä on xenonit ja pelkästään automaattinen säätö. Siis ettei saa säädettyä manuaalisesti kuin sieltä umpiosta.
Valo käy ensin alhaalla, sit ylhäällä ja sen jälkeen tippuu siihen puoleen väliin. Eli omasta mielestäni toimii ihan ok. Pitää huomenna kokeilla töissä että mitä se sanoo kun sitä säätää ylöspäin sieltä umpiosta...:thinkPommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostMihin tämä perustuu, eihän valomoduli ole tämän kanssa missään tekemisissä?
Vikakoodien lukuun vaan, sormin ei antureista saa kuitenkaan 100% varmuutta. Samalla näkee sitten että mikä tasoanturi on kaput.
Kyllä minä oon ainaki moneen autoon tunnistanu sormella sen pimeän anturin. Toki vikakoodit lukemalla siitä saa varmuuden jos ei luota itseensä.
Originally posted by xtc View PostEli mulla ainakin itellä on xenonit ja pelkästään automaattinen säätö. Siis ettei saa säädettyä manuaalisesti kuin sieltä umpiosta.
Valo käy ensin alhaalla, sit ylhäällä ja sen jälkeen tippuu siihen puoleen väliin. Eli omasta mielestäni toimii ihan ok. Pitää huomenna kokeilla töissä että mitä se sanoo kun sitä säätää ylöspäin sieltä umpiosta...:thinkE39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Saahan ton Säätöautomatiikan kokonaisuudessaan testattua pimeellä ilman koodilukujakin. ajaa etupyörät vaikka laudan, rampin tjsp. korokkeen päälle ja seuraa pysyykö valokuvion korkeus vakiona. Säätelee sitten jos on tarvetta, tai luetuttaa koodit, ellei futaa.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Kysytääs tässä. Eli pientä häikkää ajovaloissa.
Tässä parin viikon sisää auto tehnyt 3-4 kertaa niin, että käynnistettyä auton, ajotietokone on huomannut oikean etuvalon palaneen.
Uudelleen startatessa "vika" häviää.
Auton eteen en ole koskaan "kerennyt" katsomaan onko se vian aikana palanut mutta ei se ainakaan tällä hetkellä palanut ole.
Kysymys kuuluukin että onko kellään ollut vastaavaa vikaa? Voisiko vika olla polttimossa, vaiko johdoissa/liittimissä?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostKysytääs tässä. Eli pientä häikkää ajovaloissa.
Tässä parin viikon sisää auto tehnyt 3-4 kertaa niin, että käynnistettyä auton, ajotietokone on huomannut oikean etuvalon palaneen.
Uudelleen startatessa "vika" häviää.
Auton eteen en ole koskaan "kerennyt" katsomaan onko se vian aikana palanut mutta ei se ainakaan tällä hetkellä palanut ole.
Kysymys kuuluukin että onko kellään ollut vastaavaa vikaa? Voisiko vika olla polttimossa, vaiko johdoissa/liittimissä?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostValomoduli (LCM) mittaa jokaisen valopiirin virrankulutusta/resistanssia. Check control herjaa, mikäli kulutus on alle raja-arvon. Eli ongelma voi olla mikä tahansa ehdottamistasi. Pimeää keliä pukkaa, joten ainakin halogeenien tapauksessa polttimot vaihtoon. Samalla putsaa liittimen contact cleanerillä ja tarkistaa silmämääräisesti johdotuksen.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment