Originally posted by jsr85
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530d ilmamäärämittari vika?
Collapse
X
-
Originally posted by jsr85 View Postdis/progman, ellen aivan väärin ole ymmärtänyt.
-JanneF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Lähetin sen uuden maffin sillon takas Elektromekalle, mutta nyt ei ole sitten tietoa että koodattiinko sitä. Nyt kun tuolta ebaysta noita tossa kattelin äske nii onko se nyt vaan tilattava ihan Boschin n.200euron maf vai ajaako noi halvemmat ihan saman asian :thinkF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by Marko.K View PostLähetin sen uuden maffin sillon takas Elektromekalle, mutta nyt ei ole sitten tietoa että koodattiinko sitä. Nyt kun tuolta ebaysta noita tossa kattelin äske nii onko se nyt vaan tilattava ihan Boschin n.200euron maf vai ajaako noi halvemmat ihan saman asian :think
..Niin ja on ne ohjelmia joo ja testerillä/tietokoneella se koodataan, esim läppärillä kun pöytäkoneella se on vähän hankalampaa..Last edited by Rahu; 02-04-2009, 22:24.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Tehot hukassa(ko)?
Kysytäänpäs viisaammilta apuja:
Potilas on e39 530dAt -9/99 ja seuraavia oireita; Auto tuntuu nuhaiselta,kävin eilen kellottamassa 80-120 km/h kiihdytysaikoja niin sport n.7,1-7,3s, D n.7,1-7,4s ja 4.vaihteella n.7,8s. MAF:n piuha kiinni ja irti-> ei eroa ajoissa mittatarkkuuden puitteissa. Onkos nuo ajat lähelläkään kunnossa olevan auton aikoja? Osakaasulla paikaltaan kiihdyttäessä MAF:n liitin irti auto reagoi kaasuun huonommin kuin liitin kiinni. Tyhjäkäynniltä noin 3000 kierrokseen asti meno on laiskan oloista ja sen jälkeen virkoaa.
Vikakoodeja ei viikko takaperin löytynyt muuta kuin EGR ja livedataa ei ole ihmetelty.
Voiko tässä nyt suoraan osoittaa syyttävää sormea MAF:iin ja ostaa uuden vai onko muita mahdollisuuksia?
Vai onko kuskin persdyno puutunut?
Comment
-
-
Originally posted by Ville530da View PostKysytäänpäs viisaammilta apuja:
Potilas on e39 530dAt -9/99 ja seuraavia oireita; Auto tuntuu nuhaiselta,kävin eilen kellottamassa 80-120 km/h kiihdytysaikoja niin sport n.7,1-7,3s, D n.7,1-7,4s ja 4.vaihteella n.7,8s. MAF:n piuha kiinni ja irti-> ei eroa ajoissa mittatarkkuuden puitteissa. Onkos nuo ajat lähelläkään kunnossa olevan auton aikoja? Osakaasulla paikaltaan kiihdyttäessä MAF:n liitin irti auto reagoi kaasuun huonommin kuin liitin kiinni. Tyhjäkäynniltä noin 3000 kierrokseen asti meno on laiskan oloista ja sen jälkeen virkoaa.
Vikakoodeja ei viikko takaperin löytynyt muuta kuin EGR ja livedataa ei ole ihmetelty.
Voiko tässä nyt suoraan osoittaa syyttävää sormea MAF:iin ja ostaa uuden vai onko muita mahdollisuuksia?
Vai onko kuskin persdyno puutunut?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Ville530da View PostKysytäänpäs viisaammilta apuja:
Potilas on e39 530dAt -9/99 ja seuraavia oireita; Auto tuntuu nuhaiselta,kävin eilen kellottamassa 80-120 km/h kiihdytysaikoja niin sport n.7,1-7,3s, D n.7,1-7,4s ja 4.vaihteella n.7,8s. MAF:n piuha kiinni ja irti-> ei eroa ajoissa mittatarkkuuden puitteissa. Onkos nuo ajat lähelläkään kunnossa olevan auton aikoja? Osakaasulla paikaltaan kiihdyttäessä MAF:n liitin irti auto reagoi kaasuun huonommin kuin liitin kiinni. Tyhjäkäynniltä noin 3000 kierrokseen asti meno on laiskan oloista ja sen jälkeen virkoaa.
Vikakoodeja ei viikko takaperin löytynyt muuta kuin EGR ja livedataa ei ole ihmetelty.
Voiko tässä nyt suoraan osoittaa syyttävää sormea MAF:iin ja ostaa uuden vai onko muita mahdollisuuksia?
Vai onko kuskin persdyno puutunut?
Voit tarkastaa toiminnan kaverin kanssa, toinen kurkkii turbon siipiä liikuttavaa vartta ahtimen kyljessä samalla kun toinen starttaa. Käynnistyksessä varren pitäisi liikahtaa, eli siivet vedetään kiinni.
Kun tuo venttiili ei toimi niin auto kiihtyy kuin Hiace, ja 3000 kohdalla sitten painutaan penkkiin kunnolla..Last edited by jardahl; 20-04-2009, 14:11.Model S
Comment
-
-
Pitääkö se vikakoodi nollata ton maffin vaihdon jälkeen?
Tänään vaihdoin eikä auttanut vikoihin! Vaikka vikakoodin on jo antanut!Halpa BMW diesel manuaali haussa! MAX 5000eEx. BMW E39 525dAT '01
Ex. BMW E46 320dA M-Sport2 '03
Ex. BMW E39 525dAT '03Ex. BMW E46 320dT '01Ex. BMW E36 325Ci '94Ex. BMW E36 318i '91+ 12kpl muita merkkejä
Comment
-
-
Originally posted by |jaakko| View PostKyllähän se suotavaa on.
Laitoithan osanumeroltaan oikean maffin?Halpa BMW diesel manuaali haussa! MAX 5000eEx. BMW E39 525dAT '01
Ex. BMW E46 320dA M-Sport2 '03
Ex. BMW E39 525dAT '03Ex. BMW E46 320dT '01Ex. BMW E36 325Ci '94Ex. BMW E36 318i '91+ 12kpl muita merkkejä
Comment
-
-
Originally posted by Temes87 View PostJoo laitettiin oikea anturi ja nyt nollattiin koodi pois ja nollattiin jotku ilma-arvotki, mutta nykiminen ei loppunu! Vika ilmeisesti jossain muualla!
Et ottanu ylös? Jotain vuotoo siellä sit on. Kato kaikki alipaineletkut.
Comment
-
-
Originally posted by |jaakko| View PostMitähän ilma-arvoja? :think
Et ottanu ylös? Jotain vuotoo siellä sit on. Kato kaikki alipaineletkut.
Jotain se nollas ja piti laittaa 2 minuutiksi virrat kiinni ja sitten ne oli nollautunu!
Menee itsellä vissiin turbiini vaihtoon, merkkiliike sanoi näin!
Oon vähän väärällä osiolla ku autona E46 mutta näytti olevan hyvä MAF keskustelu jota me ekaksi epäiltiin kun vikakoodi oli päällä.
Vikakoodi oli imusarjan lämpöanturista ja sehän sijaitsee MAF:ssa.Halpa BMW diesel manuaali haussa! MAX 5000eEx. BMW E39 525dAT '01
Ex. BMW E46 320dA M-Sport2 '03
Ex. BMW E39 525dAT '03Ex. BMW E46 320dT '01Ex. BMW E36 325Ci '94Ex. BMW E36 318i '91+ 12kpl muita merkkejä
Comment
-
Comment