No mikä mättää? Koiranluut vaihdettu, alatukivarret vaihdettu, raidetangon ulommat ja sisemmät systeemit vaihdettu. Ja kolina jatkuu monttuun ajaessa. Auttakie! Muuten auto on erittäin OK, sen voi halukas ostaa.
E39 etupää kolisee PRKL!
Collapse
X
-
Vaihdettiinko molemmat tukivarret?Eli myös pitkittäistukivarsi/reaktiotankokin (osa 4 puslineen osa5)?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...17&hg=31&fg=05
Onko iskarit vielä iskussaan?Last edited by Heguli 31; 03-10-2008, 16:39.
-
minkälaista kolina on?? itsellä kolisi vanhassa e34 ssa etupäässä kun ajoi monttuun semmonen pieni metallinen kolina ja syypääksi ilmoittautui jarrupalan kiinnikelamellit mitkä puristi sitä palaa mäntään.oli kaikki lamellit poikki ja pala kolisi irralaane34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
Ei se pusla kyllä kolise. Noita muita kyllä aiheuttaa.Originally posted by Heguli 31 View PostTuo reaktiotangon pusla (osa num.5) on hyvin yleinen kolinan aiheuttaja.Ohjaus vaeltelee ja jarrut saattaa täristää yms.
Comment
-
Kun pusla antautuu kunnolla,niin varmasti pitää ääntä.Siis kun ollaan ohitettu tuo "vetelyvaihe" ja kiinityspultin metalliholkki irtoaa vulcanoinnista.Tällöin varsi/tanko elää omaa elämäänsä ja kolistaa aivan satavarmasti,kun ottaa poskiin kiinni.Originally posted by bemu2000 View PostEi se pusla kyllä kolise. Noita muita kyllä aiheuttaa.
Comment
-
Jep, itelle vaihettiin just kans tuo reaktiotanko ja pusla. Oireet katos. Eli kyllä piti vitullisen kolinan joka kuopassa. Kun paino jarrua niin POKS ja hölläs jarrusta POKS. Ja kolina oli todellakin pirun kovaa. Vaan kyllä se mulla olikin pirun heikossa kunnossa. Ei selvinny enää pelkälllä puslan vaihdolla vaan meni varsikin vaihtoon.Originally posted by Heguli 31 View PostKun pusla antautuu kunnolla,niin varmasti pitää ääntä.Siis kun ollaan ohitettu tuo "vetelyvaihe" ja kiinityspultin metalliholkki irtoaa vulcanoinnista.Tällöin varsi/tanko elää omaa elämäänsä ja kolistaa aivan satavarmasti,kun ottaa poskiin kiinni.
Comment
-
-
toki... mutta reaktiotangon puslaa on vaikea kuvitella niin paskassa kunnossa ihan muutaman sadan tuhannen ajomäärälläOriginally posted by Heguli 31 View PostKun pusla antautuu kunnolla,niin varmasti pitää ääntä.Siis kun ollaan ohitettu tuo "vetelyvaihe" ja kiinityspultin metalliholkki irtoaa vulcanoinnista.Tällöin varsi/tanko elää omaa elämäänsä ja kolistaa aivan satavarmasti,kun ottaa poskiin kiinni.
kyllä ne taitaa pallot ensin kulua ja alkaa kolistella. kaikki tietysti joskus menee rikki.
Comment
Comment