Otsikko taitaa jo kertoa kaiken...eli tänne saa laittaa listaa kun ei oikeen haulla löytynyt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 tyyppiviat?
Collapse
X
-
Harmikseni en ole M5:n omistaja, mutta.. toisaalta samaan fiilikseen pääsee jos osallistuu foorumilla M5-keskusteluihin.. joten.
1. MAF:it ei kestä kauaasigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Ohan täällä ja gurut vastaillu, hyvä että löyty toi btcf linkki, täytyy lukasta läpi...englannin kielen osaamisesta en sano mitääF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostHarmikseni en ole M5:n omistaja, mutta.. toisaalta samaan fiilikseen pääsee jos osallistuu foorumilla M5-keskusteluihin.. joten.
1. MAF:it ei kestä kauaa
Ei ne varmasti Ihan uudenveroisessa iskussa enää ole mutta ei ainakaan kulutuksen puolesta ole huomannut mitään heittoa.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Ei oikeastaan mitään uutta auringon alla (mitä btcf ja/tai m5board threadeissä oli) mutta kantapään kautta:
- Olen vaihtanut MAF:it, 02 sensorit (lambda) sekä yhden CPS'n. Ainut "pakollinen" oli CPS (camshaft positioning sensor).
- Kytkin on kyllä heikonlainen, entinen omistaja kuulemma jossain vaiheessa vaihtoi
- vanokset kyllä nakuttaa jonkin verran, mutta mielestäni ei ainakaan vielä vaadi mitään toimenpiteitä
- sway bar brackets (suomexi?) prakaavat varmasti jossain vaiheessa (mulla TCD'n)
- takarenkaat voi kulua (ei mulla mutta muilla ;-)
Comment
-
-
Ei voida puhua normi 535 tai 540:seen mitenkään erityisemmin vikaherkästä mallista, mutta tosiaan tuossa aiemmin tuli nuo asiat pääpiirteissään. Kysehän on kuitenkin motorsport tuotteesta, joten tämä kannattaa ottaa huomioon siinä, että kyse ei kuitenkaan ole ihan vakiokaurasta... osat maksaa, mutta vain marmoritiskillä ja summanmutikassa vaihdetut osat käyvät lompakon päälle enneminkin.. Vrt. orkkislevyt ja palat eteen n. 800 euroa Laakkoselta, mutta 270 euroa saksasta, kun jaksaa etsiä.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostOmasta m5 vm 99 on aavistus että IMM olisivat vaihtokunnossa. Pitää testaa kun saa softat. Mistäpäin niitä kannattaa hankkia? Britteistä tai jenkeistä?
115€/ kpl.
Pitäisi ilmeisesti sopia M5:
Voin myös lähettää mallikappaleen testattavaksi.Last edited by WSE1; 11-05-2009, 20:37.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostOmasta m5 vm 99 on aavistus että IMM olisivat vaihtokunnossa. Pitää testaa kun saa softat. Mistäpäin niitä kannattaa hankkia? Britteistä tai jenkeistä?
115€/ kpl.
Pitäisi ilmeisesti sopia M5:
Voin lähettää mallikappaleen testattavaksi...
Myös M5 laturia saa meiltä noin 240€.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostOmasta m5 vm 99 on aavistus että IMM olisivat vaihtokunnossa. Pitää testaa kun saa softat. Mistäpäin niitä kannattaa hankkia? Britteistä tai jenkeistä?F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Comment