Painaa kytkimen pohjaan niin rohisee. Whatta käk ? Kokemuksii kustannus puolesta ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Painelaakeri ?
Collapse
X
-
Ei kai kukaan järkevä rupea pelkkää painelaakeria vaihtamaan.Kykinpaketti kerralla uusiksi.Laatikko vaan pois ja uudet osat koneen perään.Laatikko paikoilleen ja kovaa ajoa seuraavat 200tkm.
Pelkkä painelaakerin vaihtotyö maksaa töiden osalta saman verran kuin asiallisen remontin tekeminenkin.
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostVAGeista voin sanoa senverran että ainakin joissakin TDI-malleissa on iso homma. Joutuu käyttää laatikon irti. Kysäse huoltoliikkeestä kustannusarvio, ei taida foorumilla olla tietoa?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostYllättävän monessa automerkissä pitää ottaa laatikko pois että painelaakerin voi vaihtaa...
Kummallista irvailua?Last edited by rasanttu; 03-06-2009, 11:55.
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostEi tarvi kaikissa, toisissa merkeissä kun on mietitty huoltamisenkin kannalta asioita. Niissä on huoltoluukku tätä varten tai tilaa tehdä operaatio laatikkoa irroittamatta.
Kummallista irvailua?
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEi kai kukaan järkevä rupea pelkkää painelaakeria vaihtamaan.Kykinpaketti kerralla uusiksi.Laatikko vaan pois ja uudet osat koneen perään.Laatikko paikoilleen ja kovaa ajoa seuraavat 200tkm.
Pelkkä painelaakerin vaihtotyö maksaa töiden osalta saman verran kuin asiallisen remontin tekeminenkin.Last edited by arpuC; 03-06-2009, 12:33.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Comment