Outoa tärinää havaittavissa noissa kierroslukemissa. Mistähän mahtaisi johtua, onko kellään ideoita. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 540i kone täristää 1200-1500rpm
Collapse
X
-
omassa vehkeessä tuntui myös tärinöitä/värinöitä 1500-1800 rpm alueella, oli sitten parkissa tai liikkeessä.
Tukikumit vaihdettiin kun kilsoja oli 108500... tuolloin toinen kumeista oli jo aivan finaalissa. Tärinä katosi noiden vaihtamisella. Oma vehje on tosin kiisseli.F11 520dA (N47N) -13
ex E60 530dA (M57N2D30) M-Sport -06
ex E39 530dAT (M57) M-Sport Individual-03
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostVenttiilikopat vuotanut öljyä tulpille?Vikakoodien luku auttaisi varmaan...
Originally posted by darkdog View PostMillasissa kilometreissä noi kumit alkaa hapertuun, kun autolla ajettu alle sata kumminkin. Täytyy käydä vikakoodit luetuttaan, jos löytyis jotain.
Kokeile paikoillaan, vaide vapaalla, nostaa rauhallisesti kierroksia ~1100-1800tkm jos täristää "tasaisesti" niin kumit lienevät vaihtoa vailla.
PS. Kuten Pe-te yllä mainitsi niin diesel koneissa kumit väsyvät huomattavasti nopeammin.
Comment
-
-
Mä oon kans vaihtanu kaikki hilut muutaman pienen tutinan takia matalalla tyhjäkäynnillä ja 1700rpm kohdilla. Just semmonen, että ovenkarmista näkyy kun ovi on auki. Eilen sitten konepelti auki jarrua vasten vähän vedätin ja moottorihan nousi kuskin puolelta liki 10 senttiä ylöspäin. Tukikumi kaput, vaihdetaan.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Comment