Nyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
e39 m-sport II:sen tilalle H&R Cup Kit
Collapse
X
-
Kaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi."Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
-
Tätä mietin itsekin kun motonetin sivulla lukee takaiskarin ylätukilaakeri (ei M) että mistä noista nyt tietääOriginally posted by jopeh View PostKaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi.
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Vaihda Etupään suojakumit E34 525i mallisiksi..
Orginal E39 etupään suojakumi ratkaisu ja pohjaanlyöntikumi ei ole hyvä ...voin laittaa kuvaa miten minä sen ratkaisin siis paremmaksi käytin E34 525i Bilsteinin vaaleansinistä rypytettyä suojakumia jonka sisään tungin E39:n M-Teknikin pohjaanlyöntikumin ja tällä kompensiolla se ei koskaan pääse lähtemään pois koskaOriginally posted by Marko.K View PostNyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
Bilsteinin suojakumi on yläosastaan vain iskarin varren paksuinen tosin katkaisin sen pituutta ja tein siitä n. 15mm pidemmän kuin Orginal E39 suojaputkelo...jos joku haluaa kuvaa ..laittakoon postia minulle....
[email protected]
Comment
-
No tuli tänään hankittua sitten eteen pohjaanlyönti kumit, suojakumit, jousen alakumi ja yläpäänlaakerit...taakse suojakumit ja yläpään tuenta, pohjaanlyöntikumia ja jousen alakumia taakse ei löytynyt, menkööt sitten vanhoilla jos edes enää kunnossa
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Eikös kaikkien osapuolten kannalta olisi nopeampi tapa heittää kuvat vaikka Photobucketin palveluun ihmeteltäväksi, kuin jokaiselle erikseen lähetellä niitä.Originally posted by 325E View PostE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Mites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleen
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Nostellaanpas vanhaa. Tuli juuri postin kautta itsellekkin tuollainen Cup Kitti ja huomasin etuiskareita tutkiessa, että siellä ei sitä L/R merkintää ole. Mistäs kohtaa sen näkee, että menee iskari oikeaan asentoon? :thinkOriginally posted by Marko.K View PostMites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleen
E39 530dA ///M-Sport -00
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407
Comment
-
Eikö jollain kyseisen sarjan asentaneella olis jonkun näköstä vinkkiä heittää? Ei viittis ihan perse edellä puuhun mennä ton asennuksen kanssa
E39 530dA ///M-Sport -00
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407
Comment
Comment