Nyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 m-sport II:sen tilalle H&R Cup Kit
Collapse
X
-
Kaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi."Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
-
-
Originally posted by jopeh View PostKaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi.F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Vaihda Etupään suojakumit E34 525i mallisiksi..
Originally posted by Marko.K View PostNyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
Bilsteinin suojakumi on yläosastaan vain iskarin varren paksuinen tosin katkaisin sen pituutta ja tein siitä n. 15mm pidemmän kuin Orginal E39 suojaputkelo...jos joku haluaa kuvaa ..laittakoon postia minulle....
[email protected]
Comment
-
-
No tuli tänään hankittua sitten eteen pohjaanlyönti kumit, suojakumit, jousen alakumi ja yläpäänlaakerit...taakse suojakumit ja yläpään tuenta, pohjaanlyöntikumia ja jousen alakumia taakse ei löytynyt, menkööt sitten vanhoilla jos edes enää kunnossaF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Mites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleenF11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
-
Originally posted by Marko.K View PostMites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleenE39 530dA ///M-Sport -00
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407
Comment
-
-
Eikö jollain kyseisen sarjan asentaneella olis jonkun näköstä vinkkiä heittää? Ei viittis ihan perse edellä puuhun mennä ton asennuksen kanssaE39 530dA ///M-Sport -00
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407
Comment
-
Comment