Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 m-sport II:sen tilalle H&R Cup Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko.K
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1193
    • Helsinki

    e39 m-sport II:sen tilalle H&R Cup Kit

    Nyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
    F11 535d -11 367hv/728nm
    E39 M5 -99 Alpine White II
    E65 730da -02
    E60 530da -03
    E39 530da -03 240hv/600nm
    E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
    E38 740iaL -95
    E39 530d -99 245hv/528nm
  • jopeh
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 694
    • Tampere

    #2
    Kaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi.
    "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

    Comment

    • Marko.K
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1193
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by jopeh View Post
      Kaikki muut osat, paitsi pohjaanlyöntikumit, ovat samanlaisia niin vakio, kuin M-sport alustassa. Kannattaa vaihtaa kaikki kerralla, niin ei tarvitse alkaa vaihtamaan yksittäisiä osia jälkeenpäin. Aikaa ei mene yhtään enempää, jos pistää kaiken uusiksi.
      Tätä mietin itsekin kun motonetin sivulla lukee takaiskarin ylätukilaakeri (ei M) että mistä noista nyt tietää
      F11 535d -11 367hv/728nm
      E39 M5 -99 Alpine White II
      E65 730da -02
      E60 530da -03
      E39 530da -03 240hv/600nm
      E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
      E38 740iaL -95
      E39 530d -99 245hv/528nm

      Comment

      • herja
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1649

        #4
        Mulla oli takayläpäät ihan kuin uudet vaikka mittarissa on jo yli 250tkm, rakenne on paljon tukevampi kuin esim. E34. Laitoin silti uudet tilalle kun sellaset oli jo ostettu.
        Retard Member

        Comment

        • 325E
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1227
          • LAHTI

          #5
          Vaihda Etupään suojakumit E34 525i mallisiksi..

          Originally posted by Marko.K View Post
          Nyt ois alustan vaihdon aika, pitääkö kaikki yläpään laakerit, suojakumit ja pohjaanlyöntikumit tilata m-sport alustan mukaan? Ylipäätänsä kannattaako kaikki noi osat uusia samalla vai puuttuuko vielä tosta mun listasta jotain?
          Orginal E39 etupään suojakumi ratkaisu ja pohjaanlyöntikumi ei ole hyvä ...voin laittaa kuvaa miten minä sen ratkaisin siis paremmaksi käytin E34 525i Bilsteinin vaaleansinistä rypytettyä suojakumia jonka sisään tungin E39:n M-Teknikin pohjaanlyöntikumin ja tällä kompensiolla se ei koskaan pääse lähtemään pois koska
          Bilsteinin suojakumi on yläosastaan vain iskarin varren paksuinen tosin katkaisin sen pituutta ja tein siitä n. 15mm pidemmän kuin Orginal E39 suojaputkelo...jos joku haluaa kuvaa ..laittakoon postia minulle....

          [email protected]

          Comment

          • Marko.K
            BTCF Member
            • Jul 2006
            • 1193
            • Helsinki

            #6
            No tuli tänään hankittua sitten eteen pohjaanlyönti kumit, suojakumit, jousen alakumi ja yläpäänlaakerit...taakse suojakumit ja yläpään tuenta, pohjaanlyöntikumia ja jousen alakumia taakse ei löytynyt, menkööt sitten vanhoilla jos edes enää kunnossa
            F11 535d -11 367hv/728nm
            E39 M5 -99 Alpine White II
            E65 730da -02
            E60 530da -03
            E39 530da -03 240hv/600nm
            E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
            E38 740iaL -95
            E39 530d -99 245hv/528nm

            Comment

            • Clavurion
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 9138
              • Oulu

              #7
              Originally posted by 325E View Post
              jos joku haluaa kuvaa ..laittakoon postia minulle....

              [email protected]
              Eikös kaikkien osapuolten kannalta olisi nopeampi tapa heittää kuvat vaikka Photobucketin palveluun ihmeteltäväksi, kuin jokaiselle erikseen lähetellä niitä.
              E39 530dA -02 M-Sport
              E53 X5 3.0dA -06 Sport
              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

              Comment

              • Marko.K
                BTCF Member
                • Jul 2006
                • 1193
                • Helsinki

                #8
                Mites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleen
                F11 535d -11 367hv/728nm
                E39 M5 -99 Alpine White II
                E65 730da -02
                E60 530da -03
                E39 530da -03 240hv/600nm
                E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                E38 740iaL -95
                E39 530d -99 245hv/528nm

                Comment

                • Nippe-
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2009
                  • 115
                  • Vantaa

                  #9
                  Originally posted by Marko.K View Post
                  Mites muuten toi iskarien asennus, pitääkö uuteen iskariin merkitä tussilla kohta m-sport iskarin mukaan? Vai voiko siinä mennä mikään ylipäätänsä pieleen
                  Nostellaanpas vanhaa. Tuli juuri postin kautta itsellekkin tuollainen Cup Kitti ja huomasin etuiskareita tutkiessa, että siellä ei sitä L/R merkintää ole. Mistäs kohtaa sen näkee, että menee iskari oikeaan asentoon? :think
                  E39 530dA ///M-Sport -00
                  http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407

                  Comment

                  • Nippe-
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2009
                    • 115
                    • Vantaa

                    #10
                    Eikö jollain kyseisen sarjan asentaneella olis jonkun näköstä vinkkiä heittää? Ei viittis ihan perse edellä puuhun mennä ton asennuksen kanssa
                    E39 530dA ///M-Sport -00
                    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=192407

                    Comment

                    • kaol
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 5007
                      • Ilmajoki

                      #11
                      Eipä siinä voi muuta, kuin katsoa, missä asenossa napa on vanhalla iskarilla ja laittaa uudella iskarilla suurinpiirtein samaan asentoon. Pyörien suuntausta ei voi välttää.
                      Kokeilemalla se selviää...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎