Originally posted by Havis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 pyyhkijöiden sadetunnistin.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by TJJ View PostEipä se tosiaan muuta vaadi kuin sen "kyllä minä osaan ilman ohjeita/näin minä olen tämän aina tehnyt" asenteen unohtamista, muutaman vaahtomuovipalan tilaamista ja BMW:n ohjeiden lukemista ja noudattamista. Missä tuollainen ammattitaitoinen yritys esim. täälläpäin sijaitsee on minulle arvoitus, merkkihuolto se ei ole.
Luulen esim. että aikoinaan E39:n alkuaikoina on merkkiliikkeen toimesta vaihdettu monta turhaa ilmastointi-yksikköä / lämmityslaitteen moottoria vain viallisen siilin takia. Näitä esimerkkejä löytyy varmaan paaaaljon muitakin."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View Postclima comfort ja vihreä yläreuna samaan pakettiin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostOnko kokemusta/tietoa onko tätä lasia käytetty koskaan touringissa missä on navi? On vähän epävarmaa huhua tuosta toiminnasta ja siksi jätin itsekin viimeksi kyseisen lasin laittamatta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKysytäämpä vielä yksi (tyhmä) kysymys.Onko tuo sadetunnistin oikeasti uusittava lasinvaihdon yhteydessä,kuten varaosamyyjä väitti?Vai myydäänkö tässä asiakkaalle (vakuutusyhtiölle) jotain mitä ei todella tarvita?
Tähän mennessä itsellä kaikki onnistuneet.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostKohta on itselläkin kokemuksia paikallisesta merkkiliikkeestä. :think
Ensi viikolla lasi vaihtoon, katsotaan osaavatko lukea bmw:n ohjeet ennen asennusta. Edellisen kerran Espoon Laakkosella onnistuivat.
Katsotaan saavatko kuntoon.Last edited by _nixu_; 20-08-2009, 10:13.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostOnko kokemusta/tietoa onko tätä lasia käytetty koskaan touringissa missä on navi? On vähän epävarmaa huhua tuosta toiminnasta ja siksi jätin itsekin viimeksi kyseisen lasin laittamatta.
With Climate comfort, These must have a special windshield with an opening in the coating where the antenna sets.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostMistähän saisi selville sadetunnistimen mallin? (530iA -12/01)
Varailin aikaa lasinvaihtoon, eivät osaa tilata varmuudella oikeaa sadetunnistinta kun kuulemma kolmea eri tyyppiä saatavana tuohon malliin?
Näyttääkö RealOEM muuten auton tuotantokuukauden oikein?"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Ei sitä itse tunnistinta tosiaan yleensä uusita, vaikka projekti meneekin vakuutusyhtiön piikkiin. Uudessa lasissa on aina tehtaalta linssiosa, johon vanha tunnistin kiinnitetään (kiinnitystapit molemmin puolin). Tuon ikäisessä on rain and light sensor, eli ei pitäisi olla vaikeuksia löytää oikeaa. Peilin jalan muovit lähtee sekunnissa irti, niin sen tunnistimen osanumeron voi toki tarkistaa vanhasta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment