jaa-a, tänään tuli pari sataa kilsaa matka-ajoa ja ei hyytymisestä merkkiäkään, en tosin kokeillu huippuja tai paikaltaan täyskaasu kiihdytystä mutta pelas ja kiihty tosi hyvin tossa matka-ajo nopeuksissa, ohituksissa :think:think:think erikoista on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530dA hyytyy...
Collapse
X
-
Tuota tuota,ennenkuin vaihdat turboja sun muita.Niin kokeileppa piruuttaan
kuljettajan penkin alla olevan naftapumpun vaihtoa.Ei edes välttämättä ole äänekäskään.Jos nyt näyttää siltä ettet millään pääse vikamuistin lukuun.
Jokuset olleet sellaisia ettei tuotto enää riitä.Jolloin 3000rpm jälkeen isommassa nopeudessa kihdytettäessä auto hyytyy täysin.
Comment
-
-
330d veti välillä ja välillä hyytyi. Syy löytyi moottorin kumisista vaimennintyynyistä, jotka toimivat alipaineella. Toisessa tyynyssä oli vuoto ja hävitti alipaineet, kun turbo alkoi kunnolla ahtamaan. Alipaineen katoaminen vaikuttaa ilmamassamittarin ja turbon yms. toimintaan. Live-datassa oireili siten, että hävitti äkisti puoli baaria turbopaineita ja katkoi polttoainesyöttöä, eli en uskaltanut ohituksiin lähteä... Tyynyt vaihdettiin ja oireet hävisi. Mittarissa 360tkm. Korjaamolla laittoivat tyynyihin käsikäyttöisen alipainepumpun kiinni eikä pitänyt paineita yhtään.
Comment
-
-
Originally posted by Muuli View PostTuota tuota,ennenkuin vaihdat turboja sun muita.Niin kokeileppa piruuttaan
kuljettajan penkin alla olevan naftapumpun vaihtoa.Ei edes välttämättä ole äänekäskään.Jos nyt näyttää siltä ettet millään pääse vikamuistin lukuun.
Jokuset olleet sellaisia ettei tuotto enää riitä.Jolloin 3000rpm jälkeen isommassa nopeudessa kihdytettäessä auto hyytyy täysin.
pitää varuilta vaihtaa viikolla pa-suodatin ja ilmansuodatin, ne on ollu n. 15 tkm. paikallaan, onpahan kaks simppeliä muuttujaa pelistä taas pois.Last edited by VPI; 13-09-2009, 08:33.
Comment
-
-
Originally posted by VPI View Postpumppu vaihdettu n 1 vuosi sitten, on kyllä sen jälkeen pelannut normaalisti kunnes nämä oireet tuli esiin. Tuossa ois lähiaikana sovittu vikamuistin luku, sitten jatketaan.
pitää varuilta vaihtaa viikolla pa-suodatin ja ilmansuodatin, ne on ollu n. 15 tkm. paikallaan, onpahan kaks simppeliä muuttujaa pelistä taas pois.
Mulla olisi tuossa yks vanha turbo joka toimii ihan ok. sillä voisi testata ennen uuden ostoa josko vika olisi turbossa.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by VPI View Posteli ?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Eli nyt hyvät neuvot kalliit.
Itsellä samanlaisia oireita kun aiheen aloittajalla. Eli mylly putoaa polvilleen 120 vaudissa, jos lähdetään alle 50 vauhdista liikkeelle. Mutta jos 80 lähetään, niin rajoja ei silloin ole tullut vielä vastaan Tänään kävi roikassa ja herjasi kuormapaineensäädintä ja hehkujen relettä(eli siis tankin pumpppua?) Nollattiin koodit ja asentaja kävi lenkillä, sanoi vaan että ei tämä kunnossa ole ollenkaan. Veto koko alueen tahmeaa.
Tutkittiin egr, kuormapaineensäädin kokeiltiin sillä mittalaitteen testaustoiminnolla. Toimi->liikutti ahtimen siipiä ohjaavaa tankoa. Tanko myös liikkui käsin eestaas. Alipaineletkut ja ahtoputket kateltiin silmämääräisesti. Ei löydetty mitään. Ilmamäärämittari otettiin pöydälle ja putsattiin. Ei vaikutusta.
Asentaja selvittää huomiseksi onko ilmamäärämittarin koodi se, mikä sen pitäisi olla..
Eli ideoita?F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Tätä itsekkin epäilisin, mutta katotaan.. Ei kehtaa melkee 300 € maksaa turhasta, jos ei sillä korjaannu.
Jos jostain sais ehjän lainaan, niin voisi kokeilla muuttuuko suuntaan mihinkään..F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
Comment