Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 - tukivarren puslan irrotus pwrflexin tieltä
Collapse
X
-
Näppärimmin saat kun irroitat tangon ensin autosta ja viet sen huoltamolle jossa on hydrauliprässi ja siihen holkkeja. Jos saat prässätä itse niin ei välttämättä paljon maksa.
Toinen vaihtoehto on porata ja sahata tuo vanha pusla ja sen ulkokehä pas2.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
-
-
Originally posted by Kentsu View PostNäppärimmin saat kun irroitat tangon ensin autosta ja viet sen huoltamolle jossa on hydrauliprässi ja siihen holkkeja. Jos saat prässätä itse niin ei välttämättä paljon maksa.
Toinen vaihtoehto on porata ja sahata tuo vanha pusla ja sen ulkokehä pas2.
ulosvetäjä/työntöhimmeli käsikopelolla lienee tehoton/toimimaton
etsin siis prässin
Tätä ittekkin aattelin
tänks
- nykymeno tekee meistä löysiä - :think
Comment
-
-
Kyllä sen saa kotiolissakin poistettua ilman että irroitat kokonaan sitä. Tietty hieman joutuu polvistelemaan jos ei ole autonosturiaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Kyllä se tosiaan onnistuu paikallaankin, kun löytyy sopivat holkit ja kierretankoa. Pallonivelen irrotus navan päästä voi tuottaa jopa enemmän tuskaa ilman oikeita työkaluja/-menetelmiä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by pete- View PostMilläs perhanalla saa ton osan 11 alapallon irti?
On niin jumissa että itku meinas tulla.
Aiemmin vääntelin rautakangella sun muilla ja kerran irtos sen takia pusla/holkki kynkästä jonka läpi palllonivelen pultti tulee.
Comment
-
-
Originally posted by rahami00 View PostIte kokenut haarukan (murtohaarukka, tms.) parhaaksi välineeksi. Biltemastaki saa. Pari napakkaa iskua niin aina lähteny irti. Suojakumi kyllä hajoaa, mutta jos uutta olet vaihtamassa niin väliäkös sillä.
Aiemmin vääntelin rautakangella sun muilla ja kerran irtos sen takia pusla/holkki kynkästä jonka läpi palllonivelen pultti tulee.F31 330d -13
ex:
F31 320d -13
E91 320d -08
E39 528i -96
E34 535i -90
E34 535i -89
E36 325i -91
E30 316i -89
Comment
-
-
Bilteman haarukka pitää muotoilla uusiksi. Ostin sen satsin, jossa on 3 vaihtopäätä. Valitsin sen, joka istui hahlonleveyden perusteella parhaiten hommaan, lyhensin n. sentin haarukan päitä ja muotoilin rälläkällä uudestaan liuskaksi. Lähti sen jälkeen kertalyömällä. Ilman modausta ne haarukan päät tökkää napakannattimeen tai jonokin muuhun ennen kuin kiila pääsee niin pitkälle, että se pullauttaa pallonivelen pois.
Samalla modatulla haarukalla lähti kaikki etupään pallonivelet irti.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostEi todellakaan tarvitse mitään murtohaarukkaa, rikkoo vaan suojakumin!
Annat 1,5 kg lekalla muutaman napakan iskun siihen vastakappaleen kylkeen minkä läpi pallonivel meneeMillään timpurin vasaralla on turha taputella, kun et saa "massaa" siihen lyöntiin. Näin toimitaan myös Laakkosella.
Paras, halvin ja nopein tapa irroittaa pallonivel
Täytyy kokeilla lyhentää haarukan päitä.F31 330d -13
ex:
F31 320d -13
E91 320d -08
E39 528i -96
E34 535i -90
E34 535i -89
E36 325i -91
E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by pete- View PostMilläs perhanalla saa ton osan 11 alapallon irti?
On niin jumissa että itku meinas tulla.
Laitetaan vielä kuva laitteesta:
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostEi todellakaan tarvitse mitään murtohaarukkaa, rikkoo vaan suojakumin!
Annat 1,5 kg lekalla muutaman napakan iskun siihen vastakappaleen kylkeen minkä läpi pallonivel meneeMillään timpurin vasaralla on turha taputella, kun et saa "massaa" siihen lyöntiin. Näin toimitaan myös Laakkosella.
Paras, halvin ja nopein tapa irroittaa pallonivel
ja NÄIN pitäisi toimia MYÖS Laakkosella -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/06/24F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostBiltemasta saatavalla raidetangonpään ulosvetimellä lähtee. Laitat kunnolla paikoilleen kiristät, lyöt vasaralla siihen minkä läpi tuo osa 11 akseli menee, kiristät, lyöt, kiristät, lyöt. Kohta pamahtaa ja osa 11 on irti.
Laitetaan vielä kuva laitteesta:
Lähti irti modatulla murtohaarukalla.F31 330d -13
ex:
F31 320d -13
E91 320d -08
E39 528i -96
E34 535i -90
E34 535i -89
E36 325i -91
E30 316i -89
Comment
-
Comment