Eli e39 -02 kyseessä ja kolmipuolainen ratti. Joku klikkaus kuului keskiöstä ja äänimerkki jäi huutamaan koko ajan. Välillä rattia käännellessä sai loppumaan, mut paremmin ku otti sulakkeen pois. Eli uskaltaako kotikonstein ottaa keskiöö irti airbagin takia ja onko jotain konsteja tiedossa miten mahtais lähtee irti??? :think
e39 ratinkeskiö
Collapse
X
-
Virta-avain pois, niin voi turvallisesti ottaa bägin ja ratin irti. Ylä- ja alasuojamuovit avataan ylhäältä ja alhaalta muoviristiruuveista (2 kpl). Slipring lähtee neljällä torxilla.Originally posted by rixi View PostEli e39 -02 kyseessä ja kolmipuolainen ratti. Joku klikkaus kuului keskiöstä ja äänimerkki jäi huutamaan koko ajan. Välillä rattia käännellessä sai loppumaan, mut paremmin ku otti sulakkeen pois. Eli uskaltaako kotikonstein ottaa keskiöö irti airbagin takia ja onko jotain konsteja tiedossa miten mahtais lähtee irti??? :think
PS. jos tarvitset slipringin, soita 040-7404242Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
Ratin takaa 2 kpl. muistaakseni torx 40 kannalla olevia ruuveja irti, tämän jälkeen bägi irtoaa. sitten johdot irti, ratti keskelle ja pultti pois.
VARO PYÖRITTÄMÄSTÄ SLIPRINGIÄ.
Ja toki akun irrotus suositeltavaa näissä puuhissa.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
4-puolaisessa kyllä. 3-puolaisessa on (2kpl) luukut jousille.Originally posted by ongelmalapsi View PostRatin takaa 2 kpl. muistaakseni torx 40 kannalla olevia ruuveja irti, tämän jälkeen bägi irtoaa. sitten johdot irti, ratti keskelle ja pultti pois.
VARO PYÖRITTÄMÄSTÄ SLIPRINGIÄ.
Ja toki akun irrotus suositeltavaa näissä puuhissa.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Tässä nyt kysytyssä kolmipuolaisessa ei ole torx ruuveja lainkaan, vaan bagi lähtee ratin sisällä olevia jousia oikein painamalla, ratin takaa löytyvien pienien aukkojen kautta. On vain helpommin sanottu kuin tehty ekalla kerralla.Originally posted by ongelmalapsi View PostRatin takaa 2 kpl. muistaakseni torx 40 kannalla olevia ruuveja irti, tämän jälkeen bägi irtoaa. sitten johdot irti, ratti keskelle ja pultti pois.
VARO PYÖRITTÄMÄSTÄ SLIPRINGIÄ.
Ja toki akun irrotus suositeltavaa näissä puuhissa.
Comment
-
Itsellä sama ongelma 3-puolaisessa M-sport ratissa. Onko selvinnyt mikä on vikana ja vaatiiko varaosahankintoja saada kuntoon?Originally posted by rixi View PostEli e39 -02 kyseessä ja kolmipuolainen ratti. Joku klikkaus kuului keskiöstä ja äänimerkki jäi huutamaan koko ajan. Välillä rattia käännellessä sai loppumaan, mut paremmin ku otti sulakkeen pois. Eli uskaltaako kotikonstein ottaa keskiöö irti airbagin takia ja onko jotain konsteja tiedossa miten mahtais lähtee irti??? :think
Comment
-
Vika ei ole ratissa vaan rattiputkeen kiinnittyvässä spiraalikehässä.Originally posted by rusti View PostItsellä sama ongelma 3-puolaisessa M-sport ratissa. Onko selvinnyt mikä on vikana ja vaatiiko varaosahankintoja saada kuntoon?
Käytetyt spiraalikehät n.30-50€ ja uudet sitten vähän enemmän.
Comment
Comment