Minulle ei tulisi mieleen lyödä ikkunaa vasaralla hajalle, jotta voisin maksattaa uuden lasin vak.yhtiöllä.
Ei minullekkaan,vaikka noin kirjoitinkin.Kaikkea tänne kirjoitettua ei pidä ottaa niin vakavasti.(Siihen olisi näköjään pitänyt perään laittaa joku typerä hymiö "jerkun" merkiksi).
Millainen hintataso? E38 on myös vaikea ja alkup. asennusosien käyttö suorastaan elintärkeää.
Cössin autopeltikorjaamo Nurmijärvi. Mun seiskaan just vaihtoi lasin uusilla alalistoilla. 2-värilasi töineen 450.-
Erehdyin kerran halvan tarjouksen perässä vaihdattamaan seiskaan lasin muualla, niin eihän se alareunan lämmitys toiminut. Se on todella tarpeellinen. Onneksi tuli taas kivi, niin sai senkin toimimaan.
Sama kaveri on vaihtanut myös mm. meidän vanhaan e39:iin lasin. Ja moneen muuhun, ikinä ei ole suhissut yms.
Suosittelen lämpimästi.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Ei minullekkaan,vaikka noin kirjoitinkin.Kaikkea tänne kirjoitettua ei pidä ottaa niin vakavasti.(Siihen olisi näköjään pitänyt perään laittaa joku typerä hymiö "jerkun" merkiksi).
Tekstejäsi lukeneena ajattelinkin, että tuskin sinäkään niin tekisit.
Nyt kun soitin Autokeskukseen, selvisi että hinta 330e on "alkaen". Jos on sadetunnistin, kuten tietääkseni kaikissa facelift-malleissa on, tarjoushinta onkin 437e.
Ja jos on automaatti-ilmastointi ja sen myötä lämpölasi, menee jo yli 600 euron.
Nyt kun soitin Autokeskukseen, selvisi että hinta 330e on "alkaen". Jos on sadetunnistin, kuten tietääkseni kaikissa facelift-malleissa on, tarjoushinta onkin 437e.
Ja jos on automaatti-ilmastointi ja sen myötä lämpölasi, menee jo yli 600 euron.
Tuo oli huoltoneuvojan tekstiä, sanoi vielä että "ilmastointi" sekoaa jos ei ota lämpölasia. Korjasin itse siihen että tarkoittaa varmaan automaatti-ilmastointia, jota itselläni ei ole.
Vai ei kaikissa facelift-e39:ssä ole sadetunnistinta, onko muissa sitten tavallinen säädettävä tihku? Siinä tapauksessa luulisi olevan se yliherkkä sadetunnistin vaihdettavissa pois, ja mukava säädettävä tihku tilalle. Kukaan tehnyt tällaista operaatiota?
Tuo oli huoltoneuvojan tekstiä, sanoi vielä että "ilmastointi" sekoaa jos ei ota lämpölasia. Korjasin itse siihen että tarkoittaa varmaan automaatti-ilmastointia, jota itselläni ei ole.
Vai ei kaikissa facelift-e39:ssä ole sadetunnistinta, onko muissa sitten tavallinen säädettävä tihku? Siinä tapauksessa luulisi olevan se yliherkkä sadetunnistin vaihdettavissa pois, ja mukava säädettävä tihku tilalle. Kukaan tehnyt tällaista operaatiota?
Vai että sekoaa, taisi huoltoneuvoja itse olla seonnut.
Sadetunnistimen herkkyyttä pystyy säätämään, kai tiesit? Tai heitä sadetunnistin mäkee niin toimii normi tihkuna
Eikös sen sadetunnistimen voi jättää ihan vaan pois toiminnasta, ettei tarvi mäkeen heittä koko kapistusta. Muistelisin e39:n manuaalista näin lukeneeni :think
...pitääkin kattoa tuon herkkyden säätö, kuinka se tehdään, niin ei koko ajan pyyhi kun yksi pisara sattuu lasiin osumaan.
Sadetunnistimen toiminta monesti järkevöityy, kun sen testerillä alustaa (initialisoi) uudelleen. Jos haluaa tilalle mieluumin normaalin tihkun, nyppää sadetunnistimen piuhan irti.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Sadetunnistimen herkkyyden säädöllä voi lähinnä vaikuttaa siihen, käynnistyykö viuhtominen jo kun taivaalle alkaa kertyä pilviä, vai vasta sitten kun pilvet alkavat tummua. Eli aivan liian herkkä oli säädin missä kohtaa tahansa.
Onkos tuo nyt ihan saletti, että muuttuu tavalliseksi säädettäväksi tihkuksi jos ottaa tunnistimen pois pelistä? Ja miten tunnistimen disabloinnin voi kätevimmin tehdä?
Comment