Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 mittaria ruuvattu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9158
    • Oulu

Matkamittarilukema on mittarikohtainen. Valomodulille (LCM) lukema tallentuu mittaristolta 100 km välein, joten siitä ei ole apua. Mahdollisesti EWS:ltä (ajoneston purkki) löytyy luotettavampi lukema, jos sitä ei ole erikseen puukotettu. Esim. BMW scanner softalla noita pääsee kurkkaamaan ja tarvittaessa muuttamaan (voi vaatia lisäksi myös puljausta tai koko EEPROM piirin vaihdon).
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• TJ87
      Bimmer Rookie
      • Feb 2008
      • 53
      • Kajaani

Taitaa siis olla helpompi antaa ton lukeman olla ja selvittää myynti ilmossa toi kilometrien rukkaus...

Tai jos sattus joskus vastaan sellanen mittaristo jolla ajettu noin 350000 niin vois ostaa ja vaihtaa
      ajussa e39 530dA ,01 m-sport
      Ex.
      e39 525i touring ´01, e46 328i '98, e39 530d ´99, e38 740i ´94 6v manuaali, e34 525iA ´92, e39 523 ´97,e34 520 ´89, e30 320 2.3 ´88, e34 540 iA ´93, e39 523 ´96, e36 325 ´92, e36 320 ´95, e30 318 ´88

Comment

• MasaTDS
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1606
        • Tampere

vittumaista tollanen kyllä jos ei ollut mitään ennakkohajua tuollaisesta,mutta toisaalta jos auto on kuitenkin kaikin puolin hyvässä kunnossa,niin eipä se siinä vaiheessa mittarin kilometrien juuri pitäisi haitata,jälleenmyyntiarvoon kyllä varmasti vaikuttaa tai myymisen vaikeuteen:(
        E24 635csi
        M-B W140
        Citroen c4 coupe
        H-D sportster chopper

Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
        Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
        Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
        www.mpanet.fi

Comment

• Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9158
          • Oulu

Originally posted by TJ87 View Post
          Taitaa siis olla helpompi antaa ton lukeman olla ja selvittää myynti ilmossa toi kilometrien rukkaus...

Tai jos sattus joskus vastaan sellanen mittaristo jolla ajettu noin 350000 niin vois ostaa ja vaihtaa
          Eipä tuo mittariston vaihto hirveästi auta, kun siihen pitäisi kuitenkin ohjelmoida auton VIN. Muuten se rukkauksesta kertova täppä syttyy mittarilukeman viereen.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

Originally posted by Janzki View Post
            .
            Ja pointti on kyllä että Saksa autoja ruuvataan juu, ja Suomiautoja ruuvataan ihan siinä missä niitä Saksa autoja.
            On tullut vain monesti todettua, että ahneet Suomalaiset ruuvaa autoista sen satakin tonnia pois, kun Saksalaiset monesti ottaa sen "maltillisen" 40tkm tms.
            Tämä vain ei oikeassa maailmassa pidä paikkaansa.
            Tottahan myös Suomiautoja voi ruuvata ja jossain määrin niitä tietenkin varsinkin hieman vanhempana ruuvataankin, mutta Suomessa kyseessä on silloin Petos. Eli rima on jo lähtökohtaisesti paljon korkeammalla kuin Saksassa tai Italiassa jossa sille ei ole rikosnimikettä.
            No, se suurin ero tässä on kuitenkin se että ostajalla on kuitenkin ENNEN kaupantekoa Suomiautosta melko luotettavasti mahdollisuus halutessaan selvittää todellinen ajokilometrimäärä ainakin suuntaa antavasti.
            Eli huoltokirja on aina se auton arvopaperi mistä loogista kilometrikertymää voidaan lähteä purkamaan. Jos huoltokirjaa ei ole, on jo se itsessään tilanne jonka ainakin pitäisi saada hälytyskellot soimaan.
            Suomiautosta on helppo myös tarkistaa huoltoliikkeiltä huoltokirjan paikkansapitävyys, samoin kuin edelliset omistajat läpikäymällä sen historiaa.
            Myös edellisten katsastusten kilometrilukemat kertovat loogisesta kilometrikertymästä.
            Toki aina voidaan saivarrella että jokaisen katsastuksen välissä kun kymmenen vuotta ruuvaa kerralla pois sen 10000km, niin saadaan jo 100000tkm:n petos, mutta käytännössä tämä on pelkkää satua.
            Itse olen tehnyt autokauppaa yli 20-vuotta ja yhteenkään petokselliseen Suomiauton mittariruuvaikseen en vielä tätä kirjoitettaessa ole törmännyt alle 10-vuotiaissa autoissa niin etteikö se olisi ollut hyvin helposti vältettävissä/todennettavissa.
            Huoltokirjaton auto on AINA arpa jonka aiemmasta historiasta on turha kiukutella mikäli kilometrikertymää ei ole edes yritetty selvittää ENNEN kaupantekoa.
            Nytkin jos kyse oikeasti on siitä että mittaria on ruuvattu 100tkm ja tämä saadaan selvitettyä auton myyjään, voidaan helposti nostaa syyte petoksellisesta autokaupasta joka on rikos myös yksityisten välisessä autokaupassa.
            Vähintään reilu arvonalennushyvitys kannattaa ottaa ruuvaajalta pois kuleksimasta, eli HETI yhteyttä myyjään ja sitä edelliseen omistajaan.
            Eiköhän se sylttytehdas siitä löydy jos ruuvaus on todellisuutta.

Comment

• Olapade
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2007
              • 262
              • Häslinki

Vaan eipä tuo huoltokirjakaan mikään Graalin Malja ole. Muutamalla kympillähän noita myydään, ainakin Saksassa, Suomessa tuskin niin kaupallista. Itse arvostan enemmän itse pidettyä huoltokirjaa, kuitteineen tietysti..
              M20B20/E34 osaa myynnissä-->http://www.btcf.fi/forum/showthread....36#post3147936

Comment

• pete81
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 2056
                • .........

Originally posted by Olapade View Post
                Vaan eipä tuo huoltokirjakaan mikään Graalin Malja ole. Muutamalla kympillähän noita myydään, ainakin Saksassa, Suomessa tuskin niin kaupallista. Itse arvostan enemmän itse pidettyä huoltokirjaa, kuitteineen tietysti..
                Totta, kyllähän huoltokirjoja saa. Itse katson tosin aina ensimmäisenä huoltokirjan painamisvuoden mistä voi todeta jo paljon jos auto on vanhempi kun huoltokirja.

Itse kanssa arvostan paljon auton huoltohistoriaa vaikka olis itse pidetty kirja ja kuitit löytyy.

Muutenkin autoa ostaessa en tuijota huoltokirjaa vaan luen sen läpi mitä on merkitty ja katson auton kuntoa yleensä.

Comment

• Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

Muutamalla kympillä niitä myydään täälläkin ihan valtuutetuilta huolto-organisaatioilta. Myös ne tehdyt huollot leimoineen saa samaan rahaan siihen kirjaan, joten se leimaton huoltokirjahan EI ole huoltokirja, vaan blanco vihko.
                  Oleellista on kuitenkin se että kirjaan tehdyt huollot ja kilometrikertymät voi aina tarkistaa organisaatiolta jolloin se kyllä on se on todellakin sitä kautta autokaupan Graalin malja.
                  Sillä huoltokirjan painopäivämäärällä ei puolestaan ole mitään merkitystä, koska ihan virallisen huoltokirjan saa aina uusittua merkkiorganisaatiossa heidän järjestelmässään olevilla huoltotiedoilla.
                  Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun olen myytävään autoon joutunut hankkimaan maahantuojalta uuden huoltokirjan uusilla merkinnöillä+leimoilla kadonneen tilalle, mutta tasan yhtä aito se on kuin se orggis kadonnutkin.
                  Itse huoltokirjahan ei vielä välttämättä todista kuin erittäin taidokkaasta petoksellisesta väärennyksestä, mutta Suomiauton kyseessä ollessa huoltokirjamerkintöjen oikeellisuuden ja siinä olevan kilometrikertymän voi aina hyvin helposti tarkistaa/todentaa.
                  Sekin on hyvä todeta, että vielä tämän yli 20-vuotisen autokaupan aikana minä en ole törmännyt yhteenkään huoltoliikkeen/maahantuojan leimoin väärennettyyn Suomihuoltokirjaan, joten ainakin kohtuullisen epätodennäköistä tällainen petoksen yritys on.
                  Toki näitä Ville 5-vuotta töherrettyjä leimattomia yritelmiä on jokunen tullut eteen, mutta kuten aiemmin todettua, tämä ei ole huoltokirja, vaan jonkun autoon jättämä vitsivihko.

Comment

• Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

Originally posted by pete81 View Post
                    Totta, kyllähän huoltokirjoja saa. Itse katson tosin aina ensimmäisenä huoltokirjan painamisvuoden mistä voi todeta jo paljon jos auto on vanhempi kun huoltokirja.

Itse kanssa arvostan paljon auton huoltohistoriaa vaikka olis itse pidetty kirja ja kuitit löytyy.

Muutenkin autoa ostaessa en tuijota huoltokirjaa vaan luen sen läpi mitä on merkitty ja katson auton kuntoa yleensä.
                    Minulle taas tuo "huoltohistoria" itsessään on autokauppiaana hyvin vähän merkityksellinen suhteessa huoltokirjan antamaan informaatioon luotettavasta tasaisesta ja loogisesta kilometrikertymästä. Eli oleellista on myös tuo tasaisuus, joka puolestaan kertoo siitä että auto ei jostain syystä ole pitkään seissyt esim.kolarikorjaamon takapihalla.
                    Päinvastainen taas kertoo helposti raskaasta ammattikäytöstä.
                    Huoltokirjan painovuodella taas ei ole mitään merkitystä koska huoltokirjan voi ihan virallisessa huolto-organisaatiossa saada aina laillisesti uusittua.
                    Oikeastaan päinvastoin, koska silloin tiedän että huoltohistoria=kilometrikertymä on hiljattain tarkistettu ja kirjaan uudelleen kirjattu.
                    Kuitenkin pienikin epäilys kirjan oikeellisuudesta ja asia on hyvin, hyvin helppo tarkistaa, jolloin pelkkään kirjatietoon ei tarvitse suinkaan luottaa.
                    Toki ne kuitit ja omat sepustukset kirjassa on mukava bonus, mutta ei mitään verrattuna todelliseen tietoon oikeasta kilometrikertymästä.
                    Jos taas kirjassa on aukkoja, voi ne puolestaan aina tarkistaa edellisiltä omistajilta mistä on ollut kyse.

Comment

• 325E
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2006
                      • 1227
                      • LAHTI

Olen Nähnyt SUOMI Huoltokirjojen väärennöksen tapahtuvan...

Originally posted by Hemi View Post
                      Muutamalla kympillä niitä myydään täälläkin ihan valtuutetuilta huolto-organisaatioilta. Myös ne tehdyt huollot leimoineen saa samaan rahaan siihen kirjaan, joten se leimaton huoltokirjahan EI ole huoltokirja, vaan blanco vihko.
                      Oleellista on kuitenkin se että kirjaan tehdyt huollot ja kilometrikertymät voi aina tarkistaa organisaatiolta jolloin se kyllä on se on todellakin sitä kautta autokaupan Graalin malja.
                      Sillä huoltokirjan painopäivämäärällä ei puolestaan ole mitään merkitystä, koska ihan virallisen huoltokirjan saa aina uusittua merkkiorganisaatiossa heidän järjestelmässään olevilla huoltotiedoilla.
                      Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun olen myytävään autoon joutunut hankkimaan maahantuojalta uuden huoltokirjan uusilla merkinnöillä+leimoilla kadonneen tilalle, mutta tasan yhtä aito se on kuin se orggis kadonnutkin.
                      Itse huoltokirjahan ei vielä välttämättä todista kuin erittäin taidokkaasta petoksellisesta väärennyksestä, mutta Suomiauton kyseessä ollessa huoltokirjamerkintöjen oikeellisuuden ja siinä olevan kilometrikertymän voi aina hyvin helposti tarkistaa/todentaa.
                      Sekin on hyvä todeta, että vielä tämän yli 20-vuotisen autokaupan aikana minä en ole törmännyt yhteenkään huoltoliikkeen/maahantuojan leimoin väärennettyyn Suomihuoltokirjaan, joten ainakin kohtuullisen epätodennäköistä tällainen petoksen yritys on.
                      Toki näitä Ville 5-vuotta töherrettyjä leimattomia yritelmiä on jokunen tullut eteen, mutta kuten aiemmin todettua, tämä ei ole huoltokirja, vaan jonkun autoon jättämä vitsivihko.
                      Mitä autoliikkeisiin tulee ne tekee kauttalinjan väärennöksiä
                      tiedän kokemuksella sanoa kun olen itse nähnyt kun Lahdessa Starkjohanin autoliikkeessä kolme myyjää istu pöydän ääressä..yhdellä kalenteri (josta katsottiin ettei huolto osu viikonlopulle) ja toisella laatikollinen erilaisia leimasimia (useita eri firmoja suomesta, tunnettuja nimiä)ja kolmas kirjoitti eri kynillä (joissa musteenväri ja teränpaksuus vaihtui) jotta tulee erovuuksia huoltokirjan näkymään ja vaihtaen vielä huoltokirjan kirjoittajaa jotta ei tule tehtyä samalla käsialalla huoltokirjaa...
                      Melkein voisi sanoa että, "Täydellinen" huoltokirja on melkeimpä tekemällä tehty huoltokirja..kun ajattelee järjellä kirja ei voi olla täydellinen
                      vaikka automyyjät tosiaan mainostavat täydellinen huoltokirja.

Itse en kertaakaan osallistunut kyseisiin väärennöksiin (parempi katsoa kuin katua),sillä tehtäväni firmassa oli fiksaus,radioiden ja yms. lisävarusteiden asentaminen.

Sama petos toistui ns. kuntotesti aseman raporttia sieltä tuli kaksi todistusta toinen oli tehty oikein ja toiseen lappuun oli täytetty autontiedot ja loppuun laitettu kuntotestiaseman allekirjoitus ja leima ja autoliikkeen tehtäväksi kuului raksia autoliikkeen edun mukainen kuntoraportti ja siinäkin automyyjät nauroivat partaansa kun sitä kuntotesti raporttia täyttivät ja niiden nauru jatkui edeleen kun ne täyttivät SUOMI HUOLTOKIRJAA Huom. myyjät silloin kertoivat että tämä huoltokirjojen väärennös on käytäntö kautta linjan kaikissa autoliikkeissä(myöskin jobbari liikkeissä) ja uskoisin että, he tarkoittivat myöskin muitakin paikkakuntia kuin Lahtea.

Mikään ei tosin ole niin tyhmä kuin asiakas myyjät ovat mestari huijareita vastakkain asettelu Automyyjä/Asiakas siinä pelissä tulos on aina 6/0 ja aina ASIAKAS HÄVIÄÄ..en tällä tarkoita Hemiä vaan kerron omista kokemuksistani jotka on tosia koska kertoja elää...sekin autotesti firma oli Lahdesta.
                      Sen verran työaikani valaisi kyseistä alaa en tule koskaan luottamaan kehenkään autoliikkeeseen ja saati myyjään.

Kyseinen ala ei sovi meikäläisen rehelliselle periaatteelle.
                      Eli keskusteluun viitaten raha sanelee mittari ruuvauksen määrän...100-tonnia pois se lisää autonhintaa n. 1000-5000€ lisää hintaa autoon.

Lähtekää siitä että 99% on mittaria ruuvattu ja tehkää auton osto ja sen tarkastus paikan päällä autoalan asiantuntijaa käyttäen ja sitten harkitkaa tarkkaan onko auto hyvä ja jos vähäkin tuntuu ettei auto ole hyvä niin unohtakaa se tapaus sillä se oli vaan yksi auto miljoonista myytävistä vaihto ehdoista.
                      Last edited by 325E; 27-11-2009, 11:13.

Comment

• MajorDrake
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 7531
                        • Jyväshyvä

Originally posted by Hemi View Post
                        Tämä vain ei oikeassa maailmassa pidä paikkaansa.
                        Tottahan myös Suomiautoja voi ruuvata ja jossain määrin niitä tietenkin varsinkin hieman vanhempana ruuvataankin, mutta Suomessa kyseessä on silloin Petos. Eli rima on jo lähtökohtaisesti paljon korkeammalla kuin Saksassa jossa sille ei ole rikosnimikettä.
                        Älä poika puhu perättömiä.
                        Saksassa mittarin ruuvaus on kriminalisoitu ihan tarkalleen laissa toisin kuin Suomessa.

Straßenverkehrsgesetz § 22b

Rangaistuksena enintään 1 v vankeutta tai sakkoja...

Muutenkin Saksassa on kuluttajansuoja paljon tiukempi kuin Suomessa,
                        mm. kolareista ilmoittamatta jättäminen autoa myydessä on rangaistava teko...
                        Last edited by MajorDrake; 27-11-2009, 11:51.
                        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• Das///MTre
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2005
                          • 206
                          • Aivammettäs

Originally posted by 325E View Post
                          Mitä autoliikkeisiin tulee ne tekee kauttalinjan väärennöksiä
                          tiedän kokemuksella sanoa kun olen itse nähnyt kun Lahdessa Starkjohanin autoliikkeessä kolme myyjää istu pöydän ääressä..yhdellä kalenteri (josta katsottiin ettei huolto osu viikonlopulle) ja toisella laatikollinen erilaisia leimasimia (useita eri firmoja suomesta, tunnettuja nimiä)ja kolmas kirjoitti eri kynillä (joissa musteenväri ja teränpaksuus vaihtui) jotta tulee erovuuksia huoltokirjan näkymään ja vaihtaen vielä huoltokirjan kirjoittajaa jotta ei tule tehtyä samalla käsialalla huoltokirjaa...
                          Melkein voisi sanoa että, "Täydellinen" huoltokirja on melkeimpä tekemällä tehty huoltokirja..kun ajattelee järjellä kirja ei voi olla täydellinen
                          vaikka automyyjät tosiaan mainostavat täydellinen huoltokirja.

Itse en kertaakaan osallistunut kyseisiin väärennöksiin (parempi katsoa kuin katua),sillä tehtäväni firmassa oli fiksaus,radioiden ja yms. lisävarusteiden asentaminen.

Sama petos toistui ns. kuntotesti aseman raporttia sieltä tuli kaksi todistusta toinen oli tehty oikein ja toiseen lappuun oli täytetty autontiedot ja loppuun laitettu kuntotestiaseman allekirjoitus ja leima ja autoliikkeen tehtäväksi kuului raksia autoliikkeen edun mukainen kuntoraportti ja siinäkin automyyjät nauroivat partaansa kun sitä kuntotesti raporttia täyttivät ja niiden nauru jatkui edeleen kun ne täyttivät SUOMI HUOLTOKIRJAA Huom. myyjät silloin kertoivat että tämä huoltokirjojen väärennös on käytäntö kautta linjan kaikissa autoliikkeissä(myöskin jobbari liikkeissä) ja uskoisin että, he tarkoittivat myöskin muitakin paikkakuntia kuin Lahtea.

Mikään ei tosin ole niin tyhmä kuin asiakas myyjät ovat mestari huijareita vastakkain asettelu Automyyjä/Asiakas siinä pelissä tulos on aina 6/0 ja aina ASIAKAS HÄVIÄÄ..en tällä tarkoita Hemiä vaan kerron omista kokemuksistani jotka on tosia koska kertoja elää...sekin autotesti firma oli Lahdesta.
                          Sen verran työaikani valaisi kyseistä alaa en tule koskaan luottamaan kehenkään autoliikkeeseen ja saati myyjään.

Kyseinen ala ei sovi meikäläisen rehelliselle periaatteelle.
                          Eli keskusteluun viitaten raha sanelee mittari ruuvauksen määrän...100-tonnia pois se lisää autonhintaa n. 1000-5000€ lisää hintaa autoon.

Lähtekää siitä että 99% on mittaria ruuvattu ja tehkää auton osto ja sen tarkastus paikan päällä autoalan asiantuntijaa käyttäen ja sitten harkitkaa tarkkaan onko auto hyvä ja jos vähäkin tuntuu ettei auto ole hyvä niin unohtakaa se tapaus sillä se oli vaan yksi auto miljoonista myytävistä vaihto ehdoista.
                          Tapahtuuhan tuota
                          mutta..
                          Hemin pointti taisi mennä osaltasi vähän ohi, nuo tekaistut leimat ja päivämäärät kun on kovin helppo tarkistaa niistä huoltamoista joissa autoa on olevinaan huollettu.
                          E46 M3

Comment

• Ramzez
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2009
                            • 6104
                            • Jyväskylä

Itsekin arvostan tuota itse ylläpidettyä huoltokirjaa. Useimmiten jos tietää mitä tekee, niin se itse itselle huollettu auto on aina paremmin tehty, kuin että sen joku tekee puolestasi. Näin ainakin omalla kohdalla. Selvitän aina asiat perinpohjin, jos jonkin huoltaminen/korjaaminen on vierasta, etten sitten tee siinä työvaiheessa virheitä. Liian kiire ei saa olla ja kaikki on tehtävä viimeisen päälle. Huoltokirjan lisäksi teen merkinnät joka huollosta erilliselle lapulle, jossa yksityiskohtaisesti kerron esim. minkä merkkisen öljynsuodattimen tai jarrulevyt olen laittanut kiinni.

Comment

• Hunni
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2004
                              • 621
                              • Toijala

Suomalaiset autokauppiaathan ovat tunnetusti yksiä maailman rehellisimmistä ihmisistä. Merkkiliikkeeseenkin voi luottaa aivan sokeasti. Suomi on maailman paras maa, ihmiset erittäin rehellisiä ja SUOMIautot maailman eliittiä. Muunmaalaiset ovat huijareita, erityisesti saksalaiset.

Ja kyllä, molemmat autoni ovat tuonteja. Molemmista löytyy myös huoltokirjat, toisesta oikeastaan täydellinen ja toisesta muutenvaan looginen. Huijaustahan nämä molemmat tietysti ovat kun ei ole Suomesta.
                              Last edited by Hunni; 27-11-2009, 11:46.
                              BMW 330e Touring -21
                              Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94

Comment

• turok
                                Newbiemmer
                                • May 2009
                                • 23
                                • Tku

Originally posted by Das///MTre View Post
                                Tapahtuuhan tuota
                                mutta..
                                Hemin pointti taisi mennä osaltasi vähän ohi, nuo tekaistut leimat ja päivämäärät kun on kovin helppo tarkistaa niistä huoltamoista joissa autoa on olevinaan huollettu.
                                Kuka oikeasti kyselee joidenkin huoltojen perään, karkea arvaus 0.1% ostajakunnasta.
                                Kyseinen ostajakunta kuuluu siihen kategoriaan joka lukee täydellistä huoltokirjaa iltasadukseen aina ennen nukkumaan menoa ja on valmis maksamaan jopa huomattavaa ylihintaa ajoneuvosta jos siitä löytyy se kuuluisa täydellinen huoltokirja.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎