memebuy23buy

530D tyhjäkäynti epätasainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schwarze
    replied
    Originally posted by schwarze View Post
    joka tunnetaan myös määränsäätimenä
    Mulle käy kaikki, myös regulaattori, paineensäädin tai kastakaamme osa railpumpun perseenpäristimeksi Tuohon nimeen ei minulla ollut tarkoitus takertua, vaan pointtina oli linkittää nuo työ-ohjeet ja vaihtoehto uudelle osalle

Leave a comment:

• Supa
    replied
    No en nyt tiiä voiko railikoneissa puhua määränsäätimestä, kun kyseessä on lähinnä paineensäätöventtiili. Polttoaineen määrä säätyy suuttimien aukiololla.
    Vanhemmissa jakajapumppukoneissa on toki määränsäädin.

Leave a comment:

• KuPa
    replied
    Originally posted by schwarze View Post
    Tuohon KuPa:n mainitsemaan osaan, joka tunnetaan myös määränsäätimenä # 20 http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&fg=15&hl=44 saa myös uudet o -renkaat, jolloin kustannukset itse osat vaihtaen on noin 5€. Mm. KL-varaosista myy noita hiluja, sinne menee 2kpl o -renkaita + kova tukirengas + paperitiiviste. Tuossa työohjeet -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/95/17 Gynegologin kädet olis hommassa eduksi
    Sorry, osien sanasto on meikäläiseillä "hieman" hukassa. Mutta joo..Noiden o-renkaiden kuntoa/vaihtoa eka pajalla meinattiinkin, mutta olivat tässä tapauksessa kuosissa..vaihdettiin kuitenni koko osa ja alko pelittään. Toki kandee eka tsekata niiden o-renkaiden kunto...

Leave a comment:

• schwarze
    replied
    Tuohon KuPa:n mainitsemaan osaan, joka tunnetaan myös määränsäätimenä # 20 http://www.realoem.com/bmw/showparts...13&fg=15&hl=44 saa myös uudet o -renkaat, jolloin kustannukset itse osat vaihtaen on noin 5€. Mm. KL-varaosista myy noita hiluja, sinne menee 2kpl o -renkaita + kova tukirengas + paperitiiviste. Tuossa työohjeet -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/95/17 Gynegologin kädet olis hommassa eduksi

Leave a comment:

• KuPa
    replied
    Originally posted by soikka View Post
    No voi nyt saatana et oli hippasen vanhat postit kyseessä
    noo menköön tähä vaan ni kirjottelen miten oma rudolf dieselin jälkiversio korjaantuu vai korjaantuuko lainkaan. ja auto oli 530D vm:00
    Moikka, mulla oli sama ongelma...piuhan päässä railpresure heitteli aika pahasti. Vaihdettiin polttoaineen paineensäädin (13 51 7 787 537) makso jokun 200€ Metro-autossa. Homma korjaantu sillä!!

Leave a comment:

• soikka
    replied
    No voi nyt saatana et oli hippasen vanhat postit kyseessä
    noo menköön tähä vaan ni kirjottelen miten oma rudolf dieselin jälkiversio korjaantuu vai korjaantuuko lainkaan. ja auto oli 530D vm:00

Leave a comment:

• soikka
    replied
    Originally posted by savo530 View Post
    Ongelmana siis tyhjäkäynnin "nykiminen". Esim. valoihin pysähdyttäessä auto tuntuu "heiluvan", eli jostain syystä käynti on epätasaista. Nykiminen on ehkä hieman pahentunut nyt parin viikon sisään. Muuten auto vetää hyvin eikä ajossa ole mitään moittimista. Voisiko syynä olla commo rail anturi? Missä päin tämä sijaitsee? Syöttöpumppua mietin myös, mutta kun vedot tallella eikä muita sivuääniä/haittaa niin epäilen ettei syy siinä.
    Mulla aivan sama juttu ja päätin vaihtaa commonrail anturin mutta ei auttanut mitään. onko sulla jo selvinnyt vika? tänään saapui kaapeli ja pääsee tuskailee ton inpan kans

Leave a comment:

• Jaska.T
    replied
    Omassa oli juurikin commonrailanturin liittimessä vika kun nyki ja humpas tyhjäkäynti. Löytyy tulipeltiä vastapäätä imusarjasta.

Leave a comment:

• savo530
    started a topic 530D tyhjäkäynti epätasainen

530D tyhjäkäynti epätasainen

Ongelmana siis tyhjäkäynnin "nykiminen". Esim. valoihin pysähdyttäessä auto tuntuu "heiluvan", eli jostain syystä käynti on epätasaista. Nykiminen on ehkä hieman pahentunut nyt parin viikon sisään. Muuten auto vetää hyvin eikä ajossa ole mitään moittimista. Voisiko syynä olla commo rail anturi? Missä päin tämä sijaitsee? Syöttöpumppua mietin myös, mutta kun vedot tallella eikä muita sivuääniä/haittaa niin epäilen ettei syy siinä.
Working...
X