Originally posted by jeps
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525d ja 530d, lämmitetyn huohotinputken osat+asennus ?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by TJJOriginally posted by jepsEiks täst kyseisestä asiasta oo ennenki ollu paljon keskustelua? Ja jopa laakkonen lähettäny kirjeitä kyseisten autojen omistajille? :roll:
Comment
-
-
Originally posted by sandOriginally posted by TJJOriginally posted by jepsEiks täst kyseisestä asiasta oo ennenki ollu paljon keskustelua? Ja jopa laakkonen lähettäny kirjeitä kyseisten autojen omistajille? :roll:
edit:
Onko siis niin että näissä sakasan tuonneissa ei lämppärielemennttejä ole ollut? (en ole vielä omasta tarkistanut). ETK:n kuvissa se elementti kuitenkin on..
Comment
-
-
Originally posted by ex-VAGOriginally posted by sandOriginally posted by TJJOriginally posted by jepsEiks täst kyseisestä asiasta oo ennenki ollu paljon keskustelua? Ja jopa laakkonen lähettäny kirjeitä kyseisten autojen omistajille? :roll:
edit:
Onko siis niin että näissä sakasan tuonneissa ei lämppärielemennttejä ole ollut? (en ole vielä omasta tarkistanut). ETK:n kuvissa se elementti kuitenkin on..
Comment
-
-
Originally posted by sandNäitä ihmiset ovat varmaan laitattaneet autoihinsa tai asentaneet itse. Mitä kaikkia osia vaihdettiin / asennettiin? Mistä lämmityselementille otettiin jännite?Originally posted by ex-VAGOnko tietoa?? Meinasin ton homman kans ite tehdä. Lämmityselementille pitäsi kai saada joku "alykäs" jänniteviesti. Ei kai sen kesät/talvet tarvi lämmittää. Josta päästäänkin taas siihen, että tarvitaanko taas jotain uutta softaa, että ohjaus toimisi?
Johdotuksenkin olisi voinut itse laittaa, jos vain olisi älynnyt ostaa johtosarjan (BMW nro: 12 51 7 787 043). Jännite ei todellakaan ole mikään älykäs, vaan lämmitys on päällä aina, kun auto on käynnissä. Johto haaroittaa jännitteen lämmityselementille paineentasaajalta, joka on aivan huohotinputken vieressä.
Comment
-
-
Originally posted by sandTulihan tämäkin sitten asennettua. Itse asensin uuden huohotinputken ja johdotuksen laitatin Laakkosella. Huohotinputken asennus oli todella peace of cake. Aikaa meni varmaan joku reilu 30 min.
Johdotuksenkin olisi voinut itse laittaa, jos vain olisi älynnyt ostaa johtosarjan (BMW nro: 12 51 7 787 043). Jännite ei todellakaan ole mikään älykäs, vaan lämmitys on päällä aina, kun auto on käynnissä. Johto haaroittaa jännitteen lämmityselementille paineentasaajalta, joka on aivan huohotinputken vieressä.
Comment
-
-
Originally posted by KeimoVIN numero sen kertoo. Se on pohjoismaihin menevissä autoissa vakiona ja Saksa-malleissa lisävaruste.E93 330d -09
F11 M550d Touring -12
E61 LCI 530xDA Touring -07
E39 LCI 530DA Touring -01
Comment
-
Comment