Hei,
Eilen alpina d10 ( eli e39 530 mutta käytänössä enemmän e60 bi-turbon moottorilla) ei käynistynyt enään iltapäivällä vaikka aamupäivällä toimi hyvin. Sitä ennenkin kaikki oli toiminut hyvin, mitä nyt viikon verran olen ehtinyt ajaa. Moottori siis pyörittää mutta ei käynistä.
INPA'n mukaan ei vikoja ( ei autocom, tai bmw scannerin mukaan myöskään). Nokkien asentoanturi ok kun ei anna vika koodi ja näkee inpassa miten se pyörii. Tankin polttoaina pumppulta antaa se barin verran painetta. Vuotoja ei ole. Toisin kun e39 ja kuten e60 bt toista polttoainepumppua ei löydy kuskin pulen istuimen alta.
Commonrialista otimme rahun kanssa putken irti ja aika laimeasti työnsi polttoaine ulos käynistyksen aikana, eli ei todellakaan 250-300barin verran mikä siinä pitäisi.
Eli eiköhän se korkeapainepummpu on pimahtunut??
Missä niitä voi korjata? Kun voin vaan kuvitella mitä alpina niistä haluaa...
Eilen alpina d10 ( eli e39 530 mutta käytänössä enemmän e60 bi-turbon moottorilla) ei käynistynyt enään iltapäivällä vaikka aamupäivällä toimi hyvin. Sitä ennenkin kaikki oli toiminut hyvin, mitä nyt viikon verran olen ehtinyt ajaa. Moottori siis pyörittää mutta ei käynistä.
INPA'n mukaan ei vikoja ( ei autocom, tai bmw scannerin mukaan myöskään). Nokkien asentoanturi ok kun ei anna vika koodi ja näkee inpassa miten se pyörii. Tankin polttoaina pumppulta antaa se barin verran painetta. Vuotoja ei ole. Toisin kun e39 ja kuten e60 bt toista polttoainepumppua ei löydy kuskin pulen istuimen alta.
Commonrialista otimme rahun kanssa putken irti ja aika laimeasti työnsi polttoaine ulos käynistyksen aikana, eli ei todellakaan 250-300barin verran mikä siinä pitäisi.
Eli eiköhän se korkeapainepummpu on pimahtunut??
Missä niitä voi korjata? Kun voin vaan kuvitella mitä alpina niistä haluaa...
Comment