Originally posted by kartsa66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 kojelauta
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostPuhaltimessa voi olla hiilet tai se akselin kupariosa loppu. Nyt akseli heilahti vähän eri kohtaan ja moottori lähtikin pyörimään.
Tosiaan, kokeilin heilutella vanhaa puhallinta ja johan alkoi pätkiä, on siis viallinen.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille vinkeistä yms.
Comment
-
-
Originally posted by kartsa66 View PostJep jep.. Nyt vaihdettu uusi orkkis puhallin paikalleen ja kojelauta kasattu, ylimääräisiä osia yms. ei jäänyt kuin n.40cm kuminen nauha, jostain hanskalokeron seutuvilta. Tietääkö joku mihin se kuuluu, itse en paikkaa sille keksinyt. Aikaa koko hommaan meni n. 10h, seuraava menis varmaan puolet nopeammin.
Tosiaan, kokeilin heilutella vanhaa puhallinta ja johan alkoi pätkiä, on siis viallinen.
Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille vinkeistä yms.. Eli lämppärin puhallin toimii nyt ok mutta puhaltaa aina samanlaista ilmaa (tod. näk. ulkoilmaa) vaikka kääntää nupit kaakkoon. Autossa on manuaali-ilmastointi mutta sekään ei viilennä. Voiko olla vika sisätilan anturissa, alkuperäisen siilin laitoin takaisin koska sen vaihto ei vaikuttanut puhaltimen toimintaan.. loppuu älli ja hermot..
Comment
-
-
Originally posted by kartsa66 View PostNo niin, ongelmat jatkuu... Eli lämppärin puhallin toimii nyt ok mutta puhaltaa aina samanlaista ilmaa (tod. näk. ulkoilmaa) vaikka kääntää nupit kaakkoon. Autossa on manuaali-ilmastointi mutta sekään ei viilennä. Voiko olla vika sisätilan anturissa, alkuperäisen siilin laitoin takaisin koska sen vaihto ei vaikuttanut puhaltimen toimintaan.. loppuu älli ja hermot..
Oisko kasauksessa joku läppä tms. voinut mennä väärin? :think
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostOisko kasauksessa joku läppä tms. voinut mennä väärin? :think
Comment
-
-
Itse vaihdoin juuri siilin uuteen Varaosamaailmasta ostettuun (ainut paikka mistä sai suoraan hyllystä) ja tuo uusi on rakenteeltaan aika erinäköinen kuin vanha. Sainkohan jonkun sekunda tarvikeosan vai onko myös alkuperäiset muuttuneet ensimmäisistä malleista? Alkuperäisessä näytti olevan valmistusvuosi 98, joten aikaisemmin ei ole vaihdettu. Tämä alkuperäinen oli täysin metalli runkoinen ja paksummilla ja harvemmilla jäähdytystapeilla kun taas uusi on muovirunkoinen ja jäähdytystapit ovat pienemmät ja niitä on selvästi enemmän.
Siilin vaihto on kyllä helppo ja vastus on aika hyvin näkyvissäkin kun nykäisee hanskalokeron alapuolelta muovin pois.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostItse vaihdoin juuri siilin uuteen Varaosamaailmasta ostettuun (ainut paikka mistä sai suoraan hyllystä) ja tuo uusi on rakenteeltaan aika erinäköinen kuin vanha. Sainkohan jonkun sekunda tarvikeosan vai onko myös alkuperäiset muuttuneet ensimmäisistä malleista? Alkuperäisessä näytti olevan valmistusvuosi 98, joten aikaisemmin ei ole vaihdettu. Tämä alkuperäinen oli täysin metalli runkoinen ja paksummilla ja harvemmilla jäähdytystapeilla kun taas uusi on muovirunkoinen ja jäähdytystapit ovat pienemmät ja niitä on selvästi enemmän.
Siilin vaihto on kyllä helppo ja vastus on aika hyvin näkyvissäkin kun nykäisee hanskalokeron alapuolelta muovin pois.
Omassakin (valm. -02/10) vaihdettu takuuseen jo 2004...
Comment
-
-
olisiko jollain ideaa kun ei tule virtaa etuvastukselle muutakuin kelta/vihr johdolle. hansikaslokeron taakse isolle 50amp sulakkeelle ei myöskään tule virtaa.sen sulakkeen vieressä on kaksi pientä relettä yks abs rele ja sit joku sininen iso rele,onko näistä joku lämppärille?ja kyseessä 523 vm97käyttis e61 530Da Touring Lci -08
ex e39 530Da Touring M-Sport-02[/U]
PärräSuzuki gsx-r 750-00
ex e39 523i sedan-97ex Kawasaki zzr600-93
ex e34 525tdsa Touring-92
ex e34 524td sedan-90
ex e30 324tdic sedan-88
Comment
-
Comment