Elikäs tähän mennessä autoon vaihdettu
nokka-akselin asento tunnistin
Kampiakselin asento tunnistin
LAmbdat
MAF
KAtit
tulpat
suodattimet
ja vikakoodit luettu ja nollattu, ei löydy mitään ja osilla ajettu nyt sellainen 1000km eli pitäisi olla jo sisään ajettu. Silti tulee selkeä "tehopiikki" 4500-5000rpm kohdalla ja meno muuttuu ihan toisenlaiseksi.
Ainoa mitä ei ole vaihdettu on se separaattori, mutta auto ei savuta/ujella, 4/8 tulpassa oli pikkuisen (ihan vähän öljyä) joten voisiko se vielä vaikuttaa tuohon.
Vanostahan tässä ei ole kun on tämä vanhempi malli.
Itselläni alkaa ideat loppumaan mikä voisi olla, eli ideoita mitä tarkistamaan. Tietty jos PK alueella on joku ûber guru lukemaan näitä laitteita ja löytäisi sieltä vielä jonkin mitä ei olla itse löydetty niin laita privaa.
t. E39 540 "turbo"
nokka-akselin asento tunnistin
Kampiakselin asento tunnistin
LAmbdat
MAF
KAtit
tulpat
suodattimet
ja vikakoodit luettu ja nollattu, ei löydy mitään ja osilla ajettu nyt sellainen 1000km eli pitäisi olla jo sisään ajettu. Silti tulee selkeä "tehopiikki" 4500-5000rpm kohdalla ja meno muuttuu ihan toisenlaiseksi.
Ainoa mitä ei ole vaihdettu on se separaattori, mutta auto ei savuta/ujella, 4/8 tulpassa oli pikkuisen (ihan vähän öljyä) joten voisiko se vielä vaikuttaa tuohon.
Vanostahan tässä ei ole kun on tämä vanhempi malli.
Itselläni alkaa ideat loppumaan mikä voisi olla, eli ideoita mitä tarkistamaan. Tietty jos PK alueella on joku ûber guru lukemaan näitä laitteita ja löytäisi sieltä vielä jonkin mitä ei olla itse löydetty niin laita privaa.
t. E39 540 "turbo"
Comment