*Korjaamolla lyötii pistoke kiinni läppärii, lähettii tielle ajeleen ja yliahdoille menee. Haluttu paine oli 2.2 ja aina kun lähti vetään ampu paineet yli 2.4 jolloin katkaisee syötön sillä seurauksella että paineet putos noin 1.9 jolloin syötöt palas ja paineet lähti taas nousuu jne...
Ahtimen siivet testattiin seuraavaksi, eli siihen sähköohjattuun venttiiliin menevä letku lyötii suoraan ahtimen kelloon kiinni. Tällöin alipaine imee heti täysillä ja alaväännöt katosi saman tien. Eli ei jumissa, onneksi...
Uusi venttiili tilattu, tulee noin viikon päästä, samalla on tarkoitus uusia varalta myös ne kaikki alipaineletkut. Jospa se ny tästä.
*
Joko tähän osataan vastata? haulla löytyy ainakin 10 eri mahdollista vikaa muttei mitään varmaa. Eli kun kiihdyttää niin vetää kunnes "piikkaa" ja kulutusmittari putoaa...kaasun pitäminen pohjassa nostaa jälleen parin sekunnin viiveellä kulutusmittarin ylös ja taas tie maistuu kunnes lopahtaa jälleen.
Parin tunnin lukemisella epäilisin turboa ja niitä juuttuvia siipiä, vai oliko niitä tässä mallissa ollenkaan? :think
Aluksi vika oli joka vaihteella mutta vikakoodien luvulla ja nollaamisella esiintyy enään selvästi 4 ja 5 vaihteella. Jotain pressure juttua siellä oli mutta sälli sähelsi ja koodi jäi muistin varaan...prkle
Niin ja jos se turbo on se yleisin syy, niin mikähän on malli?
Kiitos ja kumarrus jo valmiiksi
Ahtimen siivet testattiin seuraavaksi, eli siihen sähköohjattuun venttiiliin menevä letku lyötii suoraan ahtimen kelloon kiinni. Tällöin alipaine imee heti täysillä ja alaväännöt katosi saman tien. Eli ei jumissa, onneksi...

Uusi venttiili tilattu, tulee noin viikon päästä, samalla on tarkoitus uusia varalta myös ne kaikki alipaineletkut. Jospa se ny tästä.

Joko tähän osataan vastata? haulla löytyy ainakin 10 eri mahdollista vikaa muttei mitään varmaa. Eli kun kiihdyttää niin vetää kunnes "piikkaa" ja kulutusmittari putoaa...kaasun pitäminen pohjassa nostaa jälleen parin sekunnin viiveellä kulutusmittarin ylös ja taas tie maistuu kunnes lopahtaa jälleen.

Parin tunnin lukemisella epäilisin turboa ja niitä juuttuvia siipiä, vai oliko niitä tässä mallissa ollenkaan? :think
Aluksi vika oli joka vaihteella mutta vikakoodien luvulla ja nollaamisella esiintyy enään selvästi 4 ja 5 vaihteella. Jotain pressure juttua siellä oli mutta sälli sähelsi ja koodi jäi muistin varaan...prkle

Niin ja jos se turbo on se yleisin syy, niin mikähän on malli?
Kiitos ja kumarrus jo valmiiksi

Comment