Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 540 oil service valo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ipii79
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 107
    • ylöjärvi

    e39 540 oil service valo?

    eli onko tietoo saako kotikonstein öljynvaihtovälin valoa sammumaan? vai pitääkö käydä kuittaamassa?
  • Metalgod
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2009
    • 201
    • Helsinki

    #2
    hoh.... hoijaa... searchia searchia....
    -530dA 600 Nm
    - BENSALLA PESTÄÄN PENSSELIT, DIESELILLÄ TEHDÄÄN VOIMAA -

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      Originally posted by Metalgod View Post
      hoh.... hoijaa... searchia searchia....
      hoh hoh.. ei muuten päde kaikkiin.. nyt en vaan muista että menikö raja faceliftin kohdalla vai pitikö mittariston olla ajotietokone mallia..

      edit: kerkesit poistamaan tekstiä
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Mokoma
        BTCF Member
        • Jun 2009
        • 767
        • 013 - Koskenkorva

        #4
        joo searchi on kova sana...

        mutta autetaan miestä mäessä: FAQ kertoo ratkaisun moneen ongelmaan http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113401
        BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic

        Originally posted by kaol
        Ongelma: Kolmekutonen.

        Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.

        Comment

        • ipii79
          Bimmer Rookie
          • Jan 2008
          • 107
          • ylöjärvi

          #5
          Originally posted by appelsiinipuutikku View Post
          joo searchi on kova sana...

          mutta autetaan miestä mäessä: FAQ kertoo ratkaisun moneen ongelmaan http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113401


          kiitän!

          Comment

          • WSE1
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 3242
            • Suomusjärvi

            #6
            uudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
            Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
            Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
            Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.

            Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8258
              • Järvikylä (Nakkila)

              #7
              Originally posted by WSE1 View Post
              uudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
              Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
              Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
              Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.

              Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.
              missään ei muuten lue että pitääkö johto kytkeä virrat pois asennossa ja juosta ottamaan johto irti tuossa 3s vai voiko virrat olla valmiiksi päällä ja pitää johtoa kytkettynä tuon 3s. ensimmäisellä tavalla ainakin onnistuu inspection (kokeiltu)

              jossakin ohjeessa oli öljyhuollon ajaksi mainittu 4s (kiukuttelin ja ihmettelin että mikä saatana kun ei onnistu)
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • ipii79
                Bimmer Rookie
                • Jan 2008
                • 107
                • ylöjärvi

                #8
                Originally posted by WSE1 View Post
                uudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
                Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
                Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
                Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.

                Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.

                no tämä oli selvaästi suomen kielellä kiitos...

                Comment

                • WSE1
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 3242
                  • Suomusjärvi

                  #9
                  Originally posted by peto2 View Post
                  missään ei muuten lue että pitääkö johto kytkeä virrat pois asennossa ja juosta ottamaan johto irti tuossa 3s vai voiko virrat olla valmiiksi päällä ja pitää johtoa kytkettynä tuon 3s. ensimmäisellä tavalla ainakin onnistuu inspection (kokeiltu)

                  jossakin ohjeessa oli öljyhuollon ajaksi mainittu 4s (kiukuttelin ja ihmettelin että mikä saatana kun ei onnistu)
                  No nyt lukee: Kumpikin tapa toimii.

                  Comment

                  • ipii79
                    Bimmer Rookie
                    • Jan 2008
                    • 107
                    • ylöjärvi

                    #10
                    Originally posted by WSE1 View Post
                    No nyt lukee: Kumpikin tapa toimii.

                    ei ollu mulla kun 7 kpl pinnejä mutta homma hoitu kyllä

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎