eli onko tietoo saako kotikonstein öljynvaihtovälin valoa sammumaan? vai pitääkö käydä kuittaamassa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 540 oil service valo?
Collapse
X
-
Originally posted by Metalgod View Posthoh.... hoijaa... searchia searchia....
edit: kerkesit poistamaan tekstiäF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
joo searchi on kova sana...
mutta autetaan miestä mäessä: FAQ kertoo ratkaisun moneen ongelmaan http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113401BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Originally posted by appelsiinipuutikku View Postjoo searchi on kova sana...
mutta autetaan miestä mäessä: FAQ kertoo ratkaisun moneen ongelmaan http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=113401
kiitän!
Comment
-
-
uudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.
Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postuudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.
Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.
jossakin ohjeessa oli öljyhuollon ajaksi mainittu 4s (kiukuttelin ja ihmettelin että mikä saatana kun ei onnistu)F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postuudemmissa joissa 16 pin obd liitin mittaristosta tuon faq ohjeen mukaan, vanhemmissa eli kaikissa niissä missä on 20 pinninen tai 15 pinninen liitin konehuoneessa, seuraavasti:
Tehdään n30cm mittainen johdonpätkä, molemmat päät kuoritaan ja taitetaan toinen siten että saa hyvin kontaktia pistokkeen pinneihin.
Virrat päälle, työnnetään toinen pää liittimen nastaan seitsemän (7) ja kytketään toista maadoitukseen, vaikka iskarintornin pulttiin, seuraavasti: 3 s ajaksi jos on tarkoitus nollata öljyhuolto. 10 s jos inspection 12 s jos aikaan perustuva huolto.
Kytkettynäoloajan tulee olla kyseisen sekunnin sisällä, muutoin huoltovalo ei nollaannu. mitään muuta haittaa yli- tai aliajasta ei ole, toki voit vahingossa nollata "väärän" huollon.
Faq ohje näytti turhan monimutkaiselle, tässä asia siis yksinkertaisesti suomeksi.
no tämä oli selvaästi suomen kielellä kiitos...
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmissään ei muuten lue että pitääkö johto kytkeä virrat pois asennossa ja juosta ottamaan johto irti tuossa 3s vai voiko virrat olla valmiiksi päällä ja pitää johtoa kytkettynä tuon 3s. ensimmäisellä tavalla ainakin onnistuu inspection (kokeiltu)
jossakin ohjeessa oli öljyhuollon ajaksi mainittu 4s (kiukuttelin ja ihmettelin että mikä saatana kun ei onnistu)
Comment
-
Comment