Vika paikannettiin autoon asennettuun viriboksiin joka oli liitetty railpaineanturin liittimeen t-haarajohdolla. Boksi sijaitsi moottoritilassa moottorinohjausboksin kyljessä nippusiteillä kiinnitettynä.
Boksi pois ja oma rail-anturiliitin kiinni ja homma toimii!
EI vikakoodeja!
vielä kuva vikakohteesta, mikä oli rikkoontunut johtosarja. (kuvassa oikealla)
![](http://www.btcf.fi/forum/attachment.php?attachmentid=103704&stc=1&d=1342959122)
EDIT: suutinarvot heittelivät railjohto irroitettuna enemmän, nyt kaikki korjausarvot +-1 yksikön sisässä.
Boksi pois ja oma rail-anturiliitin kiinni ja homma toimii!
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
vielä kuva vikakohteesta, mikä oli rikkoontunut johtosarja. (kuvassa oikealla)
EDIT: suutinarvot heittelivät railjohto irroitettuna enemmän, nyt kaikki korjausarvot +-1 yksikön sisässä.
Comment