Eli potilaalle vaihdettu perjantaina 4:sen suutin ohivuoto testin perusteella ja nylkytys hävisi noin 80%:sesti. Muilla suuttimilla ohivuodot ok, 4:sessa oli noin 30% enemmän kuin muissa ja vatkaus oli melko valtaisaa jo tyhjäkäynnillä. Suuttimen vaihdon jälkeen nylkyttää yhä lämpinä tyhjäkäynnillä lievästi. Voiko nuo suuttimet särkyä muullakin lailla kuin että rupeaisivat vuotamaan ohi? Voisiko joku muukin suutin olla tiensä päässä? Korjausarvoja ei ole katsottu mutta olisi tarkoitus katsoa loppuviikosta. Sellainen huomio tuli tänään tehtyä että kun pakkasta oli noin -10 niin ei nylkyttänyt juuri yhtään mutta kun lauhtui nollan tienoille niin se voimistui? Kylmällä koneella ei muutenkaan vapise.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530da nylkytys tyhjäkäynnillä...
Collapse
X
-
Pelkkä ohivuoto ei tuota nylkytystä aiheuta joten se rikkinäinen suutin missä korjausarvo on viturallaan on tod.näk. joku muu suutin mikä sen aiheuttaa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostEli potilaalle vaihdettu perjantaina 4:sen suutin ohivuoto testin perusteella ja nylkytys hävisi noin 80%:sesti. Muilla suuttimilla ohivuodot ok, 4:sessa oli noin 30% enemmän kuin muissa ja vatkaus oli melko valtaisaa jo tyhjäkäynnillä. Suuttimen vaihdon jälkeen nylkyttää yhä lämpinä tyhjäkäynnillä lievästi. Voiko nuo suuttimet särkyä muullakin lailla kuin että rupeaisivat vuotamaan ohi? Voisiko joku muukin suutin olla tiensä päässä? Korjausarvoja ei ole katsottu mutta olisi tarkoitus katsoa loppuviikosta. Sellainen huomio tuli tänään tehtyä että kun pakkasta oli noin -10 niin ei nylkyttänyt juuri yhtään mutta kun lauhtui nollan tienoille niin se voimistui? Kylmällä koneella ei muutenkaan vapise...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Ollut vähän kiireitä, tänään vasta kerkesin lueskelemaan inpalla noita suuttimien korjausarvoja.
1 +6
2 -1,9
3 -4,5
4 -0,3
5 -1,5
6 -2,3
Mitäs raati on mieltä? Mitä suuttimia vaihtoon? Ykkönen nyt ainakin. Pikkusen kun pitää kierroksia yllä eli vajaassa tonnissa niin 3 suuttimen arvokin tasaantaa -2 kieppeille ja 2 suuttimen arvo pomppaa +1. Ja tuo nelonenhan on se pariviikkoa sitten vaihdettu. Pystyykös ykkös pytyn suuttimen vaihtamaan ilman imusarjan irroitusta?530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostOllut vähän kiireitä, tänään vasta kerkesin lueskelemaan inpalla noita suuttimien korjausarvoja.
1 +6
2 -1,9
3 -4,5
4 -0,3
5 -1,5
6 -2,3
Mitäs raati on mieltä? Mitä suuttimia vaihtoon? Ykkönen nyt ainakin. Pikkusen kun pitää kierroksia yllä eli vajaassa tonnissa niin 3 suuttimen arvokin tasaantaa -2 kieppeille ja 2 suuttimen arvo pomppaa +1. Ja tuo nelonenhan on se pariviikkoa sitten vaihdettu. Pystyykös ykkös pytyn suuttimen vaihtamaan ilman imusarjan irroitusta?
Voisihan tuohon vielä kokeilla Forten diesel fuel conditioneria ennen suuttimien irroittamista.Last edited by R Power; 07-02-2011, 20:44.Ahneella on aina enemmän!
Comment
-
-
1-pytyn suutin nyt ensin vaihtoon. Negatiiviset korjausarvot käytännössä harvemmin ongelman ydin, vaan vastakorjausta. 1-pytyn suutin on ainut, jonka pystyy vaihtamaan ilman imusarjan irrotusta. Vinkit suuttimen vaihtoon ainakin allekirjoittaneen toimesta foorumille naputeltuna. Toivoa vaan sopii, että ongelma 1-pytyssä on vain suuttimessa, kun on noin reilusti pielessä. Jos pytyn puristukset eivät ole kunnossa, nostaa yhtä lailla korjausarvoa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Läpät poistettu, oireet alkoi lievempänä tuossa noin kuukausi sitten. Pirun tiukassa tuo suutin, on ajettu painikkeen pultit löysällä ynnä muuta kaikkea kivaa ja on se noin 3milliä noussut sieltä mutta ei lähe ei ampumallakaan irti. Tässä tapeltu viidestä asti tuon kanssa. Prkl. Maailmanlopun vehkeitä sanon minä.530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by Sekottaja View PostLäpät poistettu, oireet alkoi lievempänä tuossa noin kuukausi sitten. Pirun tiukassa tuo suutin, on ajettu painikkeen pultit löysällä ynnä muuta kaikkea kivaa ja on se noin 3milliä noussut sieltä mutta ei lähe ei ampumallakaan irti. Tässä tapeltu viidestä asti tuon kanssa. Prkl. Maailmanlopun vehkeitä sanon minä.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostSiitä mallia:
http://www.youtube.com/watch?v=KErqoB5Vx2U
Kuumasta koneesta yleensä lähtenyt kyllä pienellä suostuttelulla ilman isompia työkaluja.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Auto läjässä ja kaiken lisäksi vielä toimii. Oireet hävis sen siliän tien. Mutta oli tiukassa alkuperäinen o-renkaaton suutin. Loppujen lopuksi meni hermot ja särjin sen suuttimen kannen ja otin siitä sen mutterin ja askartelin paskartelin massavasaraan kiinni. Ei ois ollu toivookaan muuten saada irti. Eikä tuosta suuttimesta varmaan olis ollukaan enää edes kunnostettavaksi, ihan hirveeseen kuntoon syöpyny koko runko. Nyt kämpille ja ehkäpä pari olutta 6 tunnin urakan kunniaks...530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMihinkäs se o-rengas siitä suuttimesta oli matkalla hävinnyt?530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
-
Originally posted by LS1Fmont View PostMistä ostit suuttimen ja mitä makso?530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
Comment