oli ennen suodattimen vaihtoo jo. pumpun päästä ku ottaa letkusta kiinni ni letku on kova, välillä löystyy taas,kovee,löystyy jne. pumppu pyörii koko aika samalla nopeudella ja jännite pysyy samana.. tarttis kai sit vielä ne paineet kattoo moottoritilasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ei lähe käymään!
Collapse
X
-
Originally posted by juhulius View Postoli ennen suodattimen vaihtoo jo. pumpun päästä ku ottaa letkusta kiinni ni letku on kova, välillä löystyy taas,kovee,löystyy jne. pumppu pyörii koko aika samalla nopeudella ja jännite pysyy samana.. tarttis kai sit vielä ne paineet kattoo moottoritilasta.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Laita bensanpaine mittari jakotukin venttiiliin kiinni.Siitä näkee todellisen suuttimille tulevan paineen ja mahdolliset paineenvaihtelut.Oletko kokeillut syöttää akulta suoraa virtaa ("lisäsulakkeen" kautta tietenkin) pumpulle,onko samoja puutumisoireita vielä?Tällöin ei mahdolliset releen ohjauspuolen viat ainakaan pätki pumpun sähkönsaantia.
Comment
-
-
eiku siis juu rupesin miettiin oikeen. tohon onkin muuten suoraan akun piuhasta ryöstetty lisäsulakkeen kans virta... ihan kuin pumppu haukkais ilmaa välillä!? epäiltiin bensan vähyyttä, mutta ei auttanut asiaan vaikka tankkasin 50l ainetta... mut kohta paineen mittaukseen, ni katotaas taas mitä tekee.juha rantanen
Comment
-
-
No löytyikö selvää vikaa?Jos vika löytyi,niin kerro meille muille myös.Siitä voi olla apua jollekkin toiselle myöhemmin.Ja otsikon voisit editoida sitten alkuperäiseen muotoon,eikä poistettavaksi.Sellainen ei oikein ole tämän kyselyosion tarkoitus,että kun/jos vika löytyy,niin topiikki poistetaan.
Comment
-
Comment