Kohdalleni on osunut erittäin mielenkiintoinen yksilö.
Ensin meni laturi.
Sitten syttyi jarrupalojen vaihtovalo. Noh, ostin palat, mutta ne olikin ok:t.
Takana anturin piuha poikki. Se varmaan aiheuttaa sen että valo palaa. En saanut sammumaan.
Mukana myös tehdas-Webasto, joka ajastuksella ja/ manuaalisti käynnistettäessä
aloittaa ja lopettaa melkein heti??!!?!
Uusin "vika"on, että takavalojen vikailmoitusvalo palaa vasemmalla.
Mutta "oikeasti" kaikki toimii. Onko herrasmiesautoni, niin viisas, että osaa ennalta
ilmoittaa, että jännite vahenemässä ja on varauduttava polttimon vaihtoon?
E39 vm.-00 Diesel Turbo 520.
Olisiko kenelläkään antaa oikeita neuvoja vai tilaanko jo manaajan paikalle =)
Ensin meni laturi.
Sitten syttyi jarrupalojen vaihtovalo. Noh, ostin palat, mutta ne olikin ok:t.
Takana anturin piuha poikki. Se varmaan aiheuttaa sen että valo palaa. En saanut sammumaan.
Mukana myös tehdas-Webasto, joka ajastuksella ja/ manuaalisti käynnistettäessä
aloittaa ja lopettaa melkein heti??!!?!
Uusin "vika"on, että takavalojen vikailmoitusvalo palaa vasemmalla.
Mutta "oikeasti" kaikki toimii. Onko herrasmiesautoni, niin viisas, että osaa ennalta
ilmoittaa, että jännite vahenemässä ja on varauduttava polttimon vaihtoon?
E39 vm.-00 Diesel Turbo 520.
Olisiko kenelläkään antaa oikeita neuvoja vai tilaanko jo manaajan paikalle =)
Comment