Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saisko suomennoksen koodeihin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petsukka
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 91

    Saisko suomennoksen koodeihin

    e39:n vikakoodit 0011 ja 0021, lontoo ei oikein ole hallussa.
    Kiitos.
    Last edited by petsukka; 20-07-2011, 18:55.
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8258
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by petsukka View Post
    e39:n koodit 0011 ja 0021, lontoo ei oikein ole hallussa.
    Kiitos.
    mitäs helvetin koodeja ne tommoset on? :think
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • petsukka
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 91

      #3
      Olisko vikakoodeja!
      Eli lontooks: 0011=camshaft position actuator a-bank 1 timing over-advanced
      0021=camshaft position actuator a-bank 2 timing over-advanced
      Last edited by petsukka; 20-07-2011, 19:01.

      Comment

      • dumppi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 4351
        • sotkamo

        #4
        nokka-akselin asentoanturit:think

        edit: tai jotain nokkiin liittyvää..
        Last edited by dumppi; 20-07-2011, 19:09.
        Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
        e36 325i coupé R.I.P
        e30 316 2d
        e36 318is coupé
        e36 323i 4d ac schnitzer replica


        Käyttis: e39 523i 4d
        Originally posted by rizzo
        Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
        |Sotkamo Connection|

        Comment

        • suppari
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 4049
          • Turku

          #5
          Jos nää on siitä 540:stä, niin oot varmaan ajoittanut sen väärin tehdessäs remppaa :think
          sigpic
          P:0409699000

          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
          huollot/korjaukset!

          BMW E&F sarjaan.
          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

          Comment

          • petsukka
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 91

            #6
            Siitä ja väärin ne on, se oli tiedossa. Käy ja liikkuu, mut vähän nuhanen. Halusin vaan tietää noi koodit.

            Comment

            • Supa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 7597
              • Järvenpää

              #7
              No niinhän tossa lukee suoraan että nokan asennot on liian aikasella kummalki lohkolla.
              Jos kerran tiedossa oli että jako meni väärin niin eikö olisi loogista vaikka korjata se?
              - E90 320i LCI M-sport -09
              - Porsche Boxster 987 2.7 -07

              Comment

              • Pretoriaani
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2009
                • 3842
                • Hyvinkää, Finland

                #8
                Nopeesti käännettynä vois olla liikaa ennakkoa.
                I don't lose sleep over the opinion of sheep.

                Comment

                • petsukka
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2004
                  • 91

                  #9
                  Originally posted by Supa View Post
                  No niinhän tossa lukee suoraan että nokan asennot on liian aikasella kummalki lohkolla.
                  Jos kerran tiedossa oli että jako meni väärin niin eikö olisi loogista vaikka korjata se?
                  Joo tarkotus olis korjata, mutta nyt kysyin tota suomennosta. Kyl tää on aika vaikeeta kysyä yhtä kysymystä ilman vittuilua.

                  Comment

                  • Dunky
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 4929
                    • Kotka

                    #10
                    Originally posted by petsukka View Post
                    Joo tarkotus olis korjata, mutta nyt kysyin tota suomennosta. Kyl tää on aika vaikeeta kysyä yhtä kysymystä ilman vittuilua.
                    Hellitä hyvä mies Ei sulle kukaan ole vittuillut. Kohta kukaan ei kiinnitä huomiota kysymyksiisi jos jatkat samalla linjalla. Koitan seuraavaksi guuglen translaattoria
                    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                    Comment

                    • petsukka
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2004
                      • 91

                      #11
                      Originally posted by Dunky View Post
                      Hellitä hyvä mies Ei sulle kukaan ole vittuillut. Kohta kukaan ei kiinnitä huomiota kysymyksiisi jos jatkat samalla linjalla. Koitan seuraavaksi guuglen translaattoria
                      Juu ei mitään ressiä, tuntuu vaan aika usein ettei selvään kysymykseen saa järkevää vastausta. Kiitos nyt kumminki vastanneille. Ja mitä ajotukseen tulee, niin kovasti se ihmetyttää et miten sen sai väärin, mut väärin se on. Todennäköisesti alahampaalla pykälän pielessä, koska lyhkäsiä ketjuja en ottanu irti missään vaiheessa ja samaan kohtaan piti kaikkien tulla kun purkaessa sillon jäi. Olisko siinä hypänny pykälällä kun sitä kampiakselin isoa pulttia irti otin, kun ketju oli löysällä.

                      Comment

                      • Guest's Avatar

                        #12
                        Originally posted by petsukka View Post
                        Juu ei mitään ressiä, tuntuu vaan aika usein ettei selvään kysymykseen saa järkevää vastausta. Kiitos nyt kumminki vastanneille. Ja mitä ajotukseen tulee, niin kovasti se ihmetyttää et miten sen sai väärin, mut väärin se on. Todennäköisesti alahampaalla pykälän pielessä, koska lyhkäsiä ketjuja en ottanu irti missään vaiheessa ja samaan kohtaan piti kaikkien tulla kun purkaessa sillon jäi. Olisko siinä hypänny pykälällä kun sitä kampiakselin isoa pulttia irti otin, kun ketju oli löysällä.
                        Ei herneitä, mutta miksi ei katota merkkejä kasatessa?

                        E: eiku hetki onko tuossa merkkejä vai olisko ihan lukitus vermeillä suunniteltu tehtäväksi?

                        Comment

                        • Dunky
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 4929
                          • Kotka

                          #13
                          Originally posted by petsukka View Post
                          Olisko siinä hypänny pykälällä kun sitä kampiakselin isoa pulttia irti otin, kun ketju oli löysällä.
                          Sehän on ainoa paikka sitte mistä pomppas... Hyvä siitä vielä tulee
                          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                          Comment

                          • petsukka
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2004
                            • 91

                            #14
                            Originally posted by isoR View Post
                            Ei herneitä, mutta miksi ei katota merkkejä kasatessa?

                            E: eiku hetki onko tuossa merkkejä vai olisko ihan lukitus vermeillä suunniteltu tehtäväksi?
                            Alapäässä on merkki, ylhäällä ei.

                            Comment

                            • petsukka
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2004
                              • 91

                              #15
                              Muutin jakoo pykälällä, samat koodit edelleen..uskaltaakohan koittaa vielä toista hammasta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎